712 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hvad siger jeres katte til juletræet? Hvad siger jeres katte til juletræet?

Vi fik vores juletræ ind i dag og begyndte at hænge pynt på og det er jo Bob, Big Foot, Sorte Per og Findus føreste jul så det føreste bob gjorde var at krævle op af stammen på træet og sætte sig i toppe og glo mærekeligt ned på os hehe...(O:

nu river de ellers bare alt det nederste julepynt af og håber vi ikke opdager dem hehe og hvis man går fra juletræet 5 minutter så sidder bob oppe i det når man kommer tilbage hehe..(O:

Gør jeres katte også sådan noget eller hvad gør de er de bare ligeglade?...(O:

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad siger jeres katte til juletræet?
  • #1   22. dec 2007 Marie N
    jah det er meget besværligt du er heldig hehe..(O:

• #2   22. dec 2007 Cecilia L
    jah det er lidt irreterende men det er nu også meget hyggeligt

• #3   22. dec 2007 elvis E
    jah de hygger sig nok rigtig meget i juletiden hehe..(O:

• #4   22. dec 2007 Min den ene synes det er rigtigt sjovt at bide juletræskæden over, så lysene ikke virker! Hun er en rigtig røver, nu har hun gjort det 4 gange, og min kæreste er ved at vlære rigtig rigtig træt af det, for det er ham der må lave den hver gang! Men den sidste gang her, har hun bidt en mærkeligt sted, så det er kun ½-delen af lysene der lyser!! Tsk tsk

• #5   22. dec 2007 vi har valgt et plastik juletræ i år. da det var første gang de skulle prøve det me djuletræ.
    vi har kun pyntet den med plaske ting og andre ting som ikke er af glas.
    vi har valgt ikke at pynte de første 50 cm med noget som helst. og har hængt alt pyntet godt ind på grenene.
    de har ikke prøvet at kravle i det. men tror det er fordi det er et plastik juletræ og ikke lige så stabilt som et rigtig træ.
    de har vippet et par ting ned. og vores nye killinbg synes det er vældigt sjovt at bide i lyskæde.(heldigvis ikke mens det er tændt).... juletræstæppet hat jeg opgivet at få til at ligge pænt. da de seævfølgelig skal ligge under den.,

så det er bare ikke nemt at have juletræ og katte sammen tid. men så længe mine ikke har gjordt mere er jeg meget tilfrds.

go jul til alle

• #6   22. dec 2007 Da Baloo levede, hev han ALT julepynten af vores plastic juletræ.. Vi har kun et plastic fordi vi ikke holder jul hjemme... Men da han er død nu, er det kun Snuske der hiver julepynten af... Det er sådan rimlig provokerende...

• #7   22. dec 2007 Da Mougli var killing prøvede han det kun en gang at tage noget pynt ned ,men vi råbte et NEJ og side har han ikke gjort det. Men nu når vi får juletræet ind i stuen så ligger han under det med det samme, også når der er pakker , så ligger han mellem pakkerne, og hygger sig
    glædelig til alle. hilsen anne og mougli

• #9   22. dec 2007 mine perserkatte kan fint lade træet være,MEEN hittemis,hun er en værer en'*GG*,hun kravler helt op i toppen og puffer kugler ned,men jeg har vist snart fået lært hende at blive nede,jeg siger bare nej og henter hende ned,så det sker ikke tit mere,dygtig hittemis

• #10   22. dec 2007 Jeg har lige pyntet juletræ i dag, og indtil videre går det rigtig godt. De har snuset til træet og min killing har dasket til et par ting, men der er ikke faldet noget ned.... endnu. Jeg pyntet juletræet med ting lavet af træ, stof, metal og plastik. Det ser bare super flot ud :o)

Sidste år gik det også rigtig fint. Jeg tror kun der røg 3-4 ting af.

Kommentér på:
Hvad siger jeres katte til juletræet?

Annonce