{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
605 visninger | Oprettet:

Vi har lige haft åbent hus {{forumTopicSubject}}

I forbindelse med at vores hus er sat til salg, har vi lige haft åbent hus, og der kom da 7-8 interesserede par.

Den ene af dem var meget interesseret i at købe. Han ville flytte ind allerede til den 1. oktober, men han ville gud hjælpemig slå 100.000 af prisen på huset smiley
Prisen er meget fair, set i forhold til beliggenhed, størrelse og stand, så jeg blev da lidt paf da jeg hørte det....

100.000 det er sq da mange penge at ville slå af huset... Det har ikke været sat til salg i en uge!!!

Er det normalt at nogle folk vil droppe prisen så meget indenfor den første uge???
Jeg synes det lød vildt, og vi vil bestemt heller ikke gå med til det, for vi har ikke travlt med at komme herfra, så det kan han godt glemme alt om.... Men jeg tænker da mit må jeg indrømme.....

Andre der kender til det at sælge sit hus????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vi har lige haft åbent hus
  • #1   2. sep 2007 og så inviterede du ikke på kaffe, jeg ku da nemt ha ageret interesseret køber bare for at i fik holdt prisen på huset oppe. jeg tror det er meget normalt at folk forsøger at få prisen ned, selvom 100000 kr godt nok er en sjat penge, men igen kommer det jo osse an på hvad prisen på huset er, er den på 1,4 mill er det meget, men er dne på 2½ mill er det vel ok.
    her i området er der masser af "typehuse" til salg , og fler af dem har været til salg længe så der er nok mulighed for et godt afslag, det hele kommer jo an på udbud og efterspørgsel. hvis det er et populært område i bor i og et sted hvor husene bare bliver solgt med det samme er det nok dumt at slå til. men hvis husene i området står til salg længe uden der er købere, ville jeg nok lige tænke det igennem og evt slå til, men hvad siger ejendomsmægleren


  • #2   2. sep 2007 Ejendomsmægleren sagde at der slet ikke skulle tales om et afslag i den størrelse. Vi bor meget attraktivt, og mange huse bliver solgt til lige under 2 mill. så vores 1½ mill. er bestemt ikke for meget..

    Vi vil snakke med mægleren igen i morgen, og høre hvordan og hvorledes, for de huse der sættes til salg, står som regel ikke i ret lang tid, og vi har ikke travlt med at komme væk, så der kan folk ikke "presse" os...



  • #3   2. sep 2007 så er det bare at slå koldt vand i blodet og vente på den rigtige køber, og den køber der var interesseret er med garanti villig til at betale fuld pris, når alt kommer til alt

  • #4   2. sep 2007 He he jaa det tror jeg nu også.. Han er vel bare en "gedigen nordjyde" der bare lige vil se om den går GGGG



  • #5   2. sep 2007 Nu har jeg jo lige surfet lidt og det er jo en rigtig rimelig pris for et hus i Vodskov, ja, jeg kan slet ikke forstå, at man tør at byde så langt under prisen, da det er så attraktivt et område.

    Må indrømme, at vi også bød 100.000 under pris, da vi købte, men der var skilsmisse inde i billedet, vi endte dog med et afslag på 55.000 kr.

    Nu flytter I vel ikke helt fra landsdelen, vi er jo dyrlægeveninder, ja, det er ikke sikkert, at du ved det, men jeg har da set din folder derude smiley (Det var i øvrigt også der vi var i nat MB og jeg hos Mette).


  • #7   2. sep 2007 Det er meget når jeres hus lige er sat til salg, ja.. Så der forstår jeg jer godt smiley

    Men f.eks. den lejlighed jeg købte, den fik jeg 200.000 billigere end det den var sat til salg til, til at starte med.. Jeg bød 50.000 under den pris den stod til, og ville ikke overtage den økonomisk før 4½ måned efter jeg skrev under på kontrakten.. Sælger gav mig dog nøglerne allerede 4 måneder før tid, så har i teorien boet gratis i fire måneder (med undtagelse af vand, el, varme, internet og tv).. Men det var da også en pæn del hun endte med at skulle gå ned..

    Det er ikke nemt at få solgt lejligheder eller huse herovre for tiden, kun hvis de er i tip top stand og ser ud som nye.. Ellers er de tit til salg i et halvt eller helt år før de ryger.. smiley


  • #8   2. sep 2007 Vores badeværelse er ikke nyt, så køberen vil sikkert lave det om, men det er bestemt brugbart - ingen tvivl om det..
    Køkkenet er forholdsvist nyt (fra 2001 - da vi købte huset) og nok ret almindeligt, men pænt og funktionelt..

    Der er ingen forbudt el (vi fik sat nyt elskab ind sidste år af en proff.) og huset er dejligt indrettet..

    http://www.home.dk/sag/804-4774

    Du kan se det i dette link...

    Pernille - he he jeg var ikke klar over, at vi er "dyrlægeveninder" *GGGG* Var det M. Rønn I var inde hos i nat??
    Men bare rolig. Jeg forbliver i landsdelen. Jeg er for meget nordjyde til at flytte alt for langt væk + vores børn jo gerne skal blive i deres skoler ,-))))



  • #9   2. sep 2007 Hehe Annette, sad og tænkte, hvordan fik I dog kattene ryddet sådan af vejen til fotografering, men der har alligevel sneget sig en ind på i to af billiderne smiley

  • #10   2. sep 2007 Camilla - det var sq den gimpeline der kom og tog billederne.. Hun var da noget af en tegning..

    Fjern ALT hvad der har med dyr at gøre... Nej NU er der en kat på billedet - fjern den lige...

    Ååårrrrrhhh hun var en gimpeline - det var hun godtnok....



  • #11   2. sep 2007 Ja, det var M. Rønn vi besøgte i nat. Nå, det var godt, at du bliver, jeg er jo oprindeligt østjyde (Skanderborg), men blev altså hængende efter universitetet, mødte jo Lars...

    MHT. huset, så tror jeg heller ikke, at det bliver nødvendigt at give afslag, det er jo også en pris som mange flere kan være med til at betale og 7-8 i dag, det er da fint.


  • #12   2. sep 2007 Hehe, det er da vel også tilladt at have noget der har med kat at gøre.. smiley Har de tænkt sig jeg skal pillet mit kæmpe kradsetræ ned hver gang der skulle komme nogen og kigge, hvis jeg skulle sælge.. hehe.. Gad jeg da nok ikke..

    Men er sødt nok med en der gemmer sig under bordet.. smiley


  • #13   2. sep 2007 ja og husk der er osse nyt hegn omkring huset, det har jeg nemlig været med til at sætte op*LOL*
    det må da trække prisen helt op


  • #14   2. sep 2007 tror forresten heller ikke annette ka få asyl andet steds end i det jordjyske*LOL*

  • #15   2. sep 2007 HOV HOV Johnny... Jeg kunne nu nok få asyl på øen hvis det skulle være, meeeeeen jeg bliver heroppe i det kolde nord *GGGG*

    Men vi er da lidt optimistiske og sælger det heller ikke til den latterlige pris ;-))))
    Om vi så skal blive her i 2 år ;-)) Med eller uden nyt hegn *GGG*



  • #17   2. sep 2007 Det kan da kun være på Fyn du kan få det...herovre er der lukket for asylansøgere *GGGG*Jeg var den sidste ..

    Må jeg spørge om,hvorfor I vil sælge huset ??


  • #19   2. sep 2007 Helene - jeg tror ikke der er nogle K3'ere på badeværelset. Der var da vi købte huset, men det var en varmtvandsbeholder, der nu er skiftet ud med en gennemstrømsvandvarmer. ellers tror jeg ikke der er nogle fejler derude..

    Gitte - vi søger noget andet at bo i. evt. større eller med mere have ;-))



  • #20   2. sep 2007 Ellers kan man se ens offentlige ejendomsvurdering her:

    http://www.vurdering.skat.dk/Ejendomsvurdering


  • #21   2. sep 2007 Og husk lige til det link jeg sendte, huse og lejligheder bliver som reglen solgt dyrere end den offentlige vurdering smiley

  • #22   2. sep 2007 Statistikken siger en gennemsnitlig kvadratmeterpris for villaer i Aalborg Kommune på 11.729 kr. For 140 kvadratmeter er det 1.642.000 kr.

    Så er der beliggenheden der er et plus, men alder og "manglende" fornyelse af badeværelset der trækker lidt ned, så alt i alt er prisen ganske fornuftig...



  • #25   2. sep 2007 Ja lige netop ;-))

    Så vi har is i maven i lang tid endnu... *GGG*


Kommentér på:
Vi har lige haft åbent hus

Annonce