1.306 visninger
|
Oprettet:
Væske i øret {{forumTopicSubject}}
Av av og atter av...
Har fået væske i øregangen og lægevagten ka ikke gøre en ski at ved det
Føler min trommehinde er ved at springe.
Lægevagten sagde at jeg skulle kontakte min egen læge i morgen - JA TAK siger jeg bare.... det gør bare så vildt nas, at jeg ikke kan være nogen steder - snøft.
Er der nogen af jer der har prøvet noget lignene, og som har nogle gode råd? (trænger til dem)....
På forhånd tak
den syge og døve Sanne
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 73 Svar: 463
panodil kan tage smerten, jeg har også haft stor held med at mose det omtalte øre ind i min pude, den kan godt være det lyder åndssvagt og mærkeligt, men det virker på mig =)
feb 2007
Følger: 72 Følgere: 70 Katte: 5 Emner: 55 Svar: 1.630
så sig du skal til en lægevagt og at du har mistanke om mellemørs.. håber det lykkes..
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 102 Svar: 946
Jeg var akut hos min læge idag - de synes det lød uroligende at jeg havde så ondt.
Min læge (eller reservelægen) sagde at det var en god gang forkølelse der har sat sig på mine ører, og at der ikke var noget at gøre ved det andet end at tage panodiler. Så det har jeg rettet mig efter.
Dog føltes det som om at der sprang en bobbel i øret på mig igår (det var det tryk) og siden da har jeg kunnet høre lidt bedre.
Tror ikke det er mellemøresbetændelse - det burde lægen have sagt hvis han mente det var det.... Men tusind tak for henvendelserne, jeres råd, jeres tid og bekymringer.
Knus Sanne
feb 2007
Følger: 72 Følgere: 70 Katte: 5 Emner: 55 Svar: 1.630
godt du har det bedre idag..
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 102 Svar: 946
Tak for rådet
Du har nok ret i, at det kunne have været en påbegyndende 'mellemøresbetændelse, men som du selv siger, at eftersom at det er "sprunget" så skulle det meget gerne lægge sig igen (det håber jeg i hvert fald)...
Væske i øret