{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny sofa - til kattehjem?
  • #1   4. maj 2007 ikke læder det har jeg selv og der kommer så hurtigt kradsemærker i... Jeg tror det er bedre med noget i stof.

  • #3   4. maj 2007 har selv kun haft de sofaer med stof- der minder om noget uldmix.. Men de var gode- da kattene kunne kradse i dem, uden det gjorde noget. Altså, stoffet kommer til at se lidt anderledes ud, men hmm hårene var værre.. efter min mening..



  • #4   4. maj 2007 min arbejds kollega har lige købt Ægte læder sofa til dyre penge, og der er kommet kradse mærker i. De kom da kattene hoppe rundt..

    Vi har en sofa af stof.. det minder om velour og det er super godt, og det er vaskbart.

    knus


  • #5   4. maj 2007 læder..


    i har en lædersofa og den stadig pæn


  • #6   4. maj 2007 i=vi

  • #7   4. maj 2007 hmm man skulle næsten tro det var mig der har oprettet denne tråd, jeg står nemlig med samme spørgsmål *GGGG* men kan se der er flere forskellige svar... har selv en sofa med læder look, den er ikke pæn mere , men den var nu også billig.
    har nemlig selv overvejet at ville have en stof sofa. Men så kom jeg til at tænke på kattehårene, hmm, så jeg ved ikke rigtig hvad jeg vill...gerne en lædersofa igen, men det er jo ikke særlig fedt hvis/når der kommer kradsemærker i smiley


  • #8   4. maj 2007 sætter hårene sig ikke også i sofaer med microfiber?

  • Miss *
    Miss * Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Emner: 10 Svar: 171
    #9   4. maj 2007 Hmm...nogle siger god tyk læder, andre microfiber hehe.

    Jeg har kigget lidt på nettet og jeg kan ikke finde nogle i microfiber. Men har tilgengæld fundet er suuuuuper lækker sofa i hvid læder. Men den er måske umulig at holde mht kattenes grus osv. Er ikke vild med stof...hvis katten nu kurer numse på det og sådan smiley


  • #10   4. maj 2007 Det allerbedste,men desværre også langt det dyreste,er Alcantara.Et ruskindslignende stof,fantastisk slidstærk og kan tørres af.

  • Miss *
    Miss * Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Emner: 10 Svar: 171
    #11   4. maj 2007 Hmm...jeg kan bare slet ikke udstå ruskind hehe.

  • #12   4. maj 2007 Ikea har nogle stof sofa'er (serie) hvor du kan købe løs betræk så hvis uheldet helt er ude så kan man købe nyt betræk jeg har selv sofa'en og 2 stole og de holder godt og kan ikk se noget på dem endnu..

    potedask


  • #13   4. maj 2007 Microfiber ;-))

    Vi havde en MEGET dyr læsersofa, men den er desværre ikke mere, for kattene fik den ide at de ville kradse klør i den.. (vi havde krædsebræt)

    Så fik vi stof sofa og det er egentligt helt okay, men jeg VED at den næste sofa vi skal have skal være microfiber.
    Min veninde har en sofa i microfiber og hendes katte og børn er virkelig hårde ved den, emn den er stadig så pæn som ny ;-))

    Derfor vil jeg sige Microfiber



  • #14   4. maj 2007 Eller ektrop fra ikea da du kan vaske betrækket eller helt skifte det ud og så er det ikk helt galt for nyt betræk mener os det er microfiber de er lavet i..

  • #15   4. maj 2007 Min kæreste har et par i noget kunst læder og der kan man intet se på selv om katten bøffer ret vildt rundt i dem nogen gange smiley

    Min egen sofa var af noget stof halløj og det var UMULIGT at få lange kattehår ud af den - heller ikke med en våd klud eller støvsuger. Den krattede hun altså også mere i end hun nogensinde har prøvet på kærestens sofaer -tror det fordi hun ku mærke kløerne bedre sad fast i den af stof... smiley


  • #16   4. maj 2007 ADVARSEL!!! falder i for en hvid/meget lys sofa så tænk jer om inden i køber den! vores er ca 7 måneder gammel og den ser ud til at være 100 år gammel.. dels fordi vi har katte men også børn i legliheden...

  • #17   4. maj 2007 Jeg holder også på micro fiber. da den er så dejlig nem at gøre ren... den er lige til at tøre af og støvsugningen er som en leg, dejlig nem..
    Når jeg endgang skal have en ny sofa, bliver det sådan en


  • Miss *
    Miss * Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Emner: 10 Svar: 171
    #19   4. maj 2007 Men kan ikke finde microfiber nogle steder? Vil gerne have en lidt lækker sofa og den må gerne koster 6000+

Kommentér på:
Ny sofa - til kattehjem?

Annonce