{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
945 visninger | Oprettet:

må man komme i narkose når man er syg? {{forumTopicSubject}}

jeg fik i går at vide at jeg skal have min fistel lavet på mandag. Men er pt syg af lungebetændelse. har feber - også i dag fredag. hoster en hel del - faktisk så meget at jeg er totalt hæs i dag

jeg har astma s¨å plejer at være hårdt ramt når jeg får lungebetændelse - også denne gang



men da jeg bare har fået at vide at jeg skulle afsted på mandag, via dialysen, så mangler jeg muligheden for at spørger noget om hvad jeg skal. dem i dialysen går mere op i om man har influenza. sjovt nok er jeg blevet smittet i dialysen med lungebetændelsen



så skal jeg regne med at jeg kommer under kniven, eller bliver sendt hjem?

det skal siges at jeg personligt IKKE følger at min krop burde under den ture lige her og nu



hvad siger I?

og gerne fra nogen som kender noget det


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  må man komme i narkose når man er syg?
  • #1   13. apr 2018 Mener ikke at man må komme i narkose når man er så syg som du er pt.... Katte må ikke, så tvivler på at mennesker må. Er du på antibiotika?

  • #2   13. apr 2018 jeg har været en 3 dags kur. som så holder i 7-10 dage
    den startede jeg med i tirsdags og sluttede i går


  • *Berit*
    *Berit* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2016

    Følger: 5 Følgere: 474 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 499
    #3   13. apr 2018 Normalt lægges man ikke i narkose,hvis man er syg.
    en 3 dages kur for lungebetændelse lyder for mig til at være alt for lidt.
    man kan jo godt hoste meget,og have feber hvis man har influenza,uden det er lungebetændelse.
    men du må da fortælle dem,hvis du er syg,så de kan finde en anden dag,det kan de nok godt forstå smiley


  • #4   14. apr 2018 Hvis det er den slags 3-dages kur, som jeg også har prøvet, så plejer den at være ret så effektiv, da det er en stor dosis man får på de 3 dage. Min lungebetændelse gik i hvert fald væk, selvom jeg havde bøvlet en uge med andet antibiotika først. smiley

  • #5   14. apr 2018 Du har vel fået at vide hvor du skal møde op? Så ring der til eller dialyseafdelingen.
    Hvis det ikke er akut nødvendigt, så lægger de ikke en syg person i narkose, og slet ikke dig som også har dårlige nyre det giver jo for hver ting, større risiko for, at noget kan gå galt.
    God bedring.


  • #6   14. apr 2018 jeg har ikke fået andet end en mundelig indlæggelse i dialysen.
    ringede til odense i går og fik at vide at det var da dialysen i svendborg som skulle bestemme om jeg skulle ind eller ej.
    jeg har astma så lungebetændelse og mig er overhovedet ikke gode venner. Og har aldrig været det. det plejer at tage ca 3 uger inden jeg er på højkant igen.
    heldigvis er det ikke noget som jeg har så tit mere. nu kan der godt gå 1-2 år imellem. før hen var det 1 gang om året.

    men man bliver bare p--- sur når man følger at man slet ikke har noget at skulle have sagt.
    jeg er voksen og behøver ikke at spørger nogen om lov.
    og så tager jeg hensyn til andre. syntes jo det er totalt gak at jeg om søndag siger nej til en tur under kniven når pladsen kunnne have brugt til andre. jeg ved jo godt i torsdags at jeg ikke kom mandag. men nej det var bedre at se tiden an til søndag (????)
    jeg er meget bevist om hvad min krop fortæller mig. der er ingen anden som kan gøre det


  • #7   14. apr 2018 Din plads bliver overtaget af en anden, jeg har tit fået en afbudstid.

Kommentér på:
må man komme i narkose når man er syg?

Annonce