1.844 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Lige reddet min killing fra wc'et Lige reddet min killing fra wc'et

Jeg er lige trådt ind af døren efter lige at ha ordnet nogle forskellige ting.. Jeg møder to af kattene som stort set altid står der når man låser sig ind.. Killingen jeg fik i fredags hun plejer ik at komme så troede bare at hun sov.. Jeg når lige at lukke hoveddøren da hun mjaver skingert.. Det viser sig så at hun sidder på rumpen heldigvis nede i mit toilet helt våd..
Mit wc er højere end et normalt wc og hun har aldrig prøvet at hoppe op til vindueskammen bare det at hun ska i sofaen ja der er det kløerne hun bruger..
Men fra nu er wcbrættet altid nede..
Ska ik hjem og finde hende sådan igen...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lige reddet min killing fra wc'et
  • #1   16. okt 2007 Var da heldigt hun havde sat sig på bagdelen, og ikke var grebet totalt af panik.. Det ville være en dyr lektie for at huske toiletbrættet.. Jeg har svært nok ved at opdrage mine gæster til at huske det.. Men når jeg har killinger, så løber jeg efter dem hver gang de har været på toilettet, skal ikke ende med at se en af mine små pus dernede.. smiley

• #2   16. okt 2007 ej hvor godt at der ikke var sket hende noget.... Vi har også altid vores wcbræt nede så lille mis ikke hopper i.... Hun vil nemlig altid ud på toiletet...

• #3   16. okt 2007 Camilla: Ja det er også den tanke jeg sidder med.. Puha bliver dårlig bare ved tanken om at hun ku være røget den anden vej smiley

Helena: Hun er også altid der ude men aldrig klatret op på noget.. Og bare sofaen tager hun som sagt med kløerne så troede ik at det var lige nu jeg sku være nervøs for hende.. Ved godt at man ska holde øje med dem.. Men ja nu bliver der lige holdt ekstra øje med hende..

• #4   16. okt 2007 Min den bette har også været i toilettet en enkelt gang - Men det var heldigvis mens min kæreste stod og skulle til at tisse *Gggg* Så hun kom hurtigt op igen smiley Meen meen, luk altid toilet brættet. Man ved aldrig...

• #5   16. okt 2007 Det er derfor at man altid skal lukke toiletbrættet ned !!!!
    Det har kostet flere killinger livet,at de er faldet i toilettet og er druknet.....:-((

• #6   16. okt 2007 I øvrigt så har vores toiletbræt altid været lukket - Hun hoppede bare op på toilettet idet min kæreste skulle tisse *Ggg* Totalt dårligt timet smiley

• #7   16. okt 2007 Altså mine katte kommer slet ikke ude på badeværelset..
    Hvad pokker skal de der.. holder meget af mine misser men de kommer ikke alle steder i lejligheden.

• #8   16. okt 2007 Christine W - mine skal på wc selv da kattebakken står på toilettet...
    Mine kommer så ikke i vores værelser - da jeg ikke vil ha dem i sengene...

Godt der ikke skete noget alvorligt...

• #9   16. okt 2007 Det samme skete for vores kat, allerede samme nat som vi havde fået hende. Vi vågnede ved at hun mjavede noget så ynkeligt. Lige siden den dag har vi altid holdt brættet nede, og jeg skælder tit vores gæster ud, hvis de ikke slår det ned...Glemmer aldrig, hvor ynkelig hu lød smiley

• #10   17. okt 2007 Majse: ja okay så kan jeg godt se.. men hvis ikke bakken står der ude havd skal katte så der ude..

• #11   17. okt 2007 mine kattes bakke står også ude på bdeværelset.. ved ik hvor jeg ellers su stille dem

Kommentér på:
Lige reddet min killing fra wc'et

Annonce