{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.293 visninger | Oprettet:

TIL ALLE: spørgsmål ang frysning {{forumTopicSubject}}

jeg vil gøre jer opmærksom på at det ikke er tilladt og spørge til frysninger.

samt lidt fra admin.



Der har de sidste par dage været nogle diskussioner om sletning af nogle brugere samt om vores hjælpe-administratorer.

I den forbindelse er det vigtigt for os at understrege at vi finder det fuldstændigt uacceptabelt når brugere går op imod vores hjælpe-administratorer. De er her for at holde ro på siden og ikke for diskuterer hver enkelt frysning eller sletning.

Det er en fejlvurdering at tro at vi og hjælpe-admins opgave er at hygge diskutere alle beslutninger og brugerbetingelsespunkter. Kan, eller vil, man ikke overholde brugerbetingelserne, står en frit for at lade være med at benytte KatteGalleri.dk.

Vil man klage over en hjælpe-administrator kan man benytte kontaktformularen på siden. Alle mails bliver ikke besvaret, men alle mails bliver læst og vurderet og vi foretager derefter de handlinger vi mener, er nødvendige.
Vil man klage over andre brugere henviser vi til udstemningssystemet – punkt 1.8 i brugerbetingelserne. Bemærk i øvrigt at brugerbetingelserne er blevet opdateret…
Hermed en opfordring til at holde en pæn tone og ikke bidrage til yderligere negative tråde omhandlende de beslutninger der bliver taget ud fra det eksisterende regelsæt.

Med venlig hilsen,
KatteGalleri.dk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TIL ALLE: spørgsmål ang frysning
  • #2   2. apr 2008 Okay.. så er det ikke okay det vi har gang i nu????? Syntes nu det jeg skriver er ganske uskyldigt!!!

  • Line D
    Line D Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 23
    #3   2. apr 2008 ødelægger det ikke lidt ytringsfriheden ?? hvis ikke man sviner nogen til, har ordentlig sprogbrug kan jeg ikke se problemet ? kan godt forstå ikke kan diskuterer tilfældene men derfor kan man da godt snakke om dem ??

  • #4   2. apr 2008 Jamen et vores lille snak i den ene tråde så mon okay?????

  • #5   2. apr 2008 Et eller andet sted kan jeg bare ikke forstå, at KG kan gemme sig bag følgende punkt i brugerbetingelserne:

    1.5 Ytringsfrihed
    KatteGalleri.dk er en hjemmeside for alle, hvor der er mulighed for at ytre sig frit. Derfor kan KatteGalleri.dk ikke påtage sig ansvaret for de indlæg og kommentarer, der postes af brugere.
    KatteGalleri.dk forbeholder sig dog retten til, til enhver tid at vurdere, hvorvidt indlæg/kommentarer er anstødelige eller uønskede og slette disse uden forudgående varsel. Det samme gælder indlæg/kommentarer der er i strid med gældende lovgivning.
    Vurderingen af hvilke indlæg, der er anstødelige eller uønskede, påhviler udelukkende KatteGalleri.dk, herunder administrator og hjælpe-administratorer, som står for at slette uønskede indlæg.

    ..når der nu engang står følgende i grundlovens paragraf 77:

    PARAGRAF

    LOV nr 169 af 5/6/1953

    Danmarks Riges Grundlov
    - Grundloven


    § 77

    Enhver er berettiget til på tryk, i skrift og tale at offentliggøre sine tanker, dog under ansvar for domstolene. Censur og andre forebyggende forholdsregler kan ingensinde påny indføres.


  • #7   2. apr 2008 Nemlig Anne ;o)

  • #8   2. apr 2008 Må man da håbe. Ellers er der dømt fryser.party.

  • Line D
    Line D Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 23
    #9   2. apr 2008 Charlotte D hehe gav mig et tegneserig aktigt billede her inden senge tid et af de bedre tak;)

  • #12   3. apr 2008 Snuppet lige denne her:

    § 266 c. Den, der, efter at en sag har fundet sin afgørelse, med hensyn til denne på ny fremsætter de <b>underkendte</b> beskyldninger mod den samme person så hyppigt, at deres fremsættelse udarter til forfølgelse, straffes, når oplysningerne er egnet til at skade den pågældende i offentlighedens omdømme, med bøde eller fængsel indtil 4 måneder

    Hvad så, hvis beskyldninger blev kendt rigtige?


  • #13   3. apr 2008 Hold da op, det er skimse for teknisk det I har gang i der.. hehe:o)

  • #14   3. apr 2008 Mega - så må man godt tale om dem. Der var på et tidspunkt på et andet forum en diskussion om, hvorvidt en given persons dom for overtrædelse af dyreværnsloven måtte nævnes eller om det var personforfølgelse. Det spurgte jeg vores strafferetsadvokat om og han sagde, at det uden diskussion var lovligt at omtale noget, der var faktum, også selvom bøden var betalt (eller i andre tilfælde fængselsstraffen udstået).

  • #15   3. apr 2008 Det kan heller ikke være ulovligt at omtale den samlede flok, der er i fryseren. Og enhver kan jo se, at det er kærligt ment, det der er skrevet om vanter, varm kakao osv.

    Jeg synes jo så nok, at det kan være rimeligt nok, at Hjælpeadm. ikke vil gå ind i trådene og diskutere frysningerne. Men ser vigtigheden i at Hjælpeadm. er klar over ytringsfriheden.

    Noget jeg også ser som meget meget vigtigt er, at alle vore Hjælpeadm. SAMMEN snakker om, hvordan reglerne skal tolkes. Det er ikke godt, når/hvis den ene tolker reglerne på den ene måde og den anden på den anden måde. Det skaber forvirring mere end vished for, hvordan reglerne skal forståes.

    Selv så jeg ikke tråden den anden aften, så jeg har ikke nogen personlig mening om frysningerne var berettiget eller ej. Men jeg må da sige, at jeg glæder mig til de damer kommer tilbage i optøet ... og måske endda varm tilstand.


  • #17   30. apr 2008 Hmm, synes egentlig det er underligt man ikke man diskutere overtrædelse - selvom jeg godt kan forstå det ikke er ok at svine en HA'er for advarsel..

  • #20   30. apr 2008 Man hylder nok ikke princippet *Ens for Loke som for Thor* ;-/

  • #21   30. apr 2008 Moral er godt, dobbeltmoral er dobbelt så godt.

    Jeg er faktisk blevet beskyldt for præcis dette som hun er blevet i denne tråd. Men jeg har endnu ikke set beviser på at jeg driver hetz, for det gør jeg heller ikke. Faktisk kan man blive straffet for at skrive rundt til folk med usandheder også selvom det er i private beskeder og emails.

    Jeg er faktisk den der sidder med beviser på, at jeg er den der svines til og er den der bliver hetzet her........


  • #23   1. maj 2008 Ja, der kan man bare se.....

Kommentér på:
TIL ALLE: spørgsmål ang frysning

Annonce