353 visninger
|
Oprettet:
Til Lundkvist {{forumTopicSubject}}
TUSIND TUSIND TAK for de flotte flotte gaver du kom med til vores FIP raffle. Det var en flot gestus og vi er meget taknemmelige. Søde mennesker som dig, er lige præcis det der gør, at vi kan holde hjulene i gang og sørge for, at vi kan sende mange penge til Win Feline Foundation og FIP forskningen.
I weekenden indsamlede vi 3430 kr om lørdagen og 2810 kr om søndagen.
Ikke mindst takket være dine flotte kattehuler.
Mange hilsener
Anja, Susanne og Lone
apr 2006
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 1.226
mar 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 4 Emner: 31 Svar: 320
Roser kan man aldrig få nok af, hva, Lundkvist
Mvh.
Mille
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.307
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.456
jul 2005
Følger: 36 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 765
dec 2004
Følger: 33 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 107 Svar: 1.385
Jeg undskylder først fordi jeg henvendte mig personligt på forum til Lundkvist, men jeg (og de to andre) mener af ærligt hjerte, at en stor tak til vores præmiedonorer er et must
Rafflet startede for snart 2 år siden på en JYRAK udstilling på initiativ af Susanne Wehnert. Hun drog Anja og jeg med ind i det, fordi vi er veninder og fordi vi gerne vil.
Vi samler præmier ind, via private givere og handlende. Alle penge der kommer ind går ubeskåret til Winn Feline Foundation og er øremærket FIP forskningen. Vi startede egentlig med at samle ind til Dr. Vet. Diann Addie på Glasgow universitet, da hun stoppede forskningen havde hun modtaget næsten 40.000 danske kroner. Indtil videre har vi samlet næsten 30.000 ind til WFF.
Vi gør arbejdet frivilligt og får ikke penge for det, vi donerer selv lodder osv.
JYRAK og Racekatten stille gratis standoplads til rådighed på deres udstillinger. Derfor ser I os også på sjælland, hvor det så er Lene Tønder der tager sig af rafflet. Jeg mener næste gang er juleudstillingen.
JYRAK donerer hvert år 10.000 kroner til WFF og Racekatten donerer 4 udstillingsgebyrer til hver gang vi er af sted.
Da jubilæumsudstillingen skulle foregå i Fredericia i maj i år, købte Racekatten og JYRAK standplads til os, da der ikke var villighed fra de to andre klubber til at give os gratis standplads.
Så ud over at være gode sponsorer er de to hovedklubber super-støtter for vores foretagende.
Iams er en stor sponsor, de har doneret vores flotte banner, så alle kan se, hvad vi står for.
Jo jeg må sige, vi bliver støttet flot og vi er så glade for at se jer, når i henvender jer for at give gaver eller købe lodder. JEG ville blive ekstra glad, hvis I ville fortælle hvem I er, så jeg kan få sat ansigt på jer.
Det var så sjovt at se dig Lundkvist, dit billede her på din profil yder dig ikke retfærdighed, må jeg sige. Jeg kiggede rundt efter en "lidt stor" pige og ender op med at møde en lille veldrejet køn pige
Til Lundkvist