635 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Før I skriver under.... Før I skriver under....

Dette er kopieret fra et andet forum, men med tilladelse til gentagelse på andre fora...
Hej.
Lige en hurtig advarsel...:
Der kører i øjeblikket en kædemail med link til nogle skrækkelige film med dyremishandling. Det er der ikke noget forsvar for, dyremishandling KAN IKKE forsvares på nogen måde.... Men inden I skriver under, så vær opmærksom på hvad PETA i virkeligheden har på sin dagsorden!

* Forbud mod AL opdræt af hunde og katte - også dit lille stueopdræt!
* Forbud mod enhver form for dyreforsøg - også de ikke smertevoldende forsøg som f.eks. skal hjælpe diabetes-, kræft- og AIDS patienter!
* Forbud mod uld - det er udnyttelse af får at klippe deres uld!
* PETA "redder" i tusindevis af katte og hunde hvert år i sine "internater". I virkeligheden bliver en meget stor del af disse dyr, som folk overlader til PETA aflivet i bilen allerede inden den kører fra folks adresse - de får en "beroligende sprøjte" til køreturen! Mange andre rent ud sagt masseaflives! PETA´s "internater" afliver 80% af de "reddede" dyr! Dette er veldokumenteret, og der kører en stor retssag i North Carolina i øjeblikket!
*PETA bruger i tusindevis af indsamlede dollars på alt andet end dyrevelfærd, hvilket igen og igen er doklumenteret i deres gennemgåede regnskaber!

PETA er kort sagt ekstrem "dyreværnsarbejde", som er pakket lidt pænt ind, som slår på folks følelser ved den slags grusomme film, som får folk til at skrive under på hvad som helst, så rystede at de helt glemmer at spørge hvad PETA i virkeligheden vil...! Dyremishandlingerne kan naturligvis på ingen måde forsvares, men det må bekæmpes ved brug af den dyreværnslovgivning, de enkelte lande nu engang har - ikke ved at man ad bagdøren indfører forbud mod racekatte- og hunde.
Her er et par links, som fortæller om bagsiden af medaljen ved PETA:
http://www.petakillsanimals.com/
http://www.consumerfreedom.com/news_detail.cfm/headline/2371
PETA har anklaget bl.a. IAMS for dyremishandling i forbindelse med foderfremstilling, men fremfor at bringe "sagen" for en domstol til retsforfølgelse har man kun benyttet sig af smædekampagne, fordi der ingen sag er! Sandheden om IAMS er her: http://www.iamstruth.com/iamstruth/en_US/jhtmls/home/IT_Home_Page.jhtml?li=en_US&pti=HP
PETA er i den grad "dårligt nyt", de fortjener simpelthen ingen støtte - og de vil jer IKKE det bedste, tro mig. Så tænk jer om, Inden I skriver under og videresender mailen - vid at du først og fremmest støtter en fuldstændig rabiat organisation, PETA!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Før I skriver under....
  • #1   22. dec 2007 Jeg er blevet spurgt.....privat....om man må kopiere indlægget....................ja det må man gerne smiley jo flere der får øjnene op for disse menneskers uhyrligheder, des bedre.

• #2   22. dec 2007 Jeps det var os lige det jeg tænkte da jeg så mailen og trådene med dem for havde set det i tv'et med de 2 tosser der beviser tingene om viser dem så folk umuligt kan misforstå firmaers hensigter m.m.

• #3   22. dec 2007 Jeg har så tit tænkt på, om de mennesker der kalder sig Dyreretsforkæmpere egentlig har tænkt deres tanker til ende, før de fører dem ud i handlinger..................og NEJ jeg tænker IKKE på vores lille flok af gæve piger, der kæmper for vores kattes ve og vel.............jeg tænker på alle de andre: I ved, dem der lukker dyr ud i naturen osv.
    Mon de tænker på de konsekvenser det har for dyrene selv og den danske natur.....mon???

Jeg har haft fede diskusioner med folk der kalder sig sande forkæmpere, mens de står i deres lædersko og har læderbælte på...........eeeeiiiiksss

• #4   22. dec 2007 jeg giver dig helt ret Lone det er os tit sådanne nogle tanker jeg sidder med og det er <b>derfor</b> at jeg ikk støtter med et beløb til de forskellige organistioner for går pengene nu til det som de reklamere for nææ nej det tvivler jeg stærkt på..

Kommentér på:
Før I skriver under....

Annonce