{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
227 visninger | Oprettet:

Så skete det - dødsfald {{forumTopicSubject}}

I morges kl 09.00 ringede telefonen og det var min mor der fortalte mig at min elskede onkel er gået bort i nat.

Hvor er det bare hårdt. Det er ikke engang 14 dage siden han fik konstateret kræft - og nu er han væk - for altid... smiley
Kan slet ikke fatte, at jeg aldrig skal se ham igen, FUCK hvor jeg savner ham...

Jeg kan slet ikke se hvordan jeg kan klare at gå til eksamen på mandag (mundtlig) - kan slet ikke koncentrere mig -tårerne triller hele tiden, og jeg føler at jeg burde være hjemme hos mine forældre og støtte dem i denne svære tid - men hvor får jeg overskudet fra???

Undskyld mit kedelige indlæg, men ved bare slet ikke hvor jeg skal gøre af mig selv - har allermest lyst til at grave mig ned i et hul...

Den frustrerede Sanne smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så skete det - dødsfald
  • #1   9. jun 2007 hej sanne
    kenner de godt mistede min søster i november 2006 som faldt i søvn over nat med 40 år så kan godt følge med i dine føleleser.Vigtig er at du klarer dine følelser inden du hjælper andrer

• #2   9. jun 2007 Det har du nok ret i... Men kender du ikke det, at man har så dårlig samvittighed???

Er ked af at høre det med din søster - hvor er det skrækkeligt... smiley

• #3   9. jun 2007 hej sanne.
    du kan tro jeg ved hvordan du har det. min mor døde i febuar. der gik ni dage fra hun fik at vide det var kræft til hun døde.
    du skal tage dig god tid til at sørge. og den dårlige samvittighed hører med til den proces.
    trænger du til at snakke, så send mig en besked.
    eller skriv hele forløbet, du kan tro det hjælper.

de varmeste tanker fra mette.

• #4   9. jun 2007 Natascha :

Ja ved det godt, men orker ikke at vente - er så nervøs så vil hellere have den overstået... smiley Selvom det er mega hårdt...

Tak for din medfølelse, det betyder meget

Mette L.

Puha, ja det er bare så hårdt, man når ikke engang at komme sig over at han har fået konstateret kræften før han dør.. SLAM SLAM siger det...

Hvor er jeg ked af at høre din historie med din mor - det er simpelthen så hårdt.... smiley Tusind tak for din medfølelse og din hjælp... Kan godt være at jeg skriver til dig, måske får jeg behov for det...

• #5   9. jun 2007 puha kender det godt. min farfar døde for nogle måneder siden og det var smadder hårdt og få nyheden over tlf. mine forældre ventede dog et døgn med at fortælle mig det fordi jeg stod og skulle til ridestævne så jeg fik først nyheden dagen efter. min farfar boede på mallorca og jeg har stadig ikke besøgt hans grav men det skal jeg til september.

• #6   9. jun 2007 Sabrina:

Okay, ja det er sgu hårdt når man mister dem man holder af.. Jeg nåede ikke at sige farvel til min onkel, ville have taget derhen i weekenden, men nåede det ikke. Men heldigvis nåede jeg at sende blomster til ham..

Skal til begravlese på tirsdag - dagen efter min eksamen - det bliver sgu lidt hårdt men så er det overstået

Kommentér på:
Så skete det - dødsfald

Annonce