Så er Thea hjemme igen Så er Thea hjemme igen
Så er Thea hjemme igen.
Nu gælder det bare om at få hende på ret køl igen.
Hun kan stå en lille smule, hvis hun får lidt hjælp og støtte, og hendes hale fejler bestemt INTET.
Hendes hale fløj fra side til side, da jeg kom ud til hende.
Det vil tage tid, men det er vi indstillet på.
I starten skal vi støtte hendes bagkrop når hun er ude at tisse osv. men det gør vi med et langt stykke klæde af en art, så vi ikke skal stå og holde hende.
Hun skal have fysioterapi, men det har vi også fundet en løsning på Der udover skal hun lige på lidt skrump, så da jeg målte op hvor meget hun skal have, kiggede jeg en lille smule, for det ser umiddelbart ud til at være lidt mere foder end hun er vant til at få. Ringede lige til dyrlægen for at høre ad, om hun skal have den mængde eller hun skal have det hun plejer at få, så det bliver hendes vanlige måltid - bare i en lidt lettere udgave..
Lige nu sover hun tungt inde i vores soveværelse, for hun skal have så meget ro som muligt.
Min dyrlæge sagde at hun skulle have "ro, hjælp og en hulens masse kærlighed, men det er I jo også super til, så det har jeg ingen skrupler over"
Altså - hvad kan jeg sige andet end jeg har verdens bedste dyrlæger
Åhh hvor er jeg bare såå glad for at Thea er hjemme igen.
Annette
nov 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Katte: 12 Emner: 8 Svar: 312
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Men jeg hedder nu Annette
nov 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Katte: 12 Emner: 8 Svar: 312
Men jeg hedder nu Annette
Uha, mange gange undskyld ;0)
aug 2005
Følger: 28 Følgere: 27 Katte: 8 Emner: 75 Svar: 531
Og er hel sikker på at du/I nok skal få hende genoptrænet og en masse kærlighed det får hun helt sikkert.
Fortsat god bedring med den dejlige pige
Knus Betina
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
No no no no - det er MINE der er de bedste. LOL
Blev så overvældet af glade positive tanker da jeg hentede Thea i dag, at jeg gav min dyrlæge et kys på kinden. He he først bagefter kom jeg i tanke om "UPS gad vide hvordan han ville tage det" GGG
Ja ja - han blev da ikke sur eller fornærmet GGGGGGG
Nej jeg er så glade for dem at det er næsten ubeskriveligt..
Tak for de positive ord ;-)) De varmer så meget....
Annette
Så er Thea hjemme igen