{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

kat MEGET agressiv . hjælp ! {{forumTopicSubject}}

Hej.
vi har en kat som jeg gerne lige vil have noget gode råd om nu fra nogetn som måske ved noget mere om katte og dyr i det hele taget end mig selv.

problemet er vores kat er MEGET aggressiv.
det er som om den tror alt og alle vil gøre den fotræd.
vi kan ikke kæle med den i mere end et par sekunder for så går den på oss, og jeg forstår virlkelig ikke hvorfor den er spå ond mod oss som passer og plejer den hele tiden.
den bliver behandlet RIGTIG godt, og vi har aldrig gjort den noget. så det bestemt ikke fordi den har det dårligt her, den er bliver forkælet.

for lige at vise hvor agressiv den er kan jeg sige at vi har 3 personer indtil videre som ikke TØR komme her hvis katten er indenfor. fordi den går på dem og river i bider. og den er fuld voksen, så det gør oss ondt.

nogen der har nogen ideer eller råd til hvordan man evt. kunne vende den af med det ? så vi kan få en normal kat som alle andre man kan kæle med og lege med uden det går ud over en selv.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kat MEGET agressiv . hjælp !
  • #2   17. sep 2007 charlotte D

    den er ude om natten og inde om dagen medmindre den selv vil ud, så den bestemmer selv hvornår den vil ind og ud..
    jeg kan ikke huske hvor gammel den var da den blev taget fra moren.
    okay, kunne godt være man skulle prøve det.


  • #3   17. sep 2007 Ja jeg ville os bestemt tage til en dyrlæge med den.. Fordi en eller anden dag kan det går rigtig galt.. Min mor havde engang en kat der havde været sød og normal altid , men så lige pludselig en dag sprang den lige i hovedet på en af deres venner og ja så så forsvandt den.. Men tag helt bestemt til dyrlæge .. Det er det bedste at gøre.. Og hvis den så ikke har ondt nogen steder eller noget, og hvis den så ikke forandre sig må man jo nok tage den hårde beslutning.. For det kan være rigtig farligt.. ! Held og lykke med den, håber på det bedste!

  • #4   17. sep 2007 okay, men er der nogen der kan forklare hva det er der gør at den er sådan, altså den har næsten altid været sådan.. den har ikke været en kat man bare kunne tage og kæle med.. i starten kunne man godt nok lidt, men efterhånden er det bare blevet værre, og nu er det gået for vidt...
    vil jo gøre alt for ikke at den må aflives.. den kat er stadig pisse dejlig og er stadig rigtig glad for den..


  • #5   17. sep 2007 Jeg synes det ville være en rigtig god ide,at starte med at tage katten med til dyrlægen og få undersøgt om den evt skulle fejle noget.Smerter kan medføre agressivet.

    En anden ting er,at katten kan være psykisk syg og så har den det bestemt ikke godt!!! Synes det er rigtig synd for katten, og der skal gøres noget ved det snarest.

    Trives katten ikke, og det gør den så ikke,så er det dit ansvar at sørge for det.Og er aflivning den allersidste udvej,så må du tage den beslutning.Ved det er hårdt sagt,men det er kattens ve og vel det handler om.


Kommentér på:
kat MEGET agressiv . hjælp !

Annonce