Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lopper i ens tøj
  • #1   17. dec 2006 ohhhh, det er ikke et særligt behageligt problem,
    kattelopper ka desværre være ret svære at komme af med, men du ka købe div sprøjtemidler til det, men husk du skal ha fat i både noget mod loppeæg og levende lopper

• #2   17. dec 2006 jah tak bare igår fandt jeg 6 på mit gulv og 2 på mig selv lige nu og mine skinde ben er total fyldt med sår. ligner sku sådan en stik narkoman

• #3   17. dec 2006 alt det tøj du har skal vaskes på så høje grader som muligt samt alt andet hvad der ka vaskes også, plus en gang tæpperensning osv osv.
    kattelopper ka under normale omstændigheder kun leve på mennesker i kort periode, men da deres normale fødedyr(katten) er væk ka de altså til nøds godt leve på dig i et godt stk tid

• #4   17. dec 2006 jamen har trægulv og en sofa med et lagen på og en seng men kan man ikke når der engang kommer noget sne ligge alt ens tøj i en pose og så ligge det i en bunke sne i midten

• #5   17. dec 2006 jo, det var også en mulighed*g* men jo længere tid du venter jo flere lopper ka du risikere at få, og sneen lader jo vente på sig, ellers ka du selvfølgelig bare putte dit tøj i fryseren i ca 24 timer, sådan nogle lopper er jo ikke udstyret med pels, så de fryser ihjel

• #6   17. dec 2006 he he så skal jeg ned til min mor med det for min lille fryser som kan rumme 3 æsker is er ikke særlig stor hehe

• #7   17. dec 2006 kan du ikke låne en kat der kan "støvsuge" din lejlighed. da de foretrækker katten frem for dig tager det ikke mange timer.. noget lettere end alt det andet bøvl smiley

• #8   17. dec 2006 he he nej de formere sig jo også på katten

• #9   17. dec 2006 May-britt- hvad havde du egentlig regnet med at se, lopper i smoking el hva*GG*

Kommentér på:
lopper i ens tøj

Annonce