{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hus-spørgsmål
  • #1   12. jan 2008 kan man ikke sætte sådan en 'fluenets-dør' op?
    Det har jeg før set. Altså 2 døre i én, hvor man skal åbne begge for at komme ud.
    Hvis i så vil lufte lidt ud, kan i bare nøjes med at åbne hoveddøren, og la fluenets-døren være lukket i.. tror jeg? :-S


  • #2   12. jan 2008 jo men det var mere når man skulle ind og ud af huset. jeg ved godt når vi ikke er hjemme kan de være i den nederst etage af huset men det er mere når man for gæster. for her hvos vi bor nu tænker gæsterne sig ikke altid om. og det er ud til en stor vej det nye hus ligger

  • #3   12. jan 2008 Jeg har det på samme måde her, jeg har ikke mulighed for ligesom at lukke ud til gangen, så når døren bliver åbnet her er der rig mulighed for at smutte ud, men jeg har på en eller anden måde lært kattene at det er fyfy.... har egentlig ikke rigtig tænkt over det før.. har vist bare sagt nej eller smut skulle de komme for tæt på, nogle gange er tessa dog smuttet ud når der er kommet gæster der ikke lige har lært at man ikke skal lade døren stå oppe i flere minutter af gangen.

  • #4   12. jan 2008 ja det er det med gæsterne jeg er urolig for

  • #5   12. jan 2008 du må opdrage både katte og gæster, der er ikk andet for... De fleste der kommer her har lært at jeg altså har en bunke katte og ellers så må de bare finde sig i jeg siger luk døren *S*

  • #6   12. jan 2008 ja der er ikke andet for. men nu må vi se om jeg overhovedet skal have huset

  • #7   12. jan 2008 vi har også kun en dør, men vi fortaller bare gæsterne at de skal huske døren, det er mere besværligt når vi skal ud med barnevognen


  • #8   12. jan 2008 Vi har det desværre også sådan og jeg må derfor bruge den tid der skal til at vogte når der kommer gæster osv. Det er lidt irreterende. jeg ville ønske jeg havde en mellemgang :-((

  • #9   12. jan 2008 Charlotte J.

    Hvis I får huset og hvis der er plads til det, så kan I jo lave et vindfang!


  • #10   12. jan 2008 vi kan ikke lave et vindfang indenfor pga af en dør.
    og udenfor jo det kan vi nok med tiden, men det er bare ikke så kønt til dette hus.
    men vi må bare passe på.
    der er beboelig kælder så det er ikke noget problem når vi ikke er hjemme så kan de komme der ned at gå.


Kommentér på:
hus-spørgsmål

Annonce