det værste der er hændt mig det værste der er hændt mig
Jeg ved næsten ikke hvor jeg skal starte, skal nok bare læsse af et sted mere.
Jeg havde alt, drømmen, eventyret. Alt er væk nu.
Havde møådt min kæreste sidste år, skulle flytte ned til ham i australien, han friede og vi skulle giftes her til sommer. for en uge siden forenedes vi efter 3 mdrs adskillelses, alt var lykkeligt, til han i går pludselig proklamerede at han ikke ønskede at blive gift, han havde egentligt ingen grund, men han følte bare ikke lige at han havde lyst alligevel, men at jeg da gerne måtte tage med tilbage hvis jeg lystede, for han holdt jo trods alt stadig af mig.
Jeg er i chok og ked og føler det største tomrum.
I dag sendte jeg ham med en flyver hjem, men hvor gør det bare ondt, jeg elskede jo manden 8ja det gør jeg jo nok stadig)
HJvordan kan mennesker være så onde? og ubetænksomme?
Måtte bare lige læsse af her mens jeg sidder og fylder mig med vin og sørgelig musik
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
du får så lige en løftet pegefinger, at sidde alene og hælde vin indenbords fører aldrig noget godt med sig, så hold lige inde med det, du får det ihvertfald ikke bedre af den grund
jul 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 6 Emner: 11 Svar: 1.784
Jeg synes, at det er meget svært at sige noget, som kan muntre dig op. Jeg håber dog, at du midt i denne sorg, som det naturligvis er, stadig er i stand til at se lyst på livet.
Fornuftigt, drik et glas rødvin og grib livet. Og så var han sandsynligvis ikke den rette, så ville denne adfærd ikke være forekommet. Støt dig til, at du er en god og fornuftig person med en god uddannelse, som er i stand til at klare sig selv.
Ja, op med humøret, du har fortjent bedre.
nov 2006
Følger: 30 Følgere: 31 Katte: 4 Emner: 13 Svar: 362
næhhh bedre får man det ikke, men tror også man i min situation har brug for at tude ud.
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
nov 2006
Følger: 35 Følgere: 33 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 1.411
Sender mange trøstekram og tanker herfra..
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Jeg kan sagtens forstå du er meget ked af det lige nu.
Du må se det positive i det (hvor svært det end er) men han kunne jo vente med at fortælle det, indtil du var flyttet på den anden side af jorden - helt alene og uden familie og venner til at støtte op omkring dig.
Jeg sender en masse trøstekram til dig.
feb 2007
Følger: 72 Følgere: 70 Katte: 5 Emner: 55 Svar: 1.630
sikke et svin på godt dansk jeg ved ikk hvorfor folk er sådan min søs røg os lige ind i sådan en falsk svin.. så føler med dig og jeg gjor det os selv for en del tid siden bare sørgligt musik (lovesongs) og så bare tude løs..
det værste der er hændt mig