{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

sælge over nettet {{forumTopicSubject}}

ja babyer vokser jo pænt hurtigt så jeg ligger inde med bunkevis af af tøj han er vokset ud af og jeg aner ik hvor jeg ska gøre af det og så tænker jeg på at sælge det over nettet.

men jeg har aldrig prøvet at sælge noget før. så ved ik hvordan det foregår.

hvordan får man fat i de pakker man skal sende det i ?

hvordan undgår man at man blir snydt?

hvordan får man pengene osv.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sælge over nettet
  • #1   12. aug 2007 Jeg vil råde dig til at prøve på QXL..

    Derinde er der ikke helt så stor chance for at blive snydt, da du får oplysninger på køber så snart en auktion er ovre.. Og køber får oplyninger på dig..

    Normalt har jeg fået pengene før jeg har sendt varen.. eller også har køber selv hentet hos mig..

    Du betaler lidt for at oprette en auktion hos qxl, alt efter start beløbet, og du betaler også nogle procenter af det du sælger, men det er nemt at sælge noget derinde, så jeg synes det er helt i orden..

    Du kan købe alt hvad du skal bruge for at sende noget, på posthuset, eller hos nogle boghandlere..

    Evt. skriv en privat besked til mig, hvis du vil have mere hjælp smiley


  • #2   12. aug 2007 det er drengetøj i str 50 til 62.

    der er bodyer, bluser, dragter, bukser, nattøj.

    det er noget fra rema, kvickly og sådan noget og så er der mærker som

    ida t, decoy kids, name it, mee too.


  • #3   12. aug 2007 Nogen laver en hjemmeside og viser tøjet der.
    Prøv at de på netdoktor baby klub - der er både et sælges og søges marked.
    Så kan du se hvordan andre gør.


  • #4   12. aug 2007 okay tak for hjælpen, tror jeg vil prøve og begive mig ud i det så =)

  • #5   12. aug 2007 Når jeg sælger noget pakker jeg det i genbrugskasser. Kasserne man kan få hos nogle supermarkeder/købmænd. Køberen forudbetaler og når jeg har pengene på kontoen sender jeg så det, de har købt. Det med efterkrav har jeg ikke gode erfaringer med, for henter køberen ikke varen, får du den retur og har mistet de penge, du har lagt ud for portoen.

  • #6   12. aug 2007 har du ikke mulighed for at opbevare det hos forældrer eller bedsteforældrer så dine egne børn kan arve tøjet :o)

    efterkrav er heller ikke mig for jeg har solgt et par ridebukser til 1200kr og jeg hverken så penge eller bukser og postvæsnet havde ikke andet og side en surt for mig.


  • #7   13. aug 2007 Du kan også give tøjet til genbrugsbutikken

  • #8   13. aug 2007 Jeg vil også sige, at det bedste selvfølgelig er, at sælge ansigt til ansigt. Jeg har solgt og købt rigtig meget af privat over nettet og jeg har endnu ikke mistet penge for én eneste vare. Jeg har heller ikke oplevet nogen, der ikke ville overføre penge på forhånd. Det er selvfølgelig med at bruge sin sunde fornuft - og nogle gange måske også sin sjette sans, når man handler. For der ER desværre også plattenslagere på nettet - som der er alle andre steder.

    Kan man ikke få ret meget for det man vil af med, ville jeg også give det en genbrugsbutik, som RatsterZoo foreslår. Min søster giver sine børns aflagte tøj til en nødhjælpsorganisation som kører ned til Rumænien med det. Så før børn på Rumænske børnehjem glæde af det.


Kommentér på:
sælge over nettet

Annonce