{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
281 visninger | Oprettet:

slem start på ugen.... {{forumTopicSubject}}

hej allesammen

ja jeg arbejder jo som rengørringsass. ved et firma og igår blev jeg så ringet op af min chef at natten til søndag var firmaet brændt så vi skulle have et møde idag ved den nærlæggende bager....
det er desværre påsat, så idag har jeg kun kunne komme et sted hend for alt indvendigt var brændt så vi kunne ikke komme ind nogle steder og så er det jeg spøger mig selv hvad fanden får folk til at lave sådan noget??? jeg forstår det simpelthend ikke..... bare det at man kan have samvitig hed til det....

i kan se et lille klip af det her:

http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/?r=7

og hvis i så trykker på "Østjylland i dag" så kan i se tv2 østjylland som har lavt et lille klip der fra

ja sorry skulle bare lige ud med det...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installing dishwasher 860 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.
  • Afmontering af opvaskemaskine 880 kr.
  • Reparation af stuk 1.600 kr.
  • Græsslåning 1.500 kr.
  • Toilet der løber skal fikses 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  slem start på ugen....
  • #1   14. jan 2008 hov i skal lige huske at trykke på datoen den 13 (januar)

• #2   14. jan 2008 Det ser da slemt ud! smiley Er jeg ked af at høre.. JA der er nogen der bare har for meget fritid!

• #3   14. jan 2008 jeg boede på et tidspunkt nede i byen hvor nogen satte ild til vores opgang. en person var åbenbart ude efter vores overbo og politiet viste os hvor de har sat ild til trappen og det var så tydelgt at det var påsat. min overbo og jeg havde begge små børn så det var en frygteligt nat men der skete ikke noget med nogen personer. så ja jeg forstår godt du spørger hvad folk dog tænker på.

Kommentér på:
slem start på ugen....

Annonce