Sikke noget skidt.... Lidt lang. {{forumTopicSubject}}
Igår eftermiddages sad jeg stille her ved computeren. Min telefon ringede og det var min svigerinde.... Har Emma været på tur med børnehaven idag ???? Hun lyder helt bange .... Næææ ikke idag hun har projektfri dag men der er en anden gruppe der er på tur ved Rålejestrand ... Hvorfor da ?? Der er sket en ulykke i Gilleleje men en bus som havde børn fra en børnehave med ... GIIIIIIIIIPS tænkte jeg og vi afslutter samtalen.
Jeg for så tændt for tv'et og læser på tekstTV at det skete på udsholt strandvej .... pyyyhhaa tænker jeg derfor jeg hørte al den udrykning.
Det ligge kun 3 km fra hvor jeg bor og jeg syntes det var temmelig uhyggeligt da det var at man ikke til start viste hvilken børnehave det dreje sig om. Blev da og kimet ned af bekymmeret famile og kunne jo så fortælle at det ikke var Emma's børnehave.
Mine Tanker går til alle dem der var med i den ulykke og deres familier. Spicielt den familie der har mistet der lille pige. Jeg ved hvordan det er at miste et barn og det er en sorg man aldrig kommer af med.
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 60
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 62 Emner: 421 Svar: 4.871
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.220
Min Jessica var osse på tur, så mit hjerte sad pludselig helt oppe i min hals.
Jeg vred bilen ind til siden, og ringede med hamrende hjerte til børnehaven : Rolig - alle vores er hjemme!! Det var den bedste besked jeg kunne høre.
Men hvor er det forfærdeligt. MIne tanker og medfølelse går til de ramte familier. Specielt til den lille pige, der ikke klarede det´s forældre.
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Jeg sad med en klump i halsen, da jeg så nyhederne i går.
Det er forfærdeligt...
Jeg kan godt forstå de familier, der har ringet rundt for at høre til børnene, og jeg kan også sagtens forstå at du (Poly) ringede til børnehaven..
Jeg kan næsten sætte mig ind i, hvor forfærdeligt I har følt det, indtil I vidste at jeres børn var okay.
Det mår virkeligt have været det værste tidspunkt overhovedet..
Mine tanker går til de pårørende...
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 102 Svar: 946
Jeg har ikke selv børn (endnu), men kan forestille mig at det er noget af det værste man kan miste...
Sikke noget skidt.... Lidt lang.