{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.306 visninger | Oprettet:

Væske i øret {{forumTopicSubject}}

Av av og atter av...

Har fået væske i øregangen og lægevagten ka ikke gøre en ski at ved det smiley Føler min trommehinde er ved at springe.

Lægevagten sagde at jeg skulle kontakte min egen læge i morgen - JA TAK siger jeg bare.... det gør bare så vildt nas, at jeg ikke kan være nogen steder - snøft.

Er der nogen af jer der har prøvet noget lignene, og som har nogle gode råd? (trænger til dem)....

På forhånd tak

den syge og døve Sanne smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Væske i øret
  • #1   9. aug 2007 har prøvet det flere gange, gør noget så ondt. av av.

panodil kan tage smerten, jeg har også haft stor held med at mose det omtalte øre ind i min pude, den kan godt være det lyder åndssvagt og mærkeligt, men det virker på mig =)

• #2   9. aug 2007 Sanne - det er desværre en gang mellemøresbetændelse du har fået fanget dig.. og tro mig jeg har prøvet turen for ikk så længe siden og jeg rande endda rundt med den til den forsvandt.. for tog til natlægen da det starte han gav mig bare noget væske jeg skulle dryppe i øret tro det var saltvands opløsning.. selvom jeg gik til egen læge sagde han at det var ikk mellemørs jeg havde fået og der var ikk meget at se.. nej det er klar når jeg har randt med pisse ondt i øret i en uge.. da jeg så fik tid hos ørelægen selvom det sådan set var slut men jeg var så blevet halvdøv på øret og han kunne godt se jeg havde randet rundt med en mellemørs så han var ked af at hører jeg havde randt med de smerter osv. og jeg fik hørelsen helt dagen efter min tur hos ørelægen..

så sig du skal til en lægevagt og at du har mistanke om mellemørs.. håber det lykkes..

• #3   10. aug 2007 Hej igen

Jeg var akut hos min læge idag - de synes det lød uroligende at jeg havde så ondt.

Min læge (eller reservelægen) sagde at det var en god gang forkølelse der har sat sig på mine ører, og at der ikke var noget at gøre ved det andet end at tage panodiler. Så det har jeg rettet mig efter.

Dog føltes det som om at der sprang en bobbel i øret på mig igår (det var det tryk) og siden da har jeg kunnet høre lidt bedre.

Tror ikke det er mellemøresbetændelse - det burde lægen have sagt hvis han mente det var det.... Men tusind tak for henvendelserne, jeres råd, jeres tid og bekymringer.

Knus Sanne

• #4   10. aug 2007 det kunne det nemt have været blevet til hvis du ikk fik det tryk sprunget igår.. og jeg stoler ikk på alm. læger når det gælder ørene.. har haft meget med mine ører gennem årene og er sikker på du havde en begyndene mellemørs men fordi tryk sagde blob så burte det ligge sig igen.. hvis du oplever det igen holder du bare for næsen og puster igennem til det siger blob..

godt du har det bedre idag..

• #5   11. aug 2007 Angelce:

Tak for rådet smiley

Du har nok ret i, at det kunne have været en påbegyndende 'mellemøresbetændelse, men som du selv siger, at eftersom at det er "sprunget" så skulle det meget gerne lægge sig igen (det håber jeg i hvert fald)...

Kommentér på:
Væske i øret

Annonce