{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
675 visninger | Oprettet:

skal skilles... gode råd? {{forumTopicSubject}}

ja have jo for et stykke tid siden et indlæg hvor jeg ikke vidste mine levende råd...(kan ikke lige finde det)...

igår snakkede mig og manden i flere timer og blev enige om at vi hellere ville stoppe nu hvor vi kunne skilles som venner og forblive venner end vente til vi simpelthen ikke kunne holde hinanden ud længere og ville blive død uvenner...

vi er begge enige om at vi ikke gider og slås om tingene men at det hele bare skal deles lige... suk...

misserne er mine og flytter med mig når den dag kommer, men ellers synes jeg det er svært med hvem der skal have hvad og har jeg lyst til den sofa eller skal jeg have noget nyt....
der er 1000 ting der skal gøres nui og ting der skal sørges for... på søndag skal vi snakke med en ejendomsmægler for at sælge vores lejlighed osv....

er i rimelig godt humør på trods af det hele, men synes det er svært, så hvis i har nogle gode råd til hvad man skal huske og hvordan det hele gøres så bare kom med dem...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skal skilles... gode råd?
  • #1   12. feb 2008 jeg vil sige at det er stort at i begge 2 kommer til samme resultat og ka skilles som venner, hvem der lige skal ha hvad er jo noget i skal finde ud af sammen, men sørg for at hvis i har noget af affektionsværdi så skal den det betyder mest for ha det, sådanne ting som reol,sofa og andre møbler ka altid erstattes.
    syntes osse det er flot at du ka holde humøret højt


  • #3   12. feb 2008 kunne aldrig drømme om at skille mig af med misserne "bare" fordi jeg skal flytte og skilles...
    men ja prøver at holde humøret højt alligevel, men det er ikke lige nemt altid.


Kommentér på:
skal skilles... gode råd?

Annonce