420 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Tabt 5 kg på 2 uger.... Tabt 5 kg på 2 uger....

De sidste 2 uger har jeg begravet mig en del i mit slankeprojekt, så har ikke vist mig så meget her på siden... men det har givet pote må man sige... smiley

Har nu tabt mig 5,4 kg over de sidste 14 dage... er bare så glad... har lang vej igen og 5 kg er bare en lille dråbe, men det gør godt for motivationen...

Ville bare lige dele min glæde... smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tabt 5 kg på 2 uger....
  • #2   26. jan 2007 Det var rigtig flot.. godt gået :O)

• #3   26. jan 2007 det er fandme flot, stærkt gået,
    men pas nu på det ikke går for hurtigt med at få smidt kiloenen, så ka det nemlig få den modsatte effekt

• #4   26. jan 2007 Wow søde.... Super flot....

Og nej 5 kg er ikke lidt det er sq da super super godt...

Tillykke søde, klø du bare på..

Naja

• Majbrit O
    Majbrit O Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Katte: 2 Svar: 1
    #6   26. jan 2007 super flot gad godt det var mig...... skal også i gang igen tabte mig eller 7-8 kg inden jul har taget det meste på igen desværre... men tillykke bliv ved..

Hilsen Majbrit

• #7   26. jan 2007 Stærkt - stort tillykke - og forsat held og lykke med projektet.

• #8   26. jan 2007 Mange tak alle sammen... smiley

Forventer nu ikke mere en ca. 1 kg om ugen fremover... men er bare så glad for de første 5 allerede er væk...
    Har meget jeg skal tabe, og det med huden... ja, jeg så det program på Tv3 igår, med en kvinde der havde tabt over 180 kg... og hvordan hendes hud så ud... puha, håber godt nok min følger med det meste af vejen, ellers har jeg aftale i hus med min læge om at få det fjernet...

• #9   26. jan 2007 Dejligt at høre Julie...... Tillykke med det.. Selvom at den måske kun er en lille dråbe, jamen så er det jo et klart fremskridt, så det er godt. Du har sku viljen og styrken....

Ja, så også det på tv3, men det er nok kun i ekstremerne, at man kommer så langt ud som hun havde været... Men jo, det er et skrækkeligt forbillede, og man kan da håbe at andre ikke bliver lige så overvægtige...

Jeg havde så ondt af hende.. Først havde hun kæmpet i så mange år med kraftig overvægt, så fik hun endelig tabt de mange kiloer... Også kommer hun til at få sådan en krop, det er sku syndt for hende.... Men hun blev opereret og det så noget pænere ud end med alt den løse hud...Sikken kamp hun må have gået igennem...

• #10   26. jan 2007 Det var da flot. Og det er jo bare super dejligt, for det er jo sådan noget, som giver blod på tanden til at forsætte det gode arbejde, som du har gang i...

Held og lykke med det...smiler.

Kommentér på:
Tabt 5 kg på 2 uger....

Annonce