{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

god weekend {{forumTopicSubject}}

hey

og jubiiiii nu det weekend og vi skal afsted på en lille 3½ dags ferie, det blir bare dejligt, ud i naturen og suge forårets energi til sig, uhhhh ka ikke vente

her er 2 links til hvor vi skal hen

www.medelby.de
www.camping-mitte.de

hvad skal i andre foretage jer når det blir jeres tur til at holde weekend


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  god weekend
  • #1   13. apr 2007 Jo i Aften skal vi bare sidde foran fjernynet og se scenen er din.. Vi skla nemlig hæppe på voksensangeren Løkke, det er min kærestes kusine =oD
    Lørdag så den på stor svhopping (staves) i kolding storcenter med kæresten, han synes jeg fortjener nyt tøj (er han ikke dejlig) Så han tager med ud og hjælper ! Om aften skal vi enten grille hvis vejeret er til det, har metologerne jo lovet eller også skal vi på jensens bøfhus.
    Søndag skal vi nok ind og træne i et par timer og ellers bare slappe af.


  • #2   13. apr 2007 Staveplade tak !


  • #3   13. apr 2007 Så må du endelig hilse i Ravnkilde Jeanette.

    Jeg planlægger at nyde det gode vejr på i denne første weekend i år uden arrangementer.


  • #4   13. apr 2007 Jeg håber I får en super god tur ;-)))))

    Jeg har været i haven hele dagen, så lige nu ligner jeg en kogt krebs LOOOL

    I morgen skal jeg i haven og søndag skal jeg i haven hvis vejret og ryggen er til det *GGG*


    Kan godt mærke at jeg ikke er 20 år længere ;-)) Eller også må jeg lære at stoppe mens tid er.. Har den dumme vane at fortsætte til jeg går omkuld (dumt jeg ved det *GGG*)

    Glæder mig til at høre om Jeres tur ;-))))


  • #5   13. apr 2007 Jeg skal arbejde 6.30-10 imorgen (løørdag) og så kommer min moster, onkel, fætter på snart 2 år og min mormor på besøg oge det bliver spændende for som nyfødt kunne min fætter ikke tåle katte - håber han er vokset fra det smiley

    Søndag står nok i lektiernes tegn...

    Ellers skal der hygges med kat og kæreste og nyde det dejligr vejr smiley


Kommentér på:
god weekend

Annonce