838 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

det værste der er hændt mig det værste der er hændt mig

Jeg ved næsten ikke hvor jeg skal starte, skal nok bare læsse af et sted mere.

Jeg havde alt, drømmen, eventyret. Alt er væk nu.

Havde møådt min kæreste sidste år, skulle flytte ned til ham i australien, han friede og vi skulle giftes her til sommer. for en uge siden forenedes vi efter 3 mdrs adskillelses, alt var lykkeligt, til han i går pludselig proklamerede at han ikke ønskede at blive gift, han havde egentligt ingen grund, men han følte bare ikke lige at han havde lyst alligevel, men at jeg da gerne måtte tage med tilbage hvis jeg lystede, for han holdt jo trods alt stadig af mig.

Jeg er i chok og ked og føler det største tomrum.

I dag sendte jeg ham med en flyver hjem, men hvor gør det bare ondt, jeg elskede jo manden 8ja det gør jeg jo nok stadig)
HJvordan kan mennesker være så onde? og ubetænksomme?

Måtte bare lige læsse af her mens jeg sidder og fylder mig med vin og sørgelig musik

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  det værste der er hændt mig
  • #1   15. maj 2007 heidi: du får lige en kæmpe trøstekrammer herfra, har virkelig ondt af dig
    du får så lige en løftet pegefinger, at sidde alene og hælde vin indenbords fører aldrig noget godt med sig, så hold lige inde med det, du får det ihvertfald ikke bedre af den grund

• #2   15. maj 2007 Kære Heidi

Jeg synes, at det er meget svært at sige noget, som kan muntre dig op. Jeg håber dog, at du midt i denne sorg, som det naturligvis er, stadig er i stand til at se lyst på livet.

Fornuftigt, drik et glas rødvin og grib livet. Og så var han sandsynligvis ikke den rette, så ville denne adfærd ikke være forekommet. Støt dig til, at du er en god og fornuftig person med en god uddannelse, som er i stand til at klare sig selv.

Ja, op med humøret, du har fortjent bedre.

• #3   15. maj 2007 jeg havde købt den smukkeste kjole, glædede mig til at vise ham den, nu skal jeg til at aflyse det hele. suk.
    næhhh bedre får man det ikke, men tror også man i min situation har brug for at tude ud.

• #4   15. maj 2007 Jamen dog kære Heidi. Jeg kan bestemt godt forstå, at du har det rigtig rigtig skidt lige nu. Jeg har slet ikke ord der rækker.

• #5   15. maj 2007 Kære Heidi: nej,det er bestemt ikke nemt at forholde sig til,når ens fremtidsplaner bare lige pludselig ryger af H.til.Kærlighed går så tit ondt.Det er så svært at forholde sig til..føler så meget med dig og drik nu kun 1 glas rødvin.Han fortjener ikke at du skal drukne din sorg over ham med tømmermænd.Han er da ikke go nok til dig,og heldigvis nåede du ikke at flytte med..
    Sender mange trøstekram og tanker herfra..

• #6   15. maj 2007 Æv hvor er det trist smiley

Jeg kan sagtens forstå du er meget ked af det lige nu.

Du må se det positive i det (hvor svært det end er) men han kunne jo vente med at fortælle det, indtil du var flyttet på den anden side af jorden - helt alene og uden familie og venner til at støtte op omkring dig.

Jeg sender en masse trøstekram til dig.

• #7   15. maj 2007 Du skal bare tude alt hva du kan evt ved en god venindes skulder eller hvis du har det bedst bare sidde for dig selv og tude.. hvis du føler du har brug for at snakke lidt mere live er du velkommen til at skrive for jeg evt msn..

sikke et svin på godt dansk jeg ved ikk hvorfor folk er sådan min søs røg os lige ind i sådan en falsk svin.. så føler med dig og jeg gjor det os selv for en del tid siden bare sørgligt musik (lovesongs) og så bare tude løs..

Kommentér på:
det værste der er hændt mig

Annonce