{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
929 visninger | Oprettet:

fanget vildkat {{forumTopicSubject}}

ja jeg har haft en aftale med dansk dyreværn i åhus om at de skulle komme og sætte en fælde op til en vildkat , som holder til ved vores blok og har gjordt det i et par år .
nu har jeg fanget missen og den sidder virkelig og brokker sig inde i buret og knurre heeeeeeeeeelt vildt , har haft talt med manden der kom fra dyreværnet med fælden , og han kommeri morgen efter den stakkel der sidder og er dybt skræmt ......... og den er rigtig vildkat ;O)
jeg indrømmer nu for første gang i mit liv HOLD kæft jeg var ved at s.... i tøjet , da jeg ville se om den evt var øremærket , den gik heeeelt agurk inde i buret , hvis den ik havede siddet derinde havede den virkelig gået agurk på mig *GG*
nu sidder jeg bare med den mest dårlige samvittighed over for katten som jeg har madet og snakket til i de sidste 3 år , fordi jeg ved den sidste udvej for den er den bliver aflivet smiley jeg føler mig virkelig som en OND satan lige nu , og indeni græder jeg fordi jeg har så ondt af den stakkel smiley
men på den anden side har jeg jo gjordt det af godhed , da det er så synd den skal gå den kolde tid i møde og sidde nede på gaden og ryste af kulde smiley hva synes i ?
er jeg en ond satan eller ??? :O(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fanget vildkat
  • #1   1. nov 2006 Gu er du da en ond satan!! Hvof har det stået på i 3 år???

    Hvis der er en dreng så har han slåsset i 3 år - lever stadig, så nok en af de seje, og jeg vil slet ikke tænke på, hvad en dominerende hankat er far til...
    - hvis 1 tøs så har hun nu fået mindst 6 kuld som selv har det dårligt...

    Det er bare os mennesker der skal lide el langt liv. Dyr kan heldigvis aflives.

    OHH nej da...Men når vi ligger et dyr i narkose for at det skal opereres/neutraliseres, hvad gør det så dette dyr, at det ikkke vågner op igen...?? DET er aflivning

    Dyr er mange gange bedre tjent med en aflivning, det er dem der er tilbage som har det dårligt..


  • #2   1. nov 2006 Charlotte H
    1000 tak hvor er du bare sød :O) det varmer lidt i mit hjerte :O)
    mine katte har kun lige hørt noget knurren , men siger intet til det ;O) vildkatten er lukket inde i et værelse for sig selv , da jeg vil tro den har masser utøj og måske endda sygdomme smiley det risikere jeg ikke mine skal smittes med :O)

    Anne R
    jeg må sige jeg er ked af det med forstår ikke lige helt hvor du vil hen med det du skrev ?


  • #3   1. nov 2006 Anne R
    så vidt jeg ved har katten prøvet at blive indfanget før af diverse naboer men desværre uden held :O( jeg har brugt mange timer på at prøve at se om jeg kunne komme til den , og det var osse meget tæt på , i perioder har den slet ik været her i et godt stykke tid, men er så kommet tilbage efter et par dage igen ....


  • #4   1. nov 2006 men ja hvorfor 3 år ???
    havede regnet med den muligvis havede en ejer (måske) og ja det er vel bare mig der har været lang tid om at få mig taget sammen til at prøve at fange den :? men vil osse sige jeg har haft mange personlige årsager til den ik lige har været i mit hovede 24/7 ! men nu er den fanget så nu skal den ik kæmpe mere om ly-mad-vand-skjul-flugt osv... det er vel det vigtigste smiley


  • #6   2. nov 2006 så har katten fået fred smiley

    den havede en masser blæner ? i munden og munden på katten var meget betændt smiley den fik en rolig nat her hos os , og sit sidste måltid.... tak for jeres støtte , og er glad for at vide nogle af jer synes det var det rigtig for missen!


Kommentér på:
fanget vildkat

Annonce