Er KG kun for kvinder?? {{forumTopicSubject}}
Jeg har skrevet med en mandlig bruger herinde, siden starten af august.
Han får dagligt private beskeder fra kvinder, der liiiiige skal høre, hvorfor HAN dog er bruger af KG..
Helt ærligt... Må mænd ikke være brugere af KG??
Det er mærkeligt, at han skal overfaldes, BARE FORDI han er en mand..
Så tøser - lige en lille opfordring..
Lad dog mænd komme på KG, uden at "overfalde" dem. Der findes altså også mænd der interesserer sig for katte..
Denne bruger har nu slettet sin profil, fordi han ikke gider alle de beskeder.
Vil lige sige, at jeg ikke kontaktede ham i første omgang, han kontaktede mig....
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 16 Katte: 4 Emner: 117 Svar: 1.282
De er bestemt en sjælden ting her i forummet,desværre...
dec 2005
Følger: 23 Følgere: 21 Emner: 20 Svar: 1.582
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
mar 2006
Følger: 31 Følgere: 29 Katte: 4 Emner: 48 Svar: 311
og der er da en håndfuld mere- vi skal da have lidt haner i hønsegården !!!
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
Synes da det er trist at han blev så overfaldet at han ligefrem måtte slette sin profil.. Kan man egentlig ikke gøre sådan at man kun modtager beskeder fra dem på vennelisten?
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 62 Emner: 421 Svar: 4.871
feb 2006
zabrina: hvorfor er det klart nok at her er flest hunkøn, jeg kender ret så mange katteelskere som er af hankøn, men måske de ikke tøt springe ud som ægte katte-elskere, de vil istedet "prale" af deres store farlige vuf istedet, hvad ved jeg, jeg har personligt intet imnod at indrømme at jeg er vild med katte og at jeg er bruger herinde
apr 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 10 Svar: 62
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Beskeder som lød:
"Hvad laver en mand som dig herinde på KG?"
"hvad får du ud af at være på KG"
"har du ikke andet at lave, end at sidde her på KG"
Jeg synes det er direkte uforskammet, at sende sådanne beskeder til en bruger, simpelthen fordi det er en mand..
Brugeren blev ganske enkelt træt af disse beskeder - hvilket jeg godt kan forstå.
Så jeg vil da håbe, at folk kan forholde sig ordentligt fremover. Mænd må GERNE være her på KG - også uden sådanne beskeder...
Johnny ;-)) Ja ja du er også en mand - og du ER fremme i skoene, men du har åbenbart markeret dig godt fra starten, hvilket denne bruger måske ikke har gjort... Jeg ved det ikke..
Sjovt nok, så kommer der ikke beskeder til mændene på Hundegalleriet - af hvad jeg ved af - og der er også en hel del mænd inde.. hvorfor denne forskel???
aug 2006
Følger: 21 Følgere: 19 Katte: 4 Emner: 18 Svar: 319
nov 2006
Følger: 35 Følgere: 33 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 1.411
Synes også at der mangler lidt mandehørm herinde,det bliver tit en værre hønsegård og det er lidt synd for Johnny,at han er *næsten* alene ..
mar 2005
Følger: 20 Følgere: 19 Katte: 8 Emner: 16 Svar: 236
Vi bruger det lidt på skift.
For tiden er det mor, - da vi havde killinger var det meget far. Børnene deler ofte bedømmelser ud og stemmer i udfordringer.
Hele vores famillie er tossede med katte, - og jeg mener tossede. De betyder rigtigt meget i vores dagligdag.
Vi har aldrig oplevet nogle PB der har været "trælse"...
Vi har også været med rigtigt længe.
feb 2006
gu vil jeg skvat
dingggggggg
nej helt ærligt tøzer, så nyder jeg faktisk det herinde, nok fordi jeg osse er aktiv på mcg og bg og en anden bilside, hvor der er utrolig meget mandehørm, det er dejligt befriende for det meste og det hele er så dejligt ligetil
er da ked af på min races vejne hvis de ikke ka stå distancen her i hønsegården, så meget ryggrad kræver det nu heller ikke
Er KG kun for kvinder??