Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ØØØØHHH hvad skal man sige ??(dyremishandling)
  • #1   12. okt 2007 hvor bliver man harm. virker hjerteløst

• #2   12. okt 2007 ej hvor hjerteløst.

• #3   12. okt 2007 hvor er det bare sygt, skal vist lige ha fat i svigermor, hun bor nemlig omkring ølgod, de bor ude på landet på en stor gård og ders hunde render løs og det sker da de kommer ud på vejen el stikker af over i en nærliggende skov

• #4   12. okt 2007 Det er bare så klamt sådan noget..
    Sad inde på hundegalleri igår og læste om en hvis kæreste havde været ude at lufte deres hund og er kommer en billist ind på fortorvet og kører hunden ned så den dør og flygter.. Sådan nogle svin..

• #5   12. okt 2007 Øv en skod dag :o( nu brister mit hjerte snart.... hvad sker der i folks hoveder... uhhh hvor mine fingre klør nu...

(link fjernet)

• #6   12. okt 2007 Føj, hvor makabert.
    Hvad tænker sådan en idiot dog på? (andet end forsikringspengene tydeligvis.

• #7   12. okt 2007 ... Tårerne presser på og jeg kan slet ikke sige noget til det link du lige har sendt, Charlotte.
    Hvor føler man sig afmægtig. Stakkels lille hvalp. Puuuha.

• #8   12. okt 2007 Svineri!

• #9   12. okt 2007 Så må vi håbe at hundeejeren lærer at holde hunden på sin grund smiley
    Jeg forstår ikke at man kan være så hjernedød at man rent faktisk lemlæster det afdøde dyr endnu mere!

Den eneste positive ting i dette, er da at det ikke var på en levende hund det skete, som det netop lige er sket med en kattekilling i Haslev.

• #10   12. okt 2007 Hvor akn mennesker dog være grusomme!!!

• #11   12. okt 2007 Folk er kraftedeme ikke for kloge, når de kan finde på at skære ørene af en død hund (ja og slet ikke af en levende). Heller ikke når de finder på at straffe en hvalp så hårdt for at tisse på gulvet.

Jeg græmmes virkelig over sådan noget

• #12   13. okt 2007 Da jeg læset det på tekst tv igår troede jeg ikke mine egne øjne...

På en vis kan jeg godt forstå at han tror at der er chip i ørerne på en hund, MEN at klippe ørerne af den hvorefter at smide resten i et buskads? Hvor herre bevares, - hvor dum har man lov til at være i denne verden???

Min broer var en gang udsat for at have kørt en lille hund ned ved Ringsted Station. Han løb ud af bilen - hen til hunden hvor den lå og så op på ham og logrede med halen. (Min bror har fortalt at han tænkte "Hvorfor logrer du dog af mig lille ven? Jeg har jo kørt dig ned).
    Der kom en mand hen og spurgte om min bror ville have noget at slå den ihjel med... HELDIG VIS er min bror dyreelsker, så han gloede på manden og sagde nej for helvede.
    Han ringede til politiet og kørte hunden til dyrlægen. Den lever denne dag idag. smiley

Synes lige jeg ville fortælle denne lille historie i denne anledning... (Om at der er nogle idioter på vejene, men at der heldigvis også er kloge og rare mennesker på vejen).

Kommentér på:
ØØØØHHH hvad skal man sige ??(dyremishandling)

Annonce