Sådan en idiot... {{forumTopicSubject}}
Undskyld.. skal lige have luft..
Var lige ovre med vasketøjet også ringede et nummer jeg ikke kendte, hvilket viste sig at være min x kæreste der er på ferie i dk i 3 uger før han skal tilbage til afghanistan.. Og i hans rødvins brandert havde han fået den ide at han simpelthen ikke kan leve uden mig og vi skal flytte sammen i århus.. Jeg får så pænt fortalt ham at jeg ikke lige syntes at det er nogen særlig god ide, at jeg ikke elsker ham mere og hvis jeg endelig gjorde ville jeg aldrig tage ham tilbage da han gik fra mig 2 gange, den første gang beskyldte han mig for at være utro fordi jeg ikke havde været hjemme (var på arbejde) og anden gang fordi jeg er 155 høj,, så han ramte begge gange under bæltestedet..
Jeg har bare lyst til at gøre ham ondt på flere forskellige måder og få taliban til at ligne små nuttede killinger, men har bedt ham om at holde sig væk..
maj 2007
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 55 Svar: 311
maj 2007
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
mar 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 26 Svar: 506
Jeg fortalte engang en ven at jeg havde lyst til at smadre X fordi han havde lavet noget virkelig lort. Så spurgte han om jeg ikke var for god til at gøre sådan. Det endte med jeg intet sagde eller gjorde. På den ene side er jeg glad for det og på den anden side, ... ja så har jeg stadig lyst til det! *gg*
maj 2007
Det ville være skønt hvis folk forstod at når det er slut så er det simpelthen slut også skal man lade den anden part være medmindre man er blevet enige om at være venner
maj 2007
Sådan en idiot...