{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stem på Madore i hendes udfordring - Please!!!
  • #1   13. jun 2007 stemmer på den jeg syntes bedst om ..... og når du så skriver det på denne måde stemmer jeg næsten altid modsat smiley

• #2   13. jun 2007 Lena - sådan har jeg det også smiley

• #3   13. jun 2007 Bettina>>> Ved der er en del der har det li som os to smiley

• #4   13. jun 2007 Tigger man stemmer, giver det stemme til modparten - sådan er det bare :o)

• #5   13. jun 2007 Jeg stemmer osse modsat når nogen tigger på denne måde............

• #6   13. jun 2007 Jeg synes altså også, at det er alt for langt ude, når man tigger om stemmer. Lad være med at deltage i udfordringerne, hvis ikke du kan tage det afslappet. Selv gider jeg ikke være med i udfordringer, da jeg synes, det er noget fis. Det er jo udelukkende billeder, man vurderer udfra.

Men jeg har stemt i dine udfordringer og stemt med hjertet. Kan ikke huske om det var til din fordel. Jeg stemte da du tiggede for nogle dage siden.

• #7   13. jun 2007 Noget jeg ikke bryder mig spor om,er stemmetiggeri.
    Det gør,at jeg bare stemmer til modpartens side!!

Husk nu på,at det kun er for sjov,der bliver ikke tilsendt en medalje med posten..

• #8   13. jun 2007 mmmmmmmmm nu hved jeg godt de ikke har noget at gøre med dit thema men jeg vil så gerne lege og jeg kan sagtens tabe

• #11   13. jun 2007 Jeg bryder mgi heller ikke om stemmetiggri.
    Det gør mig mange gange til en rasmus modsat...

Jeg stemmer altid med hjertet - medmindre jeg blvier skide irriteret..

Det er jo kun for sjov og en lille leg, så tag det med oprejst pande, og grin med, når du ser resultatet...
    Det gør jeg hver gang - og mine vinder altså ikke hver gang smiley

• #12   13. jun 2007 At kalde det vanvid at stemme modsat,er lidt store ord,Grith ;o)
    Man har jo hver sin måde at synes om stemmetiggeri på,ikk..

Opfatter det nu stadig som en leg og hænger mig ikke i om mine katte taber stort,som de også gør.Det får mig nu ikke til at skrive indlæg om det...

Men hver sin måde at opfatte tingene på,vi er mange her med hver vores mening

• #13   13. jun 2007 Jeg ved ikke om det er vanvid ligefrem, men lidt latterligt er det da!

Grith har i hvert fald ret i, at det er en forkert grund til at stemme - man kunne jo som sagt bare lade være.
    Der kunne også være folk derude, der stemmer mod jer, eller giver jeres katte lave bedømmelser, fordi I stemmer mod andre, i stedet for at stemme FOR de katte I kan lide ..

Hvis man stemmer modsat, er der vel i grunden stadig nogen ANDRE der har bestemt hvad man skulle stemme .. ikk?!

Leg lige rasmus-modsat til det .. *FNIS*

• #14   13. jun 2007 til det du skriver her
    Hvis man stemmer modsat, er der vel i grunden stadig nogen ANDRE der har bestemt hvad man skulle stemme .. ikk?!

hvordan har den anden person bestemt at man skulle stemme på hende og ikke dig?

• #15   13. jun 2007 Hørt og enig Sabrina :-))))

• #16   14. jun 2007 til sabrina ("hvordan har den anden person bestemt at man skulle stemme på hende og ikke dig?"):

Det man gør i trods, er stadig styret af det man forsøger at trodse.
    Siger en mor til sin teenager: du skal klippes - og barnet nægter, bare fordi mor siger det, er det stadig mor der har styret situationen. Mor kunne også bruge omvendt anvendt psykologi, og sige "aiii hvorer det flot med den frisure - det er ligesom da jeg var ung, der var det helt vildt moderne!!" .. du kan være sikker på at teenageren kigger sig om efter en anden frisure *fnis*.

På samme måde, hvis nogen beder dig stemme på deres kat - og du stemmer på den anden i ren trods, har du jo stadig ikke selv valgt hvilken kat du stemmer på.
    Om du stemmer med eller imod på baggrund af en henvendelse er vel lige uselvstændigt.

Skulle du være RIGTIG trodsig, ville du undlade at stemme .. folk vil jo have dig til at stemme, og det lader du så være med.

Til Yasmin: NEMLIG!! Sådan gør jeg også!!

• #17   22. jun 2007 Peter, jeg har stemt på samme måde som dig smiley

Kommentér på:
Stem på Madore i hendes udfordring - Please!!!

Annonce