{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
398 visninger | Oprettet:

så det snart ferietid {{forumTopicSubject}}

hejsa

sidder her og er ved at planlægge årets ferietur, den skal i år bla gå til prag, hvor vi regner med at blive i ca en uge, derefter tager vi videre til dresden i 2-3 dage hvorefter vi så damper videre til et par dage i hartzen i byen goslar, som det sidste et par dage i hamborg hvor der skal shoppes mc-udstyr. regner med at være væk i 14-16 dage


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så det snart ferietid
  • #1   29. maj 2007 Jeg synes godtnok du smutter på ferie hele tiden *GGG*

    Jeg håber selvfølgelig at I får den bedste tur overhovedet ;-))

    Vi skal ikke noget i sommerferien - andet end at dase, solbade, lidt have pilller og sådan ;-))))




  • #2   29. maj 2007 en uge til algarve med svigermekanikken - 11 voksne 7 børn - hu hej hvor det går

  • #3   29. maj 2007 annette: jeg ka se du endelig har fået et vellignende profilbillede*LOL*
    ja, vi feriere en del jo, men vi lever kun en gang og livet skal squ nydes så længe man har muligheden, er sikker på det blir en dejlig ferie, den blir ihvetfald bedre end sidste år hvor vi strandede i berlin i 5 dage, pga af vores bil ikke ville med videre på ferie.
    vi har også sparet en del penge op, så der er rigelig råd til luxus af format.
    vi glæder os som små børn til vi skal afsted ca midt i juli,
    har jo osse lovet at tage lidt spændende øl med hjem til annette


  • #4   29. maj 2007 Jaa jaaa juble juble ;-))))

    UUhhh hvor jeg glæder mig til ølverne ;-))))

    Jow jow - jeg er drage i dag (og måske i et par dage endnu) Skal nemlig til prøve i morgen i anatomi, sååååååååå jeg er nødt til at huske meget og være på stikkerne he he
    Holder bare lige 20 min. pause fra læsestoffet *puuuuuuuuuh* det er hårdt den her gang *GG*




  • #5   30. maj 2007 vi har os lige bestilt flybilletter...

    vi skal 2 uger til mallorca i september...


  • #6   30. maj 2007 Vi skal simpelthen til Vorupør en uge (eller 2), på en en-dags cruise med færgen til Norge sammen med ungerne og så holde resten hjemme.. Jeg har en dejlig lang sommerferie i vente. Først 3 ugers ferie og så 3 uger hvor jeg er fyret.. Det bliver SÅÅÅÅÅ hyggeligt *G

Kommentér på:
så det snart ferietid

Annonce