{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

god weekend {{forumTopicSubject}}

hejsa

så det squ weekend igen, hvad skal i så lave i weekenden, ved nogle af jer skal til ævletoft for at udstille jers katte.
fruen og jeg drager om ca 1 time afsted på forlænget weekend i 4 dage, vi triller så bare til kruså. vi skal ud og teste vores nyindkøbte campingvogn og så vil vi julehandle lidt også. så hvis i ser en sølvgrå opel med en ret stor cv bagefter på e45 her om et par timer så giv et dyt og vink, det er squ nok os. min moder kommer og tager sig af mislingerne imens


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  god weekend
  • #1   24. nov 2006 Aiii godt tur..... Lyder super hyggeligt.

    I aften begynder jule for mig.... Kæretsen skal til julefrokost og jeg skal hjem til sviger mor og bare jule kager og lave Jule dekorationer... Weeee det blir bare sååå hyggeligt.

    I morgen skal jeg ud og ribbe dales bolighus for fyrfadslys.... 100 stk 5kr det er ikke primo kvali men når man bruger ca 30 om dagen gør prisen meget....

    ud over det er der ikke de ville planer..

    Naja


  • #2   24. nov 2006 Bente... hold da ellers op... sikke en masse tid det tager med sådan en perser basse..... men så er hun jo også bare tip top i oden... kan det så holde til på søndag... eller...??

    Naja


  • #3   24. nov 2006 Ok det er allerede lørdag i skal af sted... spændene... og jeg hun skal jo gøre noget ved der ude... sunes altid der ser hyggeligt ud når de Gromer deres katte derude... det eneste jeg skal er at sørge for misserne næser ikke er tørre og ellers bare hive dem ud ad buret.....
    skal sara med på lørdag......??

    Ja jeg kan næste heller ikke vente blir bare super hyggeligt i aften...

    Naja


  • #4   24. nov 2006 Rigtig god tur, Johnny... det lyder hyggeligt...

    Skal godt nok ikke til nogen udstilling... skal bare være alene det meste af weekenden, da kæresten stadig arbejder og er væk fra 9 til 20-21 hver eneste dag... så jeg vil knokle videre med det betræk til vores sofa, som jeg er igang med at sy...


  • #5   24. nov 2006 Ok... Blir spændene...

    Naja


  • #6   24. nov 2006 Ov kom da lige i tanke om at jeg skal ind og se Fck og randers spille i parken på Søndag...... Er ellers normalt Brønbyfan og ville aldrig betale for at se bold i parken... men dette er Firma billetter og endda med mad.... GRATIS... det var dagens Nøgle ord...

    Nája


Kommentér på:
god weekend

Annonce