underlig far ???? {{forumTopicSubject}}
hej
sidder her med en blandet følelse min søn har været på ferie hos sin far og efter planen er det 3 uger og alt er jo godt der ,,,, så her til aften hmmm faktisk for en halv time siden skriver hans far til mig om hvornår jeg vil ha ham hjem jeg svare senest søndag da han så har været der i 3 uger og jeg savner ham selvfølgelig og glæder mig til at han kommer hjem .,,,, hans far svare jamen kan komme med ham fredag og jeg svare oki dejligt det går et stykke tid og så skriver han ,,,, jeg kommer med ham nu ???????? .......... sidder bare jamen hvad fanden sker der .... er tobias ked af at være der eller er hans far træt af ham hmmm bliver tobias nu ked af det ,,,, jeg spurgte ikke hvorfor ,,, for han skal ikke tro at det er til besvær at han kommer hjem men helt seriøst hvad helved foregår det i hans hoved når man vil aflevere sin søn kl 2230 om aften ???? når han burde sove ... over reagere jeg bare når jeg blver vred og skuffet over den måde han gør det på .... er lykkelig for at min søn kommer hjem og vi skynde os alle ind og rydde op på hans værelse så alt var klart ..... men syntes bare ikke det er en ordenlig måde at aflevere ham på!!!!
nå skulle liiiige af med min frustrationer ............
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 26 Emner: 24 Svar: 1.698
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
Gode tanker.
nov 2006
Følger: 8 Følgere: 6 Katte: 4 Emner: 6 Svar: 82
dec 2006
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 22 Katte: 5 Emner: 73 Svar: 1.154
ja nemlig og efter min mening skal en dreng på 5 ikke være oppe på denne tid...... glæder mig selvfølgelig men håber tobias er oki med den måde han er afleveret på
dec 2006
Du kan ikke tage ansvar for hans fars handlinger, kun for dine egne.
dec 2006
tobias er normalt glad for at være hos sin far og savner os aldrig da de hygger sig og laver drenge ting sammen så tror det ikke liiige
nov 2006
Følger: 8 Følgere: 6 Katte: 4 Emner: 6 Svar: 82
dec 2006
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Hvis du skulle på arbejde i morgen, så ville du ikke kunne nå at skaffe pasning til ham, derfor ville han sætte dig i en underlig situation.
Selvfølgelig vil man sine børn det bedste, men som jeg ser det, så er det bestemt ikke det bedste for Tobias, at blive afleveret så sent om aftenen.. Hans døgnrytme bliver ændret (og når man kun er 5 år, så er det ikke så smart) Det kunne bedre gå hvis han var større, og kunne fortælle hvorfor han ville hjem...
Jeg ville tage en alvorlig snak med Tobias far, og sige at det bestemt ikke er i orden, at aflevere ham så sent og så pludseligt.. Det kan give drengen et "knæk" hvis du kan følge mig.
Tobias har brug for faste rammer, derfor mener jeg at hans far handlede meget egoistisk og meget dumt.
dec 2006
nov 2006
Følger: 12 Følgere: 8 Emner: 88 Svar: 1.294
Det var da Emil havde skoldkopper
Hans reaktion var " Jamen jeg keder mig for jeg kan ikkefoage mig noget med ham når han sidder og er syg"
ØØØH nej ... Hvad tror han jeg gør når Emil er syg!?
Så render jeg da heller ikke rundt og spiller karlsmart....
Thomas - Ja 3 uger er lang tid - men han har selv skabt Tobias - og man tager sgu det sure med det søde.....
Jeg bliver så harm over sådan en opførsel.....
Fædre er nogle vatrondeller ind imellem!!!!!
nov 2006
Følger: 12 Følgere: 8 Emner: 88 Svar: 1.294
underlig far ????