530 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

hvor meget tid bruger i her hvor meget tid bruger i her

hejsa

sad lige og tænkte på hvor meget tid i bruger herinde og hvad siger jeres partner til at i bruger tid herinde.
samtiddig ku det også være sjovt at hører hvor mange der kender hinanden irl herinde fra.
ku godt set par stk herinde fra som potientelle venner, i ved selv hvem i er

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor meget tid bruger i her
  • #1   16. mar 2007 Jeg kender ik nogen irl...
    jeg er faktisk meget på... faktisk hele tiden - synes det er spændende at se hva der sker...

min partner siger ik noget han er selv moderator på mobildebat.dk og der bruger han også EN DEL

• #2   16. mar 2007 Hvor meget tid osv bruger du selv Johnny ?

• #3   16. mar 2007 jeg bruger vel min 3 timer hver dag, ihvertfald nu hvor jeg er uden arbejde, fruen siger intet, hun sidder overfor bag hendes skærm og hun er administrator på en navigationshjemmeside

• #4   16. mar 2007 lena: nu kender vi jo også lidt baghistorie omkring dig og din kæreste og vidste jo han mere eller mindre boede bag skærmen

• #5   16. mar 2007 hehe ja det er rigtigt.. svarede bare på alle tre spørgsmål du stillede smiley

• #6   16. mar 2007 lena: ja og er jo bare fint, tror det ka blive en sjov debat

• #7   16. mar 2007 Tror jeg også....

Bare der kommer lidt flere med

• #8   16. mar 2007 mon ikke det kommer, når alle forældrene får kylet ungerne i seng

• #9   16. mar 2007 hvor lang tid bruger jeg herinde? ja det er fileme et godt spørgsmål... Ikke lang tid nok (mener jeg) og mere end rigeligt (mener kæresten *gg*)

Men vi har nu ikke nogen problemer herhjemme over det da manden har aftenarbejde, så han er alligevel ikke hjemme når jeg er på

• #10   17. mar 2007 Det skifter hvormeget jeg er på. Vi er ofte på dagsture (er vild med genbrugsforretninger) og jeg arbejder lange dage i forretning og har hele fridage andre dage på ugen. Skal desværre på arbejde i dag.

Jeg kan bruge ret meget tid på nettet - især her på sitet og på QXL og når jeg sidder og nørder med at søge til bunds i et eller andet emne.

Det er ikke et problem med kæresten. Han har sin egen PC og vi sidder og snakker med hinanden - og kattene samtidig med, at vi er på.

Jeg kender, så vidt jeg ved ikke nogen herinde fra irl. Kender ikke nogen, der går op i katte på samme måde som os smiley

• #11   17. mar 2007 Det varierer meget dagligt hvor meget jeg er online.. smiley

jeg kender og har mødt nogle stykker herinde fra.. smiley Snakker jævnligt med nogle af dem.. smiley
    Er i Hjallerup d. 1 april med 2 katte hvis nogen skulle have lyst til at se Cabotine Rose og Laura live *GG* og hvis de tør se mig.. hehe

• #12   17. mar 2007 Jeg bruger vel et par timer herinde...

Jeg kender et par stykker her indefra... Nogen ved jeg, hvem er, andre kender jeg personligt...
    Men nu tager jeg jo også på udstillinere med mine katte, så der møde jeg jo en del...

• #13   17. mar 2007 jeg tjekker kun lige mine udfordringer og beskeder og så er det faktisk det, bruger nok maks 10 mi herinde om dagen, min kæreste siger ikke så meget han bruger selv bil og scooter galleri, men han synes nok det er mere seriøst end katte galleri, men sådan er det, jeg synes kun det er hyggeligt at være herinde og se andres små vidundere!

• #14   17. mar 2007 pt. kender jeg 1 IRL, mrn hsr dogt kendt 2 men den ene er slettet...
    bruger nok <b>20 minutter om UGEN</b> på at være herinde

• #15   17. mar 2007 Puuuha Johnny GGGG

Sikke et spørgsmål ;-))

Hmm når jeg er i skole, kan jeg sagtens lige bruge nogle minutter her og der - HVIS jeg vel at mærke har et fag der kræver brug af pc, men hjemme bruger jeg gerne flere timer (om aftenen) herinde.

Manden sidder og spiller Call of Duty hele tiden - lige ved siden af - så det generer ikke ham at jeg sidder her smiley
    Faktisk så tror jeg han nyder at se mig skrige af grin, når der er gode emner herinde ;-)))

Jeg kender et par stykker IRL, men vil meget gerne se lidt flere. Jeg er helt sikker på I ved hvem I er ;-))))

Kristina - jeg kommer til Hjallerup og du kan tro jeg vil hilse på dig. Jeg er nemlig ikke så bange af mig (jeg bider bare hvis du er DÅÅÅM GGG)

Kommentér på:
hvor meget tid bruger i her

Annonce