390 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Skadestuen igen igen! Skadestuen igen igen!

Så har min svigersøn lige ringet! Han er chefkok og sender en af sine kokke hjem med et snitsår i håndleddet!
" Vil du lige køre hende på skadestuen?"

Ader! Jeg hader blod og åbne sår, især når de sidder på svigersønnens med-kok, for det er altså min datter!

Sidst jeg var på skadestuen med et snitsår, var det da jeg møvede min popo ind på bagsædet af datterens bil og lige ned i en kokkekniv. Aldrig er jeg kommet så hurtigt op at stå. Jeg siger bare man kan smage "metallet!", og de f****** kokke kniver er s**** skarpe! Hvilken lægen jo sagde var rigtig godt, da den havde skåret sig flot og elegant 3 cm ind i min balle uden at flænse det omkring liggende kød og væv! "Jo-jo" siger jeg bare, men nu var det jo så lige min balde ikk`!

Og nej der skal ikke grines....det var min til dags dato mest ydmygende oplevelse!

Min datteren slipper heldigvis for at stå foroverbøjet foran en læge og "flashe the behind!".

Kan I andre have en rigtig hyggelig lørdag aften!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skadestuen igen igen!
  • #1   15. dec 2007 AAAAaaaaavvvvvvvv siger jeg bare...

Håber dog at din datter (hvis det er hende det er gået ud ovet igen) ikke er kommet slemt til skade.

Har selv haft tabt en kokkekniv ned over min storetå engang.
    Der kunne jeg også smage metallet...

Den røg heldigvis ikke af...

• #2   15. dec 2007 Av av . '

Men kom altså med et lille fnis da jeg læste det med dit møde med kokkekniven . hihi .

Håber det ikke er slemt det med din datter .

• #3   15. dec 2007 Min datter havde heldigvis ikke ramt nogle nerver eller sener. Så nu er hun lappet sammen! Nul kø, vild luxus! Troede en lørdag aften på skadestuen var fyldt med mennesker, men de kommer måske senere på natten!

Min datter er gravid, så hun måtte ikke få en stivkrampe, så hun skal være lidt påpasselig med at holde det rent de næste par dage! De skær altså et flot klart snit de knive! :0) Og som min datter sagde: "Mor du havde ret dengang du skar dig i balden, man kan virkelig smage metallet!"

Anne-Mette J.

Der skulle jo netop ikke grines! :0(

Heldigvis var det en filet kniv og ikke en af de bredbladet, men for pokker det gjorde bare ondt - både i balden og i min forfængelighed!

I min kvie, havde jeg overskud nok til at skælde min datter "huden fuld!". Ikke fordi jeg havde en kniv i balden, men fordi jeg jo straks forudså, hvordan det vil flyve rundt med skarpe knive, hvis hun lavede en hård opbremsning! Dagen efter forærede jeg hende en læderknivpose til hendes kokkeknive. For det er sgi for sindsygt, at køre rundt med knive i et viskestykke, som uskyldig intetanende mødre sætter sig oveni!

• #4   15. dec 2007 Uhada ja...

Har man værktøj, skal man også opbevare det som sådant...!

Villle dog godt have været en flue på væggen på skadestuen dengang med din balle *Rolf*

• #5   15. dec 2007 Ina.

LOL.

Det er jeg glad for at du IKKE var!

• #6   15. dec 2007 undskyld. men skreg af grin over det med ballen. det må da være det værst tænkelige der kan ske. men altså....den beskrivelse du kom med...hahhahaaaa, det er altså ikke nemt når man er en grinebider med sorthumor. undskyld, undskyld undskyld !!!!!! ha hahaaaa-

godt der ikke skete mere med din datter...

• #7   15. dec 2007 ja, man kan da ikke sige andet, end der sker ting og sager i din familie Mai. Føj hvor det metal må smage grimt. Jeg har prøvet smagen af hvidløg, ved at holde et hvidløgsfed i hånden i et stykke tid.

Godt du kunne rykke ud og at datteren nu forhåbentlig "bare" skal vokse sammen.

• #8   17. dec 2007 Mette.

Havde nææææsten godtaget din undskyldning til jeg så at du forsatte med at grine! :0)

Her vælger man at betro sig på KG, i håb om bare en lille smugle ynk, men næ nej. Til grin kan man jo altid blive! :0)

May-Britt.
    Ja der sker godt nok lidt for meget i den lille andedam i år. Næste år skal jeg være mormor, så mon ikke der kun er gode ting i udsigt. Heldigvis for Diana skal hun bare vokse sammen!

Natascha.
    Tak! Det går fint. Det med at skære sig tror jeg hører med til "faget". Jeg skal vist bare vænne mig til det! Som sagt er deres knive utrolig skarpe og -det lyder åndsvagt men - det er faktisk "en god ting!" når nu man skærer sig!

Kommentér på:
Skadestuen igen igen!

Annonce