{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
305 visninger | Oprettet:

overvægtig kat {{forumTopicSubject}}

hej min anton er en ganske alm huskat og han vejer 7,5 kg.... vi fik af vide for ca et år siden hos dyrelægen at han skulle tabe sig i hvert fald et halvt til et helt kg.. dengang vejede han 6,9... dvs han har taget mere på. han fik dengang bare whiskas dåse mad og tørfoder men fik af vide at det ikke var godt for ham. så købte jeg royale canin young male som dyrlægen anbefalede mig. det har han så kun fået siden og intet af vores mad som han ellers var rigitg god til at narre fra os før..... hvorfor tar han så stadig på??? skal snart til sundhedstjek og er så bange for at dyrlægen tror at vi ikke passer vores kat ordentligt:-(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  overvægtig kat
  • #1   30. jan 2007 hvad kan vi gøre for at han taber sig?

• #2   30. jan 2007 Hmm jeg ved ik lige hva du kan gøre..... Jeg tillader mig bare lige at spørge hvad normalvægten for en kastereret huskat er?

• #3   30. jan 2007 Lena S : ved ikke hvad normalvægten er. det er nok svært at sige da katte har forskellige bygninger.. ved ikke?

• #4   30. jan 2007 MB: ja han får ikke mere end han må. ved ikke om han måske spiser hos andre? alle naboerne siger nemlig at han er så dejlig og altid er kælen så måske får han noget andet steds fra?

• #5   30. jan 2007 ved godt det nok lyder skørt men er der ikke et eller andet man kan gøre for at motionere sin kat lidt??? for han er virkelig doven, har ikke set ham løbe i lang tid han gider simpelthen ikke,

• #7   30. jan 2007 jo det prøver vi også engang imellem men det er meget lidt legetøj anton finder sjovt.. og når han endelig vil lege er han mere som en hund:-) så ligger han og gnaver i legetøjet. ofte i flere timer indtil at legetøjet er fuldstændig ødelagt. de er især de der mus man kan få der ligner rigtige mus..:-)

• #8   30. jan 2007 Briita: hej og tak for svaret. vi havde nemlig givet ham det der stod på posen men har lige snakket med en dyresygeplejerske ( eller hvad det nu hedder:-)) hun sagde også at vi rolig kunne halvere det vi gav ham.
    og ang. flere katte tror jeg ikke den går:-) vi har allerede to mere så der er desværre ikke plads;-) men han gider bare ikke rigtig lege med dem kun hvis det bliver for meget at de driller ham. så sætter han dem på plads. ellers vil han bare sove og spise:-) (´he he forstår ham egentlig godt)

• #9   30. jan 2007 PJULLE S: vi gav ham også whiskas før og fik det samme af vide som dig. så skiftede vi til royale canin young male som bla skulle være godt til overvægtige katte og tænderne. (han havde nemlig også begyndende tandsten)

Kommentér på:
overvægtig kat

Annonce