{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

Ooooh jeg bliver såå stresset {{forumTopicSubject}}

Vi var ude og se på 2 lejligheder i dag.

Den ene er 81 kvm (GYYYYYYYYYYYYYYYS). Den er LIGE ovenover et pizzaria og der STINKER af "udlænding" (det er sq svært at forklare det, men det er ikke hvidløg, men en blanding af krydderier som nogle udlændinge bruger)
Der er et mini værelse, et større værelse og et gennemgangsværelse ud til toilettet. (som KAN bruges til soveværelse)
En lille stue og et lille køkken.
Baggangen benyttes kun af lejer, og der var plads til en masse sjove ting.

Det andet er 175 kvm. Fuldstændigt "sjovt" indrettet med 5 meter til loftet i den ene side, og to etager i den anden.
Der var 3 mindre værelser et lille pulterrum, en stor spisestue og en stue med klinker på gulvet.

Hmmm - bum bum bum... Det bliver sq svært at vælge mellem disse to...

Den store lejlighed skal dog renoveres en del på, og det ved jeg ikke lige om vi vil eller har overskud til.
Huslejen ligger der også derefter, så det må vi lige have med i overvejelserne, meen....

Hvad ville I vælge? *GGGGG*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ooooh jeg bliver såå stresset
  • #1   9. jan 2008 Det er svært at svare på, hvor mange er I, kan I bo på 81 kvm og hvor stram bliver økonomien, hvis I vælger den store?

• #2   9. jan 2008 Pernille - vi er 2 voksne, 2 fastboedne børn og en stor teenagerdreng (virkelig teenager)

Vi kan godt sidde i den store, og Karsten er vildt fyr og flamme over den, for den er VIRKELIG speciel...

• #3   9. jan 2008 Alt efter hvordan udgifter/indtægter kom til at hænge sammen ville jeg helt sikkert vælge den store. Synes for det første du nævner for mange ting du ikke bryder dig om ved den første - og hvor længe synes man lige det er sjovt at have trafik igennem sit soveværelse hver gang nogen skal bruge toilettet, for det andet synes jeg den anden lyder meget mere spændende. Kan godt selv lide de lidt mere unikke og anderledes ting og alt efter hvad der skulle gøres i stand kan det jo enten gøres løbende, eller indsamles nogle hårdtarbejdende venner og bekendte der kan give en hånd med.

Held og lykke i hvert fald lige meget hvad I vælger.

• #4   9. jan 2008 Ja, jeg vil sige at det jo meget kommer an på rådighedsbeløbet pr måned man har tilbage smiley Hvis jeg kunne vælge den på 81 kvm og leve fedt, med bif ture og alt muligt andet eller den store og aldrig have råd til noget, ved jeg godt hvilken jeg ville vælge smiley

• #5   9. jan 2008 Ohh, I har børn? Så ville jeg vælge den store, hvis det kunne løbe rundt smiley

• #6   9. jan 2008 Ville helt klart også vælge den store, hvis huslejen er rimlig:o) Det er rart med plads.. heh

• #7   9. jan 2008 Gizzemissen *GGG* Vi vil IKKE bo i den lille. Under ingen omstændigheder.
    Jeg tror vi kommer til at slå hinanden ihjel, hvis vi skulle bo der *LOOOOL*
    Jeg havde det IKKE rart, da vi kiggede på den lille lejlighed, for der ER virkeligt mange minusser ved den.
    Vi brugte kun 10 min. på at se den - så var vi skredet igen..

Den store lejlighed brugte vi en time på at se, og jeg kan sagtens se mig i den lejlighed, men (og det er der jo som regel) der er mange småting ved den der gør, at jeg kan blive lidt forpustet bare ved at tænke på det..
    Den virker på en måde lidt "usammenhængende" men den er sq fed - INGEN tvivl om det, og jeg kunne virkeligt godt se en masse fede ting ved den...

Ååååhhhh det er sq ikke nemt.. OG DOG... Karsten har sagt, at vi skal sige ja til den store...
    Så må jeg se om det kan fungere *GGG*

• #8   9. jan 2008 Annette: Du giver selv svaret. Da Lars og jeg boede i rækkehus med 2 katte på 82 kvm, syntes vi i slutningen at pladsen var lidt trang, så vil til enhver tid mene, at husfreden sikres bedst i den store smiley

• #9   9. jan 2008 Pernille - ja jeg ved det.. Jeg er bar lidt iiihhhh jeg ved det ikke. Det er sq en svær beslutning, for den kommer til at ligge i den dyre ende og der skal altså laves en del...

• #10   9. jan 2008 (link fjernet)

Ha lige lavet et lille album af den store lejlighed.
    Billederne er lånt af en ejendomsmægler, fra da huset stod til salg..

• #11   9. jan 2008 Den ser da super ud, hvor er det?

• #12   9. jan 2008 HA HA HA Pernille - det siger jeg ikke FØR vi har besluttet os om vi vil have den... LOOOOOL

Tænk hvis du tog den lige for næsen af os....

Nej der var en og se på den før os, så hun skal lige give svar, men der var vist lidt bøvl med hende, så udlejeren ved det ikke endnu.
    Tror også vi har en fordel, for jeg kan kende ham fra da vores mindste dreng gik i børnehaven - han har nemlig også et bar på samme alder, og de gik i samme børnehave - og han kunne kende mig *GGG*

• #13   9. jan 2008 Ja, for jeg mangler helt vildt yderligere 75 kvm, nej, har sørme nok at holde rent, det næste bliver et sommerhus smiley

• #14   9. jan 2008 175 kvm...sorry

• #15   9. jan 2008 Lejlighed?... Det ligner da et hus. Og se da lige den kradsesøjle og have er der. Lad da kattene bestemme.

• #16   9. jan 2008 Tinka - det er et hus der er delt op, så den store del af huset hører til "lejligheden" og vi vil få fri råderet over haven...

• #17   9. jan 2008 ej den er da for lækker den havde jeg da uden tvivl snuppet.

• #18   9. jan 2008 Anette woooooow den er sgu flot .... håber i får den den er vildt lækker og lys er vild med det køkken og glæder mig til indflytter festen *GGGG*

• #19   9. jan 2008 Jamen så sig dog JA.
    Hvis det "kun" er til leje (og vel sandsynligvis kun for to år så?), så ville min største bekymriing være, at det ikke bliver let at finde noget bedre bagefter...

• #20   9. jan 2008 Jamen jeg tror nu nok at jeg gerne vil have den, men så alligevel - jamen jeg ved det ikke rigtigt.

Som Tinka skriver, så skal vi jo også have i mente, at der nok kommer en bolig om et par år, og så skal vi jo "ned i niveau" på en eller anden måde.

Den er SUPER fed det er der slet ingen tvivl om, men iihhh jeg ved ikke om det er "mig" - hvis I forstår...

Jeg ELSKER det gammeldags og "romantiske" og den er lige lidt mere moderne på en eller anden udefinerbar måde...

AARRGGGHHH jeg er sq i tvivl, for JO for pokker hvor er den fed....

• #21   9. jan 2008 Kan I ikke bare få lov til at købe det fede, fede hus (ja jeg kalder altså det der for hus). Det havde jo været til salg... Leje med forkøbsret fx.

• #22   9. jan 2008 Har lige kigget de billder igen. Jeg ville falde pladask lige på stedet. (hvor i verden ligger det?)

• #23   9. jan 2008 Jo det kan vi muligvis, men vi har ikke råd til at købe huset.
    Det koster 2.5 mill. og det er vores penge ikke til (endnu)
    Det ville selvfølgelig være helt vildt fedt, hvis vi kunne gøre det, men jeg tvivler.
    Jeg tror også det er derfor jeg er lidt - hmmm ja "underlig".

Det ligger ca. 10 km. nord for Aalborg...

• #24   9. jan 2008 det ser fedt ud... jeg vil sige ja....

• #25   10. jan 2008 For det første ville jeg aldrig bo over et pizzaria, da jeg ikke gider at have en konstant lugt af pizza hvor jeg bor *gg* For det andet er den store jo bare for fed smiley

• #26   10. jan 2008 Nej nej nej hvad er det der er så svært jeg ville da hel sikkert vælge den store den er fed.. og det der skal laves ved den kan man tage hen af vejen...

• #27   10. jan 2008 Dennis - det var svært at formulere lige den sætning, for jeg vidste at en eller anden nok skulle se den som noget nedladende.

I min næse stinker der lige ovenover det pizzaria. Det stinker på samme måde som der stank i min brors gamle værelse som han havde i en lejlighed med ene af udlændinge (han boede der først, men der kom efterfølgende 4 udlændinge) Og der STANK (igen i min næse) af noget totalt udefinerbart - et specielt krydderi-miks eller hvad ved jeg, så derfor skrev jeg som jeg gjorde.

• #28   10. jan 2008 Årh Annette - Jeg havde uden tvivl taget den store... Både pga str og indretningen (den ser fed ud) - og så er i 3 mennesker og en masse misser...

Du får svip hvis i skal være så mange på 81 kvm

• #29   10. jan 2008 Hov 5 mennesker.... INGEN tvivl.... Den store skal i ha....

Kommentér på:
Ooooh jeg bliver såå stresset

Annonce