{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

Krav ang. flere billeder? {{forumTopicSubject}}

Er det et krav at man skal have 5billeder af sin kat for at komme ind på kattegalleriet?

Forstår ikke helt at folk afviser katte for kun at have et billed..Synes det er fint nok at give den nye besked om at det nok er en ide at oprette flere billeder, men synes da det er lidt drastisk at afvise for det? nye her inde skal da lige have en chance for at se det hele an først...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Krav ang. flere billeder?
  • #1   12. dec 2007 Jeg kan kun give dig ret, derfor byder jeg altid velkommen. smiley

• #2   12. dec 2007 enig,.. hvis de kun har et billede, så går jeg ud fra kvaliteten af billedet og hvor meget betydelse deres tekst har smiley

• #3   12. dec 2007 det er ski godt at høre at det ikke kun er mig der ser sådan på det.. Synes nemlig det er lidt synd for dem som gerne vil ind, men ikke får chancen for det..

• #4   12. dec 2007 Jeg stemmer som regel ikke hvi folk kun har et billede, jeg skriver som regel at jeg gerne vil stemme velkommen og give karakter hvis der kommer flere billeder.Hvis ejerne så skriver, at der kommer flere billeder senere, så stemmer jeg velkommen. Dog gør jeg undtagelser hvis der står meget tekst, så stemmer jeg velkommen med det sammen... sådan er mine regler...

• #5   12. dec 2007 Sådan har jeg det også. Og som ny bruger ved man jo ikke rigtig hvad man skal. Desuden får man besked om at det vil være en fordel at uploade 5 billeder eller flere men ikke noget krav.

Jeg var da ikke klar over det i starten. Men nu fylder jeg da nye på nu og da.

Jeg skrev til en i går som var blevet afvist af en anden bruger at vedkommende var velkommen men at det ville være en fordel at uploade flere billeder.

Man bør da hjælpe de nye brugere synes jeg smiley

• #6   12. dec 2007 Jeg kan kun give jer rat .det er ikke pænt at smide en ud bare for di der er et billede.

er man katteelsker eller er man ikke .det er min mening

• #7   12. dec 2007 Det ANBEFALES at man opretter 5 billeder.

Normalt afviser jeg ikke katte - uanset antallet af billeder, men jeg erkender skam, at jeg afviser, hvis der kun er 1-5 meget dårlige billeder, der er så slørede at man næsten ikke kan se katten.

Det er jo et galleri, og vi vil jo meget gerne se (gode) billeder herinde ;-))

• #8   12. dec 2007 Ja som sagt er det kun en anbefaling med de 5 billeder. Os derfor jeg synes de skal have en mulighed for lige at finde ud af hvad kattegalleriet er, inden de går i gang med det store galleri.. Men som Anædde os siger skal billeder self. være tydelige så man kan se katten..

• #9   12. dec 2007 Har aldrig afvist, har ikke nænnet, så hellere undlade at gøre noget!

Ups! Er jeg så ikke mere ugæstfri end dem der afviser?????? Pokkers samvittighed, hvorfor blandte den sig lige?????

• #10   13. dec 2007 Jeg afviser hvis der er meget få billeder og tekst.. Som Annette siger, det er jo et galleri..
    Jeg forstår ikke hvorfor man ikke bare lige finder kameraet frem og tager 5 billeder.. Eller låner et..

• #11   13. dec 2007 Jamen Zabrina - Det er jo ikke et krav at der skal være 5 billeder ...
    Hvis der "kun" er 1 billede men dette er meget flot - er det da ikke en afvisningsgrund!?

Jeg afviser kun hvis billede(rne) er meget utydelige....

• #12   13. dec 2007 Majse - Nej det ved jeg, og jeg kræver heller ikke at der er 5.. Hvis der er tre gode byder jeg som regel velkommen..
    Jeg synes at 1 flot billede ikke er nok.. Det er jo et galleri, og med et billede er det jo bare ét billede. Hvis du forstår..
    At jeg afviser skal heller ikke tages som nogen fornærmelse eller noget.. slet ikke..
    Men ens kat er vel den tid værd det tager at tage nogle billeder.

• #13   13. dec 2007 Der står jo når man opretter katten, at det anbefales at oprette 5 billeder for at blive stemt ind, når så folk kun smider et billede på, kan det da ikke komme som en overraskelse at de ikke kommer ind?
    Jeg afviser konsekvent ved mindre end 5 billeder.

• #14   13. dec 2007 Jamen der er jo mange nye som lige skal have en chance.. Da jeg startede her inde oprettede jeg også kun et billed af den ene af mine katte, indtil jeg fandt ud af hvad kattegalleriet var! Der er jo også børn imellem der lige skal have en mulighed for at være her, som måske ikke er så gode til det med tekst og billeder.. Så må man jo hjælpe dem istedet for at afvise dem.

Ser det lidt som snopperi at afvise pga. manglene billeder

• #15   13. dec 2007 Jeg ser det os lidt som snobberi, at folk tror de ikke skal overholde de samme regler som alle os andre!

• #16   13. dec 2007 Afviser også kun vis det er billeder hvor du ikke kan se katten tydeligt eller at teksten er meget mangel fuld. Folk skal jo lige have en chance for at rette op på deres fejl, og dette er jo et sted for alle der har en kat og elsker katte!

• #17   13. dec 2007 Jamen Thomas det er jo ikke en regl at der skal være 5 billeder? Så hvad mener du med det?

• #18   13. dec 2007 Nogen bruger mere tid på det end andre og nogen går mere op i det . Men det betyder da vel ikke at der ikke skal være plads til alle her?

• #19   13. dec 2007 Nej, det er ikke en regel, men det anbefales for at komme ind, så igen kan det ikke komme som en overraskelse hvis folk bliver afvist.
    Det er heller ikke en regel at jeg skal byde velkommen ved mindre end 5 billeder! siden hedder jo katteGALLERI...og stod det til mig ville det være et krav med min. 5 billeder, og ikke billeder fra en mobiltlf.... men det gør det ikke:(

• #20   13. dec 2007 hov hov.. alle mine billeder er taget med en mobil.. Det behøver da så absolut ikke være et kamara.. Ja det er en anbefaling med de 5 billeder, men ikke en REGL så der er jo ingen der bryder regler Thomas..
    Jeg synes kun det er godt at det ikke bliver sådan, for så er der jo netop ikke plads til alle. Og så er det at det hurtigt kan blive meget snoppet

• #21   13. dec 2007 Jeg forstår heller ikke man afviser, og det der med at det er et galleri, hvis folk går så meget op i billeder så fatter jeg da ikke man kan oprette det en album efter det andet af sine katte men ingen gider komenterer... så går folk pludselig ikke så meget op i billeder....Mener man skal have en chance for at komme ind og finde ud af hvad det hele drejer sig om.... smiley

• #22   13. dec 2007 "hov hov.. alle mine billeder er taget med en mobil.." Ja det kan man godt se.

"netop ikke plads til alle" det er der da, altså alle som gider bruge 15-20min på at tage 5 billeder.....

• #23   13. dec 2007 Undskyld mig.. Og hvad så.. hvad betyder det om de er taget med en telefon? synes det er super synd at netop folk som dig kan ødelægge hyggen på et godt kattegalleri.. Det er så mega snoppet. Hvis du går så meget op i billeder synes jeg da du skal melde dig ind i fotograf klub istedet for..

Det kan godt være det er et galleri, men det kunne da ligeså godt være hyggebilleder af ens familie, men i dette tilfælde er det for katte, men ikke ens betydning med at det er noget der skal stilles op som om man var i et boligblad eller noget.. sådan fungere verden jo ikke i virkeligheden..

Synes da det er hyggeligt at se katten, uden at den skal fremstilles

• #24   13. dec 2007 Jeg syntes os at hyggen bliver ødelagt, når man kommer ind på en profil hvor billederne er så grynene at man ikke kan se om det er en hund eller en kat.....
    jeg forstår ikke hvorfor du opretter en tråd hvis du ikke kan tåle folk er uenige med dig, meld dig ind i en rygklapperklub det passer nok bedre til dit temperament.

• #25   13. dec 2007 Hehe.. Det er skam ikke fordi at jeg mangler rygklap.. Og det er sådan ikke for min skyld jeg har oprettet denne tråd..Jeg er som sagt kommet ind på kattegalleriet...
    Men synes da det er ærgeligt at de nye ikke får en chance for at rette op på noget før de bliver afvist..

Og der er jo heller ikke nogen der siger at dem med utydelige billeder hvor man ikke kan se hvad det er skal ind her.. Det står også længere oppe i tråden, vis du har læst den!

• #26   13. dec 2007 Jeg har ikke mere at tilføre tråden, har sagt min mening og den har du åbenbart lidt svært ved at forstå, så slut herfra.

Kommentér på:
Krav ang. flere billeder?

Annonce