useriøse killingekøber. {{forumTopicSubject}}
jeg har lige haft skrevet med en i et par dage ang mine killinger og hun ville selvfølgeligt gerne se flere billeder af killingerne. vores billeder bliver meget store og tager derfor en hulens masse tid og sende og jeg kan ikke finde ud af at sende dem. da jeg endeligt får dem sendt ja så er hendes mail for lille og hun kan ikke modtage dem jamen så får jeg hendes mobil nummer og jeg sender en masser mms til hendes og da hun har set alle billederne skriver hun så at ja hun er ved at sælge hendes hus og skal flytte så hun skal ikke ha en kat nu. jamen hvorfor skal jeg så sidde med alt det bøvl og sende billeder hvis hun ikke skal ha en kat nu...
har prøvet det to gange før og synes det er rigtig træls når man nu i forvejen synes det er hårdt og skal finde nye hjem til de små pus.
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 62 Emner: 421 Svar: 4.871
jan 2006
jan 2006
jeg vil skam os hellere ha et nej frem for en som fortryder at hun har købt en af mine killinger.
mar 2005
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 3 Emner: 22 Svar: 62
jeg er selv på vente liste lige nu, og kan bare ikke vente mere.! har ventet siden de var 1 uge gammel! og nu er de 9 uger... så vi henter min inden den er 12 uger...
mar 2005
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 3 Emner: 22 Svar: 62
dec 2004
Følger: 33 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 107 Svar: 1.385
Der er to måder at mindske "risikoen" for useriøse henvendelser.
Den ene er, at sørge for at fortælle i annoncen at kun seriøse henvendelser accepteres.
Den anden er at fortælle med det samme, at man tager depositum. Det får de fleste useriøse til at trække sig.
Men man kommer ud for rigtigt mange sjove ting , blandt andet oplevede ejg en gang en ung mand ringe på døren og spørge om jeg havde åbent.
Jeg må have set underlig ud i hovedet,*LOL* men så forklarede han, at han havde set på min hjemmeside, at jeg havde killinger og så ville han da lige se om jeg havde åbent.
jeg måtte kvæle grinet og forklare at det altså ikke er sådan det foregår *LOL*
jan 2006
jeg har selvfølgeligt ikke lige ved den annonce på gul og gratis skrevet kun seriøse henvendelser men har gjort det klart at vi tager et depositum ;o)
okt 2005
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 3 Emner: 63 Svar: 404
Men er ikke sikker på jeg kommer af med dem vi har desvære..
jan 2006
useriøse killingekøber.