{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
445 visninger | Oprettet:

Aprilsnar.... {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige blevet inspireret af jeres Aprilsnar til at fortælle om den eneste gang jeg kan huske, hvor jeg blev taget så grundigt ved næsen af min kæreste.

Vi havde en Norsk Skovkat, som var blevet steriliseret.
Hun var indekat de første 5 år af hendes liv, men fik lov at komme ud da vi flyttede på landet. Det var her hun blev steriliseret.
Hun ville nu helst være inde, men gik en gang imellem hen til vores nabo ( for at tæske hans gårdkatte, hmmm )

En 1. april, da hun var 12-13 år gammel kom min kæreste stormende ind og fortalt han havde set Saki komme henne fra naboen med en killing i munden.

Jeg er til tider meget følelsebetonet og takkerne fløj igennem hovedet af mig i løbet af kort tid.

De gik lidt ala, at vi da ikke skulle have en kat mere her (Saki var ikke enekat ) men hvis de instinkter lå så dybt i hende, at hun trods det, hun havde være fixet i så mange år, stadig havde en form for modertrang, ja så skulle det ikke være mig der tog det fra hende - til vi skulle da også have den checket ved dyrlægen og vaccineret den ( sørger vores naboer vist ikke for ) og lige til hvad killingen skulle hedde.

Da alle disse tanker var røget igennem hovedet på mig, stod min kæreste rigtig stolt og proklamerede: APRILSNAR!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg kunne have proppet ham ned i kattebakken, men nu her senere griner jeg af det hvert år og må indrømme det var den bedste Aprilsnar jeg har været udsat for smiley

Mænd!! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aprilsnar....
Kommentér på:
Aprilsnar....

Annonce