{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
605 visninger | Oprettet:

Hvor langt tænker folk? {{forumTopicSubject}}

Hvor langt tænker folk når de bor i lejlighed???

Her (søndag kl 11.00) for jeg op af sofaen fordi min overbo (skråt oppe) begynder at brække gulvet op i sit badeværelse...

Jeg prøvede at lukke dørene til køkken og badeværelse, men lige meget hjalp det....

Jeg gik derop og bankede på døren og ud kom min overbo (en ualmindelig sød ung mand), og han blev så flov over at jeg kunne høre det. Han fortalte mig at han kun havde snakket med sin underbo og ham ved siden af... Så er det her jeg tænker...... Hvordan pokker kan man tro at når man bor i sådan en lydhør bygning at det kun er ham ved siden af og ham lige neden under der kan høre det???

Nu glæder jeg mig bare endnu mere til at flytte i hus (når vi får solgt)... Så er der ingen irriterende naboer.... FORHÅBENTLIGT...

Undskyld mit sure opstød, skulle bare af med det...

Knus Sanne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor langt tænker folk?
  • #2   9. dec 2007 Hmm, ja okay han havde ikke tænkt vildt langt smiley men han havde det mindste spurgt de nærmeste smiley

  • #3   9. dec 2007 idag er det squ efterhånden sådan at folk kun tager hensyn til sig selv og skider højt og flot på regler og andre mennesker, vi har en nabo som egentlig er en sød enlig dame, men hun tænker ikke altid, hun ka finde på kl midt om natten at give sig til at trutte i hendes saxofon

  • #4   9. dec 2007 Sanne A

    Og så er det lige jeg tænker.....hvornår skulle han så brække gulvet op?

    Syntes da kl 11 er et godt tidspunkt, og så frem til 17. På hverdage arbejder han vel?


  • #5   9. dec 2007 Selv om jeg bor på landet, kan man nu godt blive generet af støj. Godsejerrens søn ser det som den største fryd, at drøne rundt på marken bagved vores hus i bil. Det foregår weekend efter weekend.

  • #6   9. dec 2007 Min kollega fortalte at der hvor hun bor, klager beboerne hvis hun går med højhælede på svalegangen. Helt ærligt? Det er da emsigt.

    Vores naboer på højre og venstre side er ved at blive skiftet ud, håber vi får nogle søde


  • #7   10. dec 2007 Tja som Anne - må jeg oss sige hvornår skulle han ellers gøre det ??

    De fleste mennesker arbejder til dagligt ...

    Det er jo sådanne ting man har weekender til...


  • #8   10. dec 2007 hmmm, nu ved jeg ikke hvordan reglerne er der hvor du bor, men her må der ikke larmes om søndagen, dvs bores,hamres osv osv

  • #9   13. dec 2007 Majse og Anne:

    Ved godt at man arbejder om hverdagen, men at bore gulvet uden at snakke med hele opgangen???

    Det var ikke bare lidt larm, jeg kunne ikke engang høre hvad der blev sagt i telefonen.... MEN nu er det overstået.


  • #10   14. dec 2007 Og til Johnny: De samme regler gælder her - hvis man larmer om søndagen skal man fortælle det til hele opgangen... :o)

  • #11   14. dec 2007 Aws hvor irriterende og så en høj hellig søndag... Tror desværre at alle på et eller andet tidspunkt har været udsat for nogle støjende naboer..
    Da jeg boede i en kælderlejlighed, var jeg ved at gå til pga støj, skrig, skrål, bump, flere bump... faktisk var det så slemt med de bump at der dryssede puds ned fra loftet af.. men okay der boede også 3 voksne og hele 5 børn, hvoraf den yngste var en baby... Så så snart jeg havde muligheden for det gik jeg på grædende knæ foran min bankdame og lånte en formue så jeg havde til et lille hus *Ss* er det bedste jeg nogensinde har gjort.


Kommentér på:
Hvor langt tænker folk?

Annonce