{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vi har købt en Leif :))
  • #1   21. okt 2007 Jamen tillykke med familieforøgelsen så.. *Ss*

  • #2   21. okt 2007 Til lykke med Leif, synes faktisk, at det er et rigtig fint navn til et marsvin, så godt valg, Emil smiley


    Hvad med Balder har I set ham? (Har tænkt meget på ham og håber, at han er kommet hjem i god behold, kunne se, at det ikke var tilfældet, da Jeanette spurgte sidst).


  • #3   21. okt 2007 Vi har stadig ikke fanget ham ... smiley

    Har set ham igår og idag, men han render den anden vej når vi kalder... Tror han er blvet godt forskrækket ...

    Men han ser ud til at klare det fnt synes jeg ... (altså han ser fin ud - så mon ikke han spiser mad hos en gammel dame et eller andet sted )


  • #4   21. okt 2007 Ja, det vil jeg da bestemt håbe, kan I slet ikke få fat i ham, jeg tænker, han skal vel helst indfanges inden fredag: I hvert fald pøj pøj, jeg håber, at han kan lokkes til at komme med ind igen smiley

  • #5   21. okt 2007 Tillykke med den
    Min far hedder Leif, så jeg studsede en ekstra gang over navnet. Vi har selv haft marsvin, men gav dem væk da ungerne ikke ville passe dem.
    Held og lykke med ham


  • #6   22. okt 2007 jeanette - Emils farfar hedder oss Leif - så det var åbenbart et navn der passede Emil... Synes det er lidt sødt at sidde og kigge på den lille pelsbold og sige "Leeeifie" til din... smiley

    Regner heller ikke med at Emil gider passe ham - kun med en gulerod ind imellem - Men jeg elsker gnavere og har altid haft en hamster, marsvin eller kanin - så jeg synes det er hyggeligt at have sådan en str. igen.. smiley

    Pernille - Ja vi flytter på fredag - så skulle gerne have ham indfanget inden da... Men giver besked til vores naboer, så må vi se om de kan fange ham, når vi er flyttet....
    Ellers er det jo desværre bye bye, og så krydse fingre for at han klarer den.....


Kommentér på:
Vi har købt en Leif :))

Annonce