{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
370 visninger | Oprettet:

Ang. frysning.. {{forumTopicSubject}}

Ja nu er jeg efterhånden blevet frosset et par gange, egentlig uden at vide præcist hvorfor..

Hvorfor laver man det ikke sådan, at personen der bliver frosset får en besked med den præcise grund, i stedet for at man skal gå og tænke "hvad dælen har jeg nu gjort" i de tre dage etc. man bliver frosset?
Hvis bare jeg vidste grunden ville jeg være knap så bitter hvis jeg fik en besked om hvordan og hvorledes. Nogle gange ofrer jeg altså gerne en frysning for en kommentar i en annonce jeg synes er dybt foragelig...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. frysning..
  • #1   9. dec 2007 Lige præcis.. Jeg er egentlig ret træt af den standard besked man får sendt, hvor der står noget med at de har fået en del klager fra brugere.. Sjovt nok har jeg bare aldrig selv hørt klager fra nogen, og jeg deltager tit i forummet og mener ikke jeg virker "provokerende" på nogen måde.. Samtidig sender de en række muligheder der kunne være grund til at man blev frosset. Men det kan jeg ikke rigtig bruge til noget..
    Kan ikke se noget problem i at man får tilsendt en besked hvor der står "Du har gjort det og det og du er nu frosset indtil det og det".. Hvis det er så nemt at sidde og fryse folk, så er det vel også nemt nok lige at sende en enkel besked

• #2   9. dec 2007 Man kan som regel læse i reglerne, hvad det er man har gjort sig skyldig i.

Hvis du kommenterer en annonce, så kan du regne med at blive frosset, medmindre du vil hjælpe sælgeren med oplysninger.

Grove ord mod andre kan også give en frysning og spam af meddelser til andre brugere, eller oprettelse af den samme tråd i flere forums, kan (så vidt jeg ved) også give en frysning,

Men reglerne fortæller hvad man må og ikke må, og så er det op til den enkelte at overholde reglerne.

Jeg ved at du kan finde svar o reglerne..

Hvis vores HAere skulle give en besked til alle brugere, når de fryses, så kunne de i perioder ikke lave andet end at skrive

"du er frosset, fordi du har skrevet i en annonce"
    "du er frosset, fordi du har talt grimt"
    Du er frosset, fordi du ......"

• #3   9. dec 2007 * ^ ~ AnÆdde ~ ^ * .
    Nej men samtidig er det jo så nemt for HA'erne og sidde og fryse personer, så må det vel være ligeså nemt at skrive et par ord om hvorfor?

• #4   9. dec 2007 ~ MB• Na´Zyia - HAR KILLINGER ~
    Tak for linket og jeg har læst retningslinjerne mange gange. Men tit har jeg siddet med den fornemmelse af ikke at vide hvad jeg nu har gjort? Når jeg kommenterer i en annonce er det tit kun for at hjælpe sælgeren eller ganske enkelt for at få svar på et par spørgsmål.

• #5   9. dec 2007 Oliver - ja det er muligvis nemt for HAerne at fryse en person, men jeg ved også at de i langt de fleste tilfælde gover en advarsen først.

Hvis nogle personer sidder i en debat omkring et eller andet, og tonen bliver lidt hård, så plejer vores HAere lige at bede om ro igen.
    Nogle personer forstår ikke denne hentydning og fortsætter (jeg mener ikke dig eller nogen anden specifikt) så giver Haerne som regel lige en advarsel og hvis personen fortsætter endnu en gang, så får man en frysning.
    Der er i dette tilfælde giovet en advarsel først.

Nogle gange kan man have provokeret nogle andre brugere, som så giver en person en udstemme. Hvis der kommer tilstrækkeligt med udstemmer, så vil man blive frosset i et par dage.

• #6   9. dec 2007 Og hooooold da op hvor jeg staver som en ged i dag...

• #7   9. dec 2007 *GGGGGGGGG* elvis E tjooo det kan nu godt ske, at jeg mangler mørksej ;-))))))

• #8   9. dec 2007 Jow jow elvis.. Jeg glemmer ikke så tit *GGG*

• #9   9. dec 2007 Det lyder bare super ;-))

Kommentér på:
Ang. frysning..

Annonce