{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder
  • #1   24. jan 2007 Her skal jeg vidst lige følge med. smiley

Ved desværre ikke om der er noget godt noget, til pelsen.

• #2   24. jan 2007 jeg har hørt kun hørt *GG* at en rå æggeblomme kan hjælpe på det :O) men kun en gang i mellem man giver det til katten ;O)

og tun mås man da gerne give smiley jeg giver selv mine tun i vand S*

• #3   24. jan 2007 okay.. hvor tit giver du dem tun?? skal det være tun i vand eller må det godt være tun i olie.. nogen siger jo de får en pæn pels af at få olie.. men ved det ikke..

• #4   24. jan 2007 jo den med olie har jeg osse hørt :O) men jeg giver dem kun tun i vand 2-3 om måneden , de får det mest som hyggeguf ;O)

jeg tænker på , jeg mener der findes noget tørfoder hvor der er noget specialt i som hjælper med at holde pælsen pæn og blank ? men kan ik huske hvor jeg så det *GG* muligvis royal canin har et mærke ??

• #5   24. jan 2007 (link fjernet)

her står noget om en flottere pels :O)

• #6   24. jan 2007 Mine katte har tidligere fået tun i vand som en lækkerbisken.
    Men de er begyndt at få racermave af det,så nu er det taget af menuen.
    Det kan ikke bruges som "hovedfoder".

• #8   24. jan 2007 Både foder fra royal canin og andet kvalitets foder, giver kattene en pæn og blank pels.

Hvis jeg giver mine katte andet foder, får de en meget mere mat og tør pels. Vi har prøvet det en gang, hvor vi var kørt tør for det andet foder. Og deres pels blev helt anderledes. For de har altid haft sådan en lækker blød og flot pels. Så efter den gang, har vi altid rigeligt med kvalitets foder på lager, så vi ikke løber tør igen...

Så jeg ved ikke hvilket foder, du foder med??
    Men hvis det ikke er et kvalitets foder, ville det i hvert fald være rigtig godt for din kat, at skifte til det istedet for.
    Plus at kvalitets foder også er meget bedre for din kats helbred...

Håber du finder ud af noget... Held og lykke med det...

• #9   24. jan 2007 Sild skulle være godt har jeg hørt... Det får mine ind imellem... pkus når jeg rigtig skal hygge for dem giver jeg toskerovn med kaffefløde (det på flaske)

• #10   25. jan 2007 kogt kylling, torskerøvn, kødpølse eller måske noget makral. Der er meget magnesium så du må ikke give din katte de alt for tit de kan blive rigtig syge hvis de får nyre sten.

• #11   25. jan 2007 jeg har hørt. at fisk arter er slanke kost for katte.. så mine får ikke fisk, sålænge de er pæne i kroppen..

Kommentér på:
Foder

Annonce