{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
280 visninger | Oprettet:

useriøse killingekøber. {{forumTopicSubject}}

jeg har lige haft skrevet med en i et par dage ang mine killinger og hun ville selvfølgeligt gerne se flere billeder af killingerne. vores billeder bliver meget store og tager derfor en hulens masse tid og sende og jeg kan ikke finde ud af at sende dem. da jeg endeligt får dem sendt ja så er hendes mail for lille og hun kan ikke modtage dem jamen så får jeg hendes mobil nummer og jeg sender en masser mms til hendes og da hun har set alle billederne skriver hun så at ja hun er ved at sælge hendes hus og skal flytte så hun skal ikke ha en kat nu. jamen hvorfor skal jeg så sidde med alt det bøvl og sende billeder hvis hun ikke skal ha en kat nu...

har prøvet det to gange før og synes det er rigtig træls når man nu i forvejen synes det er hårdt og skal finde nye hjem til de små pus.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  useriøse killingekøber.
  • #1   15. jul 2007 helle: ja men undrer sig jo os over hvorfor de i det hele taget henvender sig til en når de slet ikke vil købe.

• #2   15. jul 2007 lundkvist: ja det tror jeg bestemt os, vi har heldigvis fundet to gode hjem så nu mangler vi bare hjem til de sidste tre :o)

• #3   15. jul 2007 lis helt bestemt men i dette tilfælde skriver hun som sagt til sidst at hun skal ikke ha kat nu før deres hus er solgt.

jeg vil skam os hellere ha et nej frem for en som fortryder at hun har købt en af mine killinger.

• #4   15. jul 2007 det må være sindsygt træls!

jeg er selv på vente liste lige nu, og kan bare ikke vente mere.! har ventet siden de var 1 uge gammel! og nu er de 9 uger... så vi henter min inden den er 12 uger...

• #5   15. jul 2007 vi har gode erfaringer med at hente dem max. 1 uge før de er 12 uger.. hvis sælger ikke har noget imod det, så har vi heller ikke

• #6   15. jul 2007 Ork ja dem kommer vi alle ud for.
    Der er to måder at mindske "risikoen" for useriøse henvendelser.
    Den ene er, at sørge for at fortælle i annoncen at kun seriøse henvendelser accepteres.
    Den anden er at fortælle med det samme, at man tager depositum. Det får de fleste useriøse til at trække sig.

Men man kommer ud for rigtigt mange sjove ting , blandt andet oplevede ejg en gang en ung mand ringe på døren og spørge om jeg havde åbent.
    Jeg må have set underlig ud i hovedet,*LOL* men så forklarede han, at han havde set på min hjemmeside, at jeg havde killinger og så ville han da lige se om jeg havde åbent.
    jeg måtte kvæle grinet og forklare at det altså ikke er sådan det foregår *LOL*

• #7   15. jul 2007 ej lone det havde jeg sku os knækket sammen af grin over.

jeg har selvfølgeligt ikke lige ved den annonce på gul og gratis skrevet kun seriøse henvendelser men har gjort det klart at vi tager et depositum ;o)

• #8   15. jul 2007 Ja har også oplevet lidt her efter jeg har misse-mare og hendes killinger tilsalg.. Ikke alle er skide seriøse og det er jo da træls når man rigtig gerne vil finde gode og nye hjem hurtig som muligt..
    Men er ikke sikker på jeg kommer af med dem vi har desvære..

• #9   15. jul 2007 vi har så ikke travlt med at sælge vores så det er ikke noget problem :O)

Kommentér på:
useriøse killingekøber.

Annonce