{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
523 visninger | Oprettet:

hjælpe hvis man bliver overfald? {{forumTopicSubject}}

ja mobningen i skolen er blevet værre og jeg er rimeligt meget bekymret for de vil give mig tæsk.

jeg har ingen idee hvordan jeg skal forsvare mig ud over at løbe min vej men jeg har et dårlig knæ så jeg kan ikke løbe...

har du nogle råd som jeg kan bruge tager imod alt med kys hånd...
er desperat(staves)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælpe hvis man bliver overfald?
  • #1   25. jan 2008 ejj hvor synd for dig.. 2 finger i øjnene også dukker de sig jo ned og så et knæ i hoved. smiley

• #2   25. jan 2008 hvilke skole går du på??

• #3   25. jan 2008 en tec skole.

• #4   25. jan 2008 Mobning er fuldstændig uacceptabelt!
    Jeg aner ikke hvad jeg skal råde dig til, men måske kunne du tale med studenterrådgivningen (hvis der er noget sådant i din by) Eller er du medlem af en studieorganisation? ...

• #5   25. jan 2008 hvad ligger til grund for de "tæsk" har du lavet noget lort, der er da ingen der uden grund slår andre, ikke i min verden altså

hvad med at gå til lærerne eller skolelederen, hvis du føler dig så truet

• #6   25. jan 2008 viste ikke der var noget der hed studenterrådgivningen det vil jeg lige kigge på

• #7   25. jan 2008 haneben
    jeg har bedt dem om at lade være med at mobbe en anden....
    men lærer og leder kender til mobbingen og at jeg føler mig truet men de kan ikke gøre noget med mindre jeg har det på bånd...

• #8   25. jan 2008 jeg ka fortælle dig flere forsvarsmuligheder, men jeg tror ikke det er en god ide at du bruger dem , da du så med garanti bliver smidt ud af skolen.
    men du ku jo ha en lille hårspray i din jakke, det er faktisk et godt forsvarsmiddel, det er jo bare lige at trykke og så sigte mod øjnene. det er faktisk lige så godt som en peberspray o.lign som så bare ikke er tilladt at ha.
    men ellers ka man jo håbe på at den dag de måske vil give dig tæsk at der så er nogle der kommer til hjælp, den dag håber jeg så bare ikke kommer.
    men så ka det jo være at lærene/ledelsen får øjnene op.
    men ellers ville jeg klage til et noget højere sted end skolen når skolen nu ikke tager affære i denne sag.
    men ellers hvis du føler dig truet sån virkelig for alvor så henvend dig til politiet og anmeld ham/de der truer dig

• #9   25. jan 2008 Louise Elisabeth A
    har snakket med politiet og siger det er skolens problem

• #10   25. jan 2008 det er da utroligt, i er jo "næsten voksne" og burde da kunne holde mobning nede.....

• #11   25. jan 2008 tigger alias johnny
    godt idee med hårsprayen det er en rigtig god mulighed...

• #12   25. jan 2008 haneben
    lige mine ord... men man bliver overrasket...
    idag sad der et billede af en tyk dame uden tøj på døren til klassen og der stod min navn også sådan så jeg ud uden tøj på....

• #13   25. jan 2008 hmmmm du går da vist i klasse med en børnehave

• #14   25. jan 2008 har klaget og lederen på skolen snakker med dem på mandag og jeg ved det vil bliver værre af det...og hvis der bliver smidt en ud ja så er jeg sikker på at få tæv

• #15   25. jan 2008 min far, kan tæve din far æv bæv......

• #16   25. jan 2008 haneben
    går ikke i den klasse mere blev nødtil at flytte klasse

• #17   25. jan 2008 Åh nej dog.. Det er længe siden jeg har hørt om den slags mobning når man tænker på du er i tyverne. Det jo direkte en barnlig opførelse de har gang i med at sammenligne dig med en dame uden tøj på...det overasker mig sku lidt..
    Ved ikke rigtig hvad du skal gøre desværre.. men jeg håber på det bedste..

• #18   25. jan 2008 politiet skal altså tage affære , men ellers går du bare til højere sted, dvs dem der sidder på det lokale rådhus osv
    du skal på ingen måder finde dig i at blive affærdiget på den måde, men såvidt jeg husker har du heller ikke lang tid tilbage.
    ærgeligt du bor på sjælland, ellers skulle jeg gerne fortælle de gutter et par borgelige ord

• #19   25. jan 2008 hold da op hvor en slap ledelse der er på den skole, sådan noget SKAL der bare tages hånd om

• #20   25. jan 2008 jeg har har kun 4uger tilbage på grundforløbet men risker(staves) at komme i klasse med dem på hovedeforløbet....

• #21   25. jan 2008 mobbningen går bare vildt meget ud over mine karakter og det fatter min kontaktlærer bare ikke.... er bare så stresset kan ikke sove om natten mere...

• #22   25. jan 2008 er der ikke en psykolog tilknyttet skolen, eller en eller anden der vil tage det her seriøst og være ansvarlig for at der bliver gjort noget ved problemet

• #23   25. jan 2008 haneben
    nope havde fat i min fagforning med mobningen og jeg kunne godt komme til psykolog men det ville koste med 300 pr gang og de penge har jeg ikke

• #25   25. jan 2008 jeg har snakket med poliet tidligere men tror at jeg bliver nødtil at snakke med dem igen

• #26   25. jan 2008 ej sikke noget. det er frygteligt sådan noget foregår altså. tsk tsk.

men må hoppe med på hårsprayen, har selv en lille rejse hårspray i tasken når jeg er i byen - smart og så er den ikke ulovlig at have med som feks peberspray:)

Håber det løser sig for dig.

• #27   25. jan 2008 Hvor bor du`?

• #28   25. jan 2008 Morten J
    hvrfor vil du vide hvor jeg bor??

• #29   25. jan 2008 carina: ja såådan en hårspray er faktisk nr 1 og som du siger ganske lovlig og hvis man siger man ikke har den som forsvarsmiddel, men fordi man har brug for at kunne sætte håret flere gange om dagen er der ingen der ka gøre noget og kommer du til at bruge den har du jo handlet i desperation og forsvar og det var hvad du lig havde ved hånden.

har prøvet at få både tåregas og hårspray i øjenene(under en øvelse i min udd) og det var faktisk hårlakken der var værst

• #30   26. jan 2008 www.studraadgiv.dk, de har psykologer tilknyttet som er gratis for studerende. Her ville jeg henvende mig hvis jeg var dig. Det bedste forsvar jeg kan komme på er at samle dig en flok venner der ved at du risikerer overfald, og så konstant følges med dem. Ingen er dumme nok til at springe på dig når du følges med flere mennesker. Og så kan du måske lokke nogen til at følge dig til og fra skole i en periode?

Hvis din skoleinspektør vælger at lukke øjnene, så må du gå på kommunen og tale med dem. Det er i kommunen ansvaret for at skolen overholder undervisningsmiljøloven.
    Du må henvende dig på kommunen og bede om at tale med dem der samarbejder med uddannelsesinstitutionerne i dit område.

Det er en rigtig grim situation du står i..måske skulle du skifte skole i forbindelse med overgangen til hovedforløbet?

• #31   26. jan 2008 Det var bare for at høre hvad det var for en teknisk skole der var tale om

• #32   26. jan 2008 Hmm.

Troede ikke at voksne mennesker opførte sig sådan!

Jeg kan læse at du er 23 år gammel, for pokker det er da ikke rimligt at man i den alder skal have den slags problemer.

Du må kræve af din fagforening at de griber ind og støtter dig. De fleste fagforeninger har også psykologer tilknyttet.

Dernæst bør du gå til skoleledelsen og fortælle m/k at h*n er fuldkommen ude af trit med dagens Danmark, hvor mobning er højaktuelt og at du går til pressen, hvis h*n ikke får ryddet op på hans/hendes uddannelsessted!
    Hvad f..... ligner det! Du kan sgu også sige at du har nævnt det på et offentlig forum og hvad vores respons er på hans/hendes vattede holdning. Hvad f..... tror den knold h*n får sin løn for?????

Kommentér på:
hjælpe hvis man bliver overfald?

Annonce