{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skriv under mod ungdomshuset
  • #1   24. okt 2007 jeg skriver gerne under, den flok rødder har squ ikke fortjent andet end en gennemhullet gammel presening.

• #2   24. okt 2007 Jeg skriver også gerne under, min mormor bor tæt på ungdoms huset og de har fanme gjort hende bange ligesom med mange andre der også bor der...gu' skal de da røv have et nyt hus !

• #3   24. okt 2007 Jeg har også skrevet under nu. De fortjener absolut ingenting! Der nåede så lige at skrive sig én ind mellem min kæreste og mig (nr. 896) - hvorfor skriver man sådan noget?? Det er altså utroligt...

• #4   24. okt 2007 Jeg kan ikke forstå at der er så meget modstand i mod at de unge får et nyt hus. Selvfølgelig skal de betale for det, det er jeg 100% indforstået med, ingen her i livet får noget gratis. Men jeg forstår ikke modstanden, det kan jo ikke gavne hverken samfundet eller de unge, at de driver formålsløst rundt. Det der tidligere var ungdomshuset havde jo mange gode egenskaber, i form af både koncerter, kulturelle tilbud og folkekøkken. Det er rigtig kedeligt at der har været nogle rådne æbler imellem, der har ødelagt det for de andre.
    Det kan godt være min mening er et rødt flag for nogen, men jeg syntes at alle byer bør have et ungdomshus, et sted at samle de unge - fremfor at de driver rundt og foretager sig ting, som på længere sigt kan skade både dem og andre.

• #5   24. okt 2007 tanjamarie: som sådan har jeg intet mod at de unge får sig et hus, men da de fleste brugere af sådan et hus er over 18 år ka jeg ikke se hvorfor de skal ha det gratis.
    de burde tjene penge nok til at de kunne klare det selv, men det har de jo besvist at de ikke ka hitte ud af i deres gamle heldigvis nedrevne hus, større svinesti skal man vist lede længe efter.
    og de har jo osse penge i ryggen, så ka de squ købe deres lortehus selv et sted hvor de ikke er til gene for nogen

• #6   24. okt 2007 Det giver jeg dig sku ret i Johnny. Det samme tænker jeg..

• #7   24. okt 2007 Lige præcis Jphnny... - Hvorfor skal vi andre knokle r**** ud af bukserne hvis de bare skal ha og ha og ha.... ??

De kan tjene deres egne penge og købe eller leje deres eget ...

Sådan en flok møghvalpe .. - Render rundt og skræmmer beboerne i kvarteret fordi de ikke får deres vilje....

Er det sådan man skal gøre Tanja Marie ?? Sætte sig på sin flade og skabe sig indtil man får sin vilje ?

Totalt børnehave miljø......

• #8   24. okt 2007 øv min underskrivft kan ikke komme på... Den laver intern fejl... tiss....

• #11   24. okt 2007 Jeg vil og har også skerevet under ed glæde ( de er forkælet og bruger såå mange af vores penge)

• #12   24. okt 2007 GGGGGG hvem vil give mig et hus.... jeg låver at lave MEGET ballade :O)

• #13   24. okt 2007 Lad dem dog få et hus....

• #14   24. okt 2007 Så har jeg også skrevet under.

Unge under 18 år skal selvfølgelig have et sted at være, HVIS de kan opføre sig ordeltlig. Men da de jo tydelig har bevist at de ikke er andet en flok Bøller kan de rende og hoppe.

• #15   24. okt 2007 Majse - Det har jeg ikke skrevet nogen steder, syntes du skal lade være med at ligge ord i munden på mig.
    Har derimod skrevet at jeg går ind for at de selv skal betale.
    Har ingen steder skrevet at jeg bifalder den uro der har været.

Kommentér på:
Skriv under mod ungdomshuset

Annonce