Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ud og samle kogler osv til dekoration
  • #1   7. okt 2007 samler du allerede ind til jul?

• #2   7. okt 2007 nej ikke endnu det er os derfor jeg sprøger hvornår det er bedst og samle tingene ind, går ikke ud fra at koglerne er faldet af træerne endnu men hvad ved jeg :o)

• #3   7. okt 2007 Hej Sabrina: Uden jeg ved det så vil jeg tro at hvis du vil ha' svampe tørret så skal de værre nu.. smiley Men kogler og mos tror jeg godt kan vente lidt.. Men julen nærmer sig jo faktisk, så det er vel snart man skal tænke på det.. Ih hvor hyggeligt, jeg skal også i skoven og finde nogle flotte svampe ihvetfald..

• #4   7. okt 2007 ja jeg synes det er vildt hyggeligt og når vi nu har en skov i baghaven ville det da være dumt andet :O)

hmm hvordan tørre man svampe og hvad for nogen må vi plukke?

vil lige minde folk om at butikkerne begynder og pynte op til jul i uge 43 altså ugen efter efteråsferien og der er kun to uger til :o)

• #5   7. okt 2007 Nå ja det er jo fordi at vi har fået halloween til Danmark at de ik har pyntet op til jul endnu..

• #6   7. okt 2007 de pynter altid først i uge 43 :o)

• #7   7. okt 2007 Sikker?? Synes at de har pyntet meget tidligere

• #8   7. okt 2007 Aaah Ja JUL.... Ælsker det så meget ...
    Jeg begynder nok at pynte op den sidste weekend i november .. Juletræet må Emil og Jimmi hente endten før eller lige efter lillebror er kommet til verden...
    Har termin d. 6.12 så jeg har allerede lidt stress mht gaverne... Vi flytter d. 26.10 og så går hele november med at komme på plads...

Men ... Glæder mig nu alligevel... Det eneste % er at jeg ikke må spise for mange mandariner.... øvøv... Det går lige i mælken og giver lillebror mavekneb ... Så jeg må spise mandariner så snart de bliver sat på hylderne og så stoppe når den 1. ve melder sin ankomst... smiley

• #9   7. okt 2007 Jeg tror da ikke der er nogle svampe man ikke må plukke.. De skal jo bare tørres.. Men jeg plukker kun de svampe som er på træerne.. De flotte, og nogle af dem er orange.. smiley

• #10   7. okt 2007 Nu stopper i... Jeg synes det er rigeligt at vi allerede har fået JULEØL hjem på mit arbejde smiley

om 14 dage sælger vi nok julePYNT....

Synes der er rigeligt vi skal til at overveje julegaver, og en svendegave og nå ja 2 indflyttergaver og en fødselsdag altsammen inden jul.....

hehe, det er ny hygge... men syned oktober måned er alt for tidligt til julepynt osv....

• #11   7. okt 2007 ja er meget sikker for har været i bilka siden 1995 så jow skulle da gerne ha lidt styr på det (har dog haft en lille pause der fra på 5år men er tilbage igen)

• #12   7. okt 2007 Sabrina: Okay.. Bare min gamle hjerne der ik husker så meget så smiley

• #13   7. okt 2007 Helle H: ja god ide det skal jeg os ha tørret.

Camilla: min lille pige er en ren skraldespand og æder alt. sidst åd hun de tørret æbler og appelsin skiver vi havde puttet i vores dekoration så skal nok passe på hun ikke æder nogen.

• #14   7. okt 2007 sidste år måtte bilka ikke pynte med nisser og deres pynt så frygtelig ud efter min mening. det meste var sølv og sort, jeg synes julepynt hellere skal være guld, rød og grøn.

• #15   7. okt 2007 Sabrina_ Læste godt om at den "nye" jul var sort og sølv..
    har samme mening som dig.. Synes heller ik at det passer ind til julen..

• #16   7. okt 2007 Højt fra træets grønne top
    stråååååler juleglansen
    spillemand spil lystigt op
    nu begynder dansen...........................

Ka´ i så holde op, ellers begynder jeg at pynte op NU!!! :o)

• #17   8. okt 2007 Det Kiiiiimer nu til JUUUULEfest .... smiley

Ja jg har oss kriller i fingrene for at pynte op ... Men tror lige jeg venter til vi er flyttet... smiley

Kommentér på:
ud og samle kogler osv til dekoration

Annonce