5.163 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Øv Øv Øv -Kaffeplet Øv Øv Øv -Kaffeplet

Jeg var så f****** uheldig at tabe en hel kop kaffe ud over min sofa i morges, det er lykkedes mig at få fjernet det meste, der er dog lidt tilbage. Er der ikke en der har et super råd?? Hvis det kan hjælpe så er det en lys microfiber sofa. Som jeg iøvrigt er super glad for, så håber i kan hjælpe mig....... smiley
Carina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv Øv Øv -Kaffeplet
  • #1   30. nov 2007 Jeg lytter lige med..
    jeg tabte nemlig igår en tallerken med brun sovs på mit gulvtæppe.. smiley Måske der er et råd der kan bruges på begge..

• #2   30. nov 2007 man ka i de fleste dagligvare butikke købe noget tæppe/tekstil/møbel rens i skumform, det burde kunne tage det, dog er det nok klogt at prøve på et ikke så synligt sted først, da det muligvis ka blege stoffet.
    jeg har med godt resultat fjernet oliepletter og andre genstridige pletter fra mine bilsæder

• #3   30. nov 2007 tigger aka johnny
    Det lyder som en go ide, jeg må vist en tur i brugsen så...
    Tak...

• #4   30. nov 2007 Vanish spray er osse rigtig effektivt. Vi har selv en microfiber sofa og det har taget indtil flere pletter... Du ska' dog ikke vente alt for længe inden du sprøjter det på.

:o)

• #6   30. nov 2007 ja vanish er rigtig god, vi bruger den flydende hvor der er to dunke i en, en klar og en lyserød der blandes ved brug... kan ikke huske hvad den hedder. men meget effektiv

• #7   30. nov 2007 Ruderens er oså godt, men også med det skal man huske at prøve på et lille sted først, da det bagefter godt kan blive ret "rent". smiley

• #8   30. nov 2007 Jeg syntes også at Vanish er super godt... Det har taget mange pletter her hos os... både på møbler, gulvtæppe og tøj...smiler..

• #9   1. dec 2007 Hvor har i mange super gode råd. Jeg startede med at bruge vanish (den med to i en) og derefter en ordenlig omgang sæbevand. Så idag tror jeg at jeg vil prøve at finde noget tæpperens til det sidste. Puha, jeg håber det virker, er virkelig glad for min sofa... *SS*

Kommentér på:
Øv Øv Øv -Kaffeplet

Annonce