{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
343 visninger | Oprettet:

Dyrlæge råd.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har ringet til dyrlægen om råd omkring hvad vi går ved at vores katte ikke vil lave stort i kattebakken, men ved siden af og i ande hjørner af køkkenet.. hun sagde så at vi skulle prøve at skifte grus, og ligge staniol der hvor de laver stort.. andre der har haft erfaringer med det?? Hun sagde nemlig at katten ikke vil gå på det, men vores leger med det.. og så hjælper det nok ikke ret meget.. Vi er ved at være rimelig godt trætte af det hele..
Nogen der kan komme med nogle gode råd, eller har prøvet det her selv??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrlæge råd..
  • #1   30. okt 2006 haha , staniol , tor jeg ikke vil virke ? smiley i hvertfald ikke her , soffi eeeeelsker at lege med det *GGG* ellers synes jeg have hørt noget om torticalla (staves ?) eller chilie , for det kan de vist ikke døje lugten af . ? (:

• #2   30. okt 2006 Nu drikker vi ikke kaffe, og har næsten ingen kaffe i huset, men det kunne godt være vi skulle prøve at lave noget alligevel.. Det er bare ved at blive til får meget for os.. får det er ikke noget de har gjort fra starten af, de har gået på bakken, men det er noget der kommet sådan iige pludselig.. og det lugter..

• #3   30. okt 2006 Vi har en bakke til 2 katte.. og vi har prøvet at flytte den hen hvor de plejer at gøre på gulvet.. de har delt bakke i et stykke tid og nu vil de bare ikke bruge den, jo til at tisse i.. Vi har prøvet at skifte grus, men vi vil prøve at skifte en gang til.. vi har ikke flyttet om i hjemmet, så det kan ikke være fordi de ikke hvor de skal gøre det.. de bruger den jo også, bare ikke til stort.. den lille af vores katte, er begyndt at gøre det fordi den store gør det.. den var ellers så renlig.. men det er ingen af dem længere..

• #4   30. okt 2006 Britta>> Mange tak.. det vil vi prøve.. det kan jo være det hjælper.. det undrede mig bare, fordi de har jo delt bakke hele tiden.. så.. men vi må prøve, indtil vi finder løsningen..

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
    #5   30. okt 2006 Jeg har opdaget at have 2 bakker er rigtigt godt, for misserne har næsten gjort det til en vane at gøre stort i den ene og tisse i den anden bakke, så det ville måske være en god ide at prøve.:-)

• #7   30. okt 2006 Britta... jeg er ikke enig med at en kasse er for lidt til 2 katte... jeg har en bakke til mine tre katte og der har (7-9-13 Banker under bordet) aldrig været et eneste uheld...
    Det er godt nok en stor overdækket skovkat/mco bakke... men stadig det er ikke nødvendigvis derfor...

Naja

• #8   30. okt 2006 Forresten så glemte jeg lige at skrive at min tiger er ernormt bange når jeg tage et stylle staniol... men de to andre kunne ikke være mere lige glade....

Naja

• #9   30. okt 2006 Jeg har haft problemer med min ene kat, der har besørget i brusekabinen og på vores måtte i entréen bare 1 meter fra en helt nyrengjort kattebakke...

Jeg har 2 bakker til 3 katte, har ikke rigtigt plads til flere endnu, men indtil videre har de begge været åbne...

Til min overraskelse ændrede det sig, da jeg fandt den gamle top frem, der kunne sættes på den ene bakke... nu bruger hun den lystigt og der har ikke været uheld siden... der skulle bare lidt mere privatliv til...

• #10   30. okt 2006 Min hankat som ellers kom førat og har brugt kattebakken flittigt kan godt finde på og gøre det foran kattebakken.... som protest mod at han ikke synes den er ren nok....

Christa

• #11   30. okt 2006 Ja ja jeg er godt med det var bare den måde du skrev det på det prikkede lidt til mig... men er selvfølgelig med på hvad du mener...

Naja;-)

• #12   30. okt 2006 Nej nej det ved jeg da godt søde britta.... men kender du det jeg måtte altså lige svare da jeg har tre misser der sagtens kan dele og du fik det til at lyde som om at det bare SLET ikke kunne lade sig gøre....;-)

Naja

• #13   30. okt 2006 Ja de har sq nogle sære ider ind imellem.... hehe

Naja

Kommentér på:
Dyrlæge råd..

Annonce