{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

Mistede min pung {{forumTopicSubject}}

Uhh, må altså have noget vrede ud!!!
Jeg mistede ming pung fredag nat kl. 4... Lørdag kl. 12 ringede jeg til det taxaselskab som jeg havde kørt hjem med, og spurgte om de havde fundet en pung. Damen i telefonen sagde, at de ikke kunne holde øje med hvem der tabte sine punge, og at alle punge blev indleveret til hitegodskontoret. Jeg spurgte hende, om hun ikke bare kunne sige om de havde fundet en pung, bare for at vide det, men det måtte hun ikke udtale sig om, sagde hun...
Så jeg ringede til hittegodskontoret, som sagde, at taxaselskabet først indleverede fundne sager mandag!!! Så måtte jeg gå og vente, uden at vide om den var blevet snuppet af nogle, eller blevet fundet i taxaen! Jeg ringer til hittegodskontoret mandag kl. 12, men det er selvfølgelig kun åben fra 9-11!!! Ahhh! Så ringede jeg idag, og damen sagde at de ingen havde fået! Så meldte jeg pungen stjålen, og fik tingene deri efterlyst... Efter det ville jeg lige ringe til taxaselskabet for at høre om de havde fået indleveret tingene til hittegods. Så siger damen i telefonen f***** at de har min pung til at ligge!!! Ahhh! Så sagde jeg at det kunne jeg ikké forstå, for i lørdags havde de sagt at de ikke måtte sige om de havde fundet nogle. Så sagde hun, at det kunne hun ikke forstå, de måtte godt fortælle om de havde fundet nogle punge, det var en fejl! Så nu sidder jeg her med min pung (hurraaa), men er alligevel rigtig sur over at jeg har gået i 3 dage, og været rigtig bekymret for, om jeg skulle til at erstatte alle mine kort! Og så kunne jeg have fået vished allerede lørdag! Uhhh!!!! Jeg er også mega sur over at taxaselskabet ikke har slået mit navn op, og fået mit mobilnummer, og ringet til mig!!! Tak for ingenting!
SKulle bare lige ud med min frustration!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mistede min pung
  • #1   20. nov 2007 sikke en historie... emsige damer findes der nok af. godt du fik din pung igen, trods frustrationerne.

  • #2   20. nov 2007 Kender det udemærket, det med at miste sine ejendele.... Jeg mister som regel tlf. og punge, men har nu valgt ikke at tage noget af det med i byen.. Af skade bliver man klog.. Meen jeg har stort set altid været heldig at få det tilbage igen...

    Men det er da vildt langt ude med det taxaselskab... Jeg har også ringet dertil, og straks fået af vide at jeg kunne komme ud at hente den, hvis jeg var så uheldig at miste den.... Og at du så har ringet én gang og fået af vide at det må de ikke udtale sig om, men så ringer der ud en anden dag og får det af vide, det er da en gang hø...

    Man skal bestemt ikke tage et ord for et ord, og dobbeltundersøge i alle situationer....

    Men i sidste ende er det godt at du har fået pung tilbage... smiley

    Håber at du havde en god bytur, trods alt...


Kommentér på:
Mistede min pung

Annonce