586 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

hvor meget bruger i jeres mobiltelfon? hvor meget bruger i jeres mobiltelfon?

ja... hvor meget bruger i jeres??

mit sim kort er gået i stykker, så nu har jeg ingen mobil.. så kan ikke få fat i nogle... det er bare mega surt, min fyres er blevet lukket da han har sagt sit abo... op...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.
  • Shower sink water trap 1.000 kr.
  • Put a large tv up on a wall mount 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor meget bruger i jeres mobiltelfon?
  • #1   11. apr 2008 ja jeg bruger min meget... men kan os godt gå ud uden den.. altså en gåtur med hundene eller handle ind uden at have den med.. min lukker også når jeg ikk lige tanker op.. så kan der godt gå en dag uden.... så det er sådan lidt...men man føler sig nøgen uden den.. det er lidt underligt at den er blevet så vigtig..

• #2   11. apr 2008 Jeg har en times taletid om måneden.....men nu er det heller ikke den telefon jeg bruger mest til samtaler....

• #3   11. apr 2008 ja... min har har jeg altid med mig, men hvis jeg er ind og handle er den gerne lydløs.. men syns det er helt mærkligt at jeg ikke kan få fat i nogle eller at nogle kan få fat i mig... feks. mine forældre kan ikke få fat i mig, og jeg hved at de har det med at bliv urorlig hvis de ikke kan få fat i mig..

• #4   11. apr 2008 Bruger min hverdag stortset.
    Er ikke den store SMS freak. Men får da sendt nogle afsted.
    Men har gratis så (;

Bruger den til at komme i kontakt med fam, venner mm. også selvfølgelig som ur smiley

• #5   12. apr 2008 følge min rening så bruger jeg min meget...

• #6   12. apr 2008 Charlotte kan du ikke bare købe dig et midlertidig taletidskort?

• #7   12. apr 2008 alle mine nr. var på simkortet... og har selfølig ikke skrevet dem ned... :-((

• #8   12. apr 2008 ja jeg har også gratis sms

• #9   12. apr 2008 jeg har også gratis sms og mms...

• #10   12. apr 2008 alt for meget *G*

• #11   12. apr 2008 Hver dag, men mest sms... jeg bruger for ca 430 kr om måneden smiley

• #12   12. apr 2008 bruger mellem 400 og 500 :-)) godt og høre det ikke kun er mig...

• #13   12. apr 2008 jeg bruger mest min telefon til at høre musik smiley Jeg smser ikke så tit og ringer heller ikke, uden at det er nødventigt. (altså jeg ringer ikke for at spørge hvad man laver. Jeg skriver heller ikke "hvad laver du" beskeder)

• #14   12. apr 2008 Jeg har altid min mobil på mig, hvis der nu skulle ske noget, så jeg fik brug for den smiley

Ringer da også en del, og har det sidste års tid konstant haft tlf regninger på en 7-800 kr.. Nu har har jeg heldigvis fået lagt abb om, så nu betaler jeg "kun" 400 om måneden smiley

• #15   12. apr 2008 for meget! hehe

• #16   12. apr 2008 jeg har fri tlf fordi jeg har eget firma... jeg bruger den meget fordi jeg dels ringer til kunderne og dels ringer privat... den løber vel op i 1.400-1.600 kr om måneden... men ok - det er så kombineret arbejde/privat

sms gør jeg ikke meget i for det tager for lang tid - det bliver højest til 2-3 stykker om dagen til min bedre halvdel og min mor smiley

jeg har altid mit headset på mellem 9 og 17 uden for møderne - jeg har en masse musik liggende på telefonen så jeg har altid god musik med mig - det er dejligt for musik - for mig er kilden til at stresse helt af..

så selv om den adfærd jeg har ifht min mobil tlf tolkes af mange som om jeg prøver at virke vildt vigtig og ikke kan lade mobilen ligge - det er i virkeligheden min kilde til at slappe af og samtidig passe mit job bedst muligt

om aftenen har jeg den som regel på lydløs eller er meget selektiv ifht hvilke opkald jeg tager - mine aftener er mine, kærestens og kattenes smiley

PS - min ringetoner er selvfølgelig Anders Mattesens "er du en lille kat" *GG*

Knus og ringetonemiauws smiley

• #17   12. apr 2008 omkring 70 kr om måneden, incl abonnement, har haft samme nummer og sammen abonnement siden 1999, så det kan ikke gøres billigere, jeg har så været nødt til at skifte selve telefonen ud af og til, men der køber jeg bare en uden simlock. bruger den ikke såååå meget, men den er rar at have med, så man lige kan give en besked, hvis man bliver forsinket

• #18   12. apr 2008 Uha, nok alt for meget, men det er nok mest fordi, jeg kun har mobilen...

• #19   12. apr 2008 meget.. Jeg bruger den som ur, og til at skrive med vennerne på..

Og ja, jeg er en af dem der går hjem efter mobilen hvis jeg glemmer den XD

• #20   12. apr 2008 Fik ny igår.. kæresten overraskede mig med gave efter arbejdet .. hehe..

Jeg bruger personligt min ret meget... både til spil, hotmail, msn og kameraet er tit ude og bruges...! Kalenderen bruger jeg også hver dag, mest når jeg er på arbejde.. Min regning ligger mellem 500-800 kr om md.. abon. i sig selv er på 399,-

Jeg køber så også en del ting med den... dvs. både spil og VIP ting på nettet.. det er nok det der koster mig mest *G*

• #21   12. apr 2008 Jeg bruger også min telefon ret meget..
    Jeg smser enormt meget, snakker måske i telefon 3 timer i gennemsnit.
    SÅ bruger jeg den til at tage billeder med..

• #22   12. apr 2008 Jeg ringer næsten aldrig fra mobilen, men jeg skriver en del sms'er. Bruger for omkring 100 kr. om måneden.

• #23   12. apr 2008 Hvis nu jeg skriver at jeg får abstinenser hvis min mobil ligger uden for en armslængde *lol*...

• #24   12. apr 2008 Kan du ikke logge ind på dine oplysninger hos det selskab du bruger og så se dit forbrug? Der kan man jo se specificeret hvem man har skrevet og ringet til, og så har du jo alle numrene på den måde? Eller i hvertfald mange af dem smiley

• #25   13. apr 2008 zelda.. det vil jeg da prøv at undersøg..

Kommentér på:
hvor meget bruger i jeres mobiltelfon?

Annonce