{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aprilsnar
  • #1   1. apr 2008 Nej.. men tror der er nogen på grand prix siderne, er spændt på og se om det passer!!! Er dårlig til det med aprilsnare. Jeg dur ikke til og lyve.

• #2   1. apr 2008 Helle ikke jeg... kan ikke det der...

• #3   1. apr 2008 Har engang lokket en kolega til at sortere alle de hvide sugerør fra da vi havde fået besked fra fabrikanten at suget i de hvide var for dårlig......lol

• #4   1. apr 2008 har sagt til min kæreste at vi var gravide smiley men han vil ik tro på mig idag smiley Kom ogås til at lave en ond en mod ham sidste år

• #5   1. apr 2008 Birthe R

Haha den var god smiley

• #6   1. apr 2008 Syntes egentlig at når man skal lave første april narrestreger så skal det være noget uskyldigt......

• #7   1. apr 2008 Sidste år, 1. april, bildte vi alle vores venner og familie ind, at vi havde vundet en mega stor bestemt type volvo gratis et år

Folk viste at vi kiggede efter 1 ny bil, og alle var elle vinde på vores vegne - sikke alle dem som ringede og sagde tillykke til os, mens vi sad og kiggede ud over vandet ved Middelfart.

Kors vi grinte - nogle venner havde endda i mellemtiden fundet ud af, at det altså var den forkerte model vi troede vi havde vundet.....og at den altså var større den rigtige model....det viste sig at Volvo netop i den weekend kørte en konkurrence om at vinde et års bil gratis...det var vi så bare ikke lige klar over...så det gjorde det hele endnu mere sjovt......kors vi kan stadig grine af den. Og det viser jo kun, at vi har gode venner og familie, for INGEN var misundelig på os, men syntes også at "netop" vi fortjente at vinde om nogen - tak for det

Så da vi så få dage efter fortalte, at vi havde købt ny bil, så troede ingen på os - men det var altså rigtig at Mor her havde fået sin drømmebil...en Politibil, Ford Mondeo.

Hilsen Heidi

• #8   1. apr 2008 jeg faldt lige over den her på et andet forum.
    snak lige om at blive aprilsnarret

Jeg røg ikke i, men hørte en om kammerat hvis kæreste ringede til ham og fortalte at man pga en eller anden kampagne kunne fylde sin bil op med gratis benzin på Q8. Ikke nok med at han farede ned til nærmeste Q8 tank, men han nåede også lige at sende beskeden videre til alle sine venner via sms. smiley Griner

Kommentér på:
Aprilsnar

Annonce