Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maine coon uden tavle under blandinger
  • #1   20. apr 2008 Jeg tror desværre ikke, at det er en gældende regel. Jeg er dog af samme opfattelse, tavlen er jo dokumentation for, at katten rent faktisk er en ægte racekat og ikke bare en som ser sådan ud smiley

• #2   20. apr 2008 det er nok en mening, men der er en mening med galskaben

et tænkt eksempel:
    du aner minus og vil gerne have en stor mis....altså en af de store racer....du finder kattegalleriet og ser hvordan den eksempelvis MCO ser ud....du køber en magen til, men det du har fundet er en blanding der er oprettet under racen MCO......og derfor er det en blanding du har købt....du er blevet snydt .....synd....men sådan kan det ske at gå, ´hvis man er uheldig nok

• #3   20. apr 2008 flot så

• #5   20. apr 2008 Det er mig som har skrevet en den hilsen til dig.Ikke negativt ment,men en kat uden tavle er jo ikke ægte....

Mine dejlige blandinger af MCO/NFO.....MCO/? og Hellig Birma/? er heller ikke ægte...Uha ha da ...jeg har oprettet dem under blandinger,for det er hva der er,det gør dem bestemt ikke mindre smukke og dejlige*S*

• #6   20. apr 2008 Hmmm lad mig sig min mening på den måde, at din kat bliver ikke mere ægte af, at du opretter den under Maine Coon. Det er stamtavlen der afgør om den er ægte.

Men noget andet er - at din kat så er en af de katte jeg har set uden stamtavle, som dog trods alt ligner en Maine Coon mere end en dårlig typet Maine Coon MED stamtavle.

• #7   20. apr 2008 kig selv...... jeg der dårligt kan se forskel på en skovkat og en maine coon....nej det tror jeg ikke lige.............jeg er til fladnæser

• #8   20. apr 2008 Det er da noget af et postulat, at en kat uden tavle ikke er ægte... Min Massen har ikke tavle og han er 100% ægte... jeg har haft både hans far og mor og de havde tavle begge 2...

• #10   20. apr 2008 Det er tavlen der er beviset på den er ægte - inegn tavle intet bevis.
    Det gør vel ikke katten ringere.

michael og tina V - jeres "mco2 ville jeg skyde til at være en norsk skovkat. Mainecoon ligner hun ikke.

• #11   20. apr 2008 Poly *GGGGGGGGGG*

• #12   20. apr 2008 Jamen det er skam ikke for at være morsom. Er hun MCO, så følger hun ikke standarten.

• #13   20. apr 2008 okay og hvilke forudsætniger har man så som almindelig køber for at vide hvad farverne står for og hvilke farvekombnationer der giver hvilke farve killinger.......ja jeg er mistroisk.....men sådan er jeg

• #14   20. apr 2008 Nå,så flytter jeg lige mine katte til huskatte kategorien....dejligt at de så ( måske) endeligt finder deres rette plads her på KG..

• #15   20. apr 2008 Hi hi.... tænker lige tilbage på alle de ægte uden papire MCO vi så sidste år - hvor begge forældre var mainecoon med papire......... bare synd killingerne var korthårede, for de var helt sikre ægte..... not?
    Eller den annonce vi så i sidste uge - som nu kan findes i gul og gratis.

Disse killingekøbere vil osse påstå hårdnakket, at deres korthårede nyindkøbte killing er ægte uden papir.

Der er altså MANGE fuskere derude, der bare vil tjene penge.
    Så det eneste bevis på din kat er en ægte en, er STAMTAVLEN!

Ellers har du " bare" en super dejlig kat

• #16   20. apr 2008 Jeg mener også, at den skal placeres under blandinger, da den jo ikke er "ægte", når den ikke har nogen stamtavle..

• #18   20. apr 2008 altså min mening er således : er den født af to maine coon katte jamen så er det en maine coon. og så skal den jo stå under maine coon. der er nogle der vælger ikke at få tavler på, fordi de ikke skal bruge det til noget . jeg synes din er det rigtige sted hvis du ved dens forældre er maine coon'er.

• #20   20. apr 2008 Nope Felis;o) Nu er jeg blevet p******* så alle mine blandinger ryger i Huskattegruppen...så får jeg også på puklen der,tror sgu jeg sletter dem herfra!!

• #21   20. apr 2008 nogle køber tavlekatte andre køber katten i sækken..... du ved ikke hvad du køber med mindre der er papirer på kræet

og jeg har ikke det mindste mod blandinger og huskatte, jeg har selv en 17-20 stykker af slagsen

• #22   20. apr 2008 En huskat er en huskat. Det er ikke en huskat, bare fordi der ikke er tavle på - så skal den under blandinger. Det burde da være til at forstå? Det andet er vel bare for at være på tværs?

• #23   20. apr 2008 Der er en standart for hvordan en mainecoon ser ud - den følger hun ikke iogmed at hun mere ligner en NFO.

• #25   20. apr 2008 Jeg vil endelig heller ikke misforstås. Katten er skam lige så meget værd, selvom den står under blanding af racer. Mine forældre har verdens dejligste blandingskat, og han er mindst lige så meget værd som min med tavle. Man kan bare ikke være sikker på, hvad man køber, når den er uden tavle. Der kan være alle mulige sygdomme i familien - det er ikke til at vide,,,

• #26   20. apr 2008 de er ikke blanding af racer hvis begge forældre er mco . så var der en der sagde den skulleind under huskat .

• #27   20. apr 2008 Som Felis F skriver, er huskat en race for sig selv. Det er jo en blanding, da man ikke med sikkerhed kan vide, hvad der ligger længere ude i generne.

• #28   20. apr 2008 hvis mor og far er maine coon så skal den da ikke være under blanding af racer eller huskat så er det jo en maine coon,

• #29   20. apr 2008 Den er da ikke ægte, når der ikke er papirer på. Du kan da på ingen måde vide, hvad der er længere ude i generne...

• #30   20. apr 2008 Som de andre siger, så kan man jo ikke være sikker på at den er ægte, medmindre du har stamtavlen. Hvis begge forældre har stamtavle så er den jo selvfølgelig ægte, men medmindre at man selv har avlet den, kan man aldrig være sikker, for mange folk har en sjov mani men at kalde alle katte med en smule pels for enten maine coon eller skovkatte....

Jeg mener at hvis du VED at kattens ene forældre er renracet, men ikke er sikker på den anden, så er det en blanding.
    Hvis du ikke har nogen ide om hvad forældrene er, så er det en huskat.

Og det der med at der er nogen der ikke vil bruge flere tusinde på et sæt papirer, synes jeg er lidt skægt. Stamtavlen koster ca 200 kr men grunden til at de er lidt dyrere end dem uden papirer er jo den sikkerhed du får ved at købe fra en registreret opdrætter som ligger under for visse regler og dermed giver en garanti. Desuden er de også vaccinerede mindst en gang og tit neutralisserede så egentlig sparer man i sidste ende.

• #31   20. apr 2008 n må i holde op....

Gitte.. Nej du sletter ikke dine smukke blandnings katte... det ville være synd...

Huskatte er en kat, man ikke kender baggrunden på...
    blandnins katte er en blandning siger sig selv..
    race katte er racekatte med tavle..
    og så er der lige de katte der ikke har tavle.. men som man mener er en racekat, men det er det jo ikke, da der ikke er tavle på den..
    tja, nogen gange er det sku synd, at dem der sælger, avler uden tavle, kan være med til at lave så mange problemer..
    vi mangler et sted at sætte dem ind, dem man mener er en racekat..

• #32   20. apr 2008 det er jo også det jeg siger. hvis personens kats forældre har stamtavle, (hvilket vi jo ikke ved) så er det i orden den står under maine coon . jeg vil også gerne vide hvad det er der gør at mine ser ægte ud ? lad os nu lege der ikke er stamtavle på . bare af ren nysgerrighed.

• #33   20. apr 2008 Din falder fra allerede ved hovedet - hun er trekantet/smalsnudet - hvilket giver hende et NFO udseende, og bestemt ikke får en til at tænke MCO.

Der er grundlæggende ting, som skal være til stede:

Størrelse,
    længde på hoved og krop,
    samt
    pelskvalitet.

Hoved
    Medium stort, kindben høje og fremstående. Ansigt og næse af medium længde, med et firkantet omrids af snudepartiet. Skarpt stop kan føles mellem snudeparti og kindben. Let kurvet pande. Profil med en let konkav skrånen. Fast hage, i linie med næse og overlæbe.

Ører
    Store, brede ved basis. Laveste basis sat lidt længere bagud end øverste basis. Moderat tilspidsede. Sat højt på hovedet, med en lille udadvendt hældning. Skal være placeret med et øres bredde imellem. Bredden øges let på ældre katte. Losduske ønskeligt. Hårduske i ørene strækker sig horisontalt bag de ydre ørekanter.

Øjne
    Store og bredt sat. Lettere ovale, men ikke mandelformet. Helt åbnede virker de runde. Lettere skråtstillet mod ørets ydre basis. Enhver farve er tilladt. Klar øjenfarve er ønskelig. Der er ingen sammenhæng mellem øjne- og pelsfarve.

Krop
    Fast muskulatur, kraftfuld, bredbrystet, stor i størrelse. Solid knoglebygning. Hanner har en fast nakke. Kroppen skal være lang, med alle dele af kroppen i proportion, så den danner en rektangel. Solide ben, medium lange, så de danner en rektangel. Poter store, runde og velbehårede mellem tæerne.

Hale
    Mindst lige så lang som kroppen, fra skulderblad til halerod. Bred ved roden og tilspidser med kraftig og flanende pels.

Pels
    Naturpels. Tæt, kort på hoved, skulder og ben, bliver gradvist længere ned ad ryggen og siderne, med fyldige, langhårede pose-bukser på bagbenene, og lang mavepels. Krave forventes. Silkeagtig textur. Pelsen har udpræget fylde, falder glat. Underpelsen er blød og fin, dækkes af den grove, glatte yderpels. Pelslængden og underpelsens tæthed varierer med årstiden. Halehårene er lange og forbliver altid flanende.

Farve
    Alle farver er tilladt, undtagen pointede varianter, farven chokolade, cinnamon, lilla, fawn og burmeserfaktorer. Enhver mængde af hvidt er tilladt.

Fejl
    Fremstående knurhårspuder. Svag hage. Knæk på næsen. Mangel på underpels. Rundt eller spidst snudeparti. Bredt satte ører, som falder ud til siden. Lange styltede ben. Skråtstillede, mandelformede øjne. Mangel på lang mavepels. Kort hale. Rundt hoved. Fin, let knoglebygning. Proportioner med uligevægt. Generelt lille kat. Lige eller konveks profil. Kort lavstammet krop. Pels med ens længde.

• #34   20. apr 2008 anika.. man kan godt se at dine er maine coon

• #35   20. apr 2008 michael og tina V
    Og nu må du ikke tro jeg synes mindre godt om din kat - hun er en dejlig kat med meget smuk øjenfarve.
    Men typisk Mainecoon er hun ikke og jeg ville ikke turde holde hovedet på sømmet, for at hun er 100 % ægte.

• #36   20. apr 2008 Poly - jegmå altså sige, at katten heller ikke ligner en NFO ;-)))
    Den har ikke den korrekte lige profil, og ørerne sidder ikke langt nok ude, til at de kan danne trekanten;-))

Mit bud er, at den KAN være en blanding mellem disse to racer - eller at den er utroligt dårlig i typen..

Mht. katte uden stamtavle, s er det korrekt, at på en udstilling, så dømmes alle katte enten som racekatte eller som huskatte.
    I den kategori falder de langhårede, og de maskede katte så ofte fra, da de bærer præg af, at være en blandingskat.

Jeg synes det er en skam at sige, at alle katte uden tavle er huskatte, for racen huskat er faktisk ved at uddø, fordi folk ikke anerender denne smukke kat sm det den er, men skal partout blande den med alverdens racer..

Huskatten er i Danmark en korthåret kat, uden nogen som helst viden om dens ophav, hvorimod en blandingskat er en kat, der er blandet af en eller flere racer...

• #37   20. apr 2008 tak for hurtigt svar . det der irriterer mig lidt ved emnet i denne tråd er:
    der er nogle der skriver det for at være hjælpsomme, og så er der dem der gør det på en lidt hård/ond måde. man kan sige det på en pæn måde. synes også nogle gange folk herinde er for hurtige til at dømme folk .det syntes jeg ikke er fair play.

• #38   20. apr 2008 Næ - jeg tænkte nok at NFO folk ville stejle - men jeg kender ikke nok til NFOstandarten, så i mine øjne ligner den mere henad en NFO end MCO ( tænker det trekantede hovede bl.a ) størrelsen er vist heller ikke med den.
    Faktisk ligner den mest den sorte fra samme profil - som er en blanding!!

• #39   20. apr 2008 Tror også, det er let at blive misforstået herinde. Selvom det måske lyder hårdt som man skriver det, er det jo ikke sikkert, at det er meningen..

• #40   20. apr 2008 Sine..han har måske allerede rettet det.....

• #41   20. apr 2008 jeg har 6 katte med tavler, men hvilke tavler hører til hvilke katte............. det er så let at fuske med hvis dem der køber ikke har forstand på farver og sammensætning.
    du kan meget vel have set tavler på helt andre katte

• #42   20. apr 2008 michael og tina V

Der er en grund til at opdrættere er ophørt med at lægge/scanne stamtavler ind.
    Det blev opdaget af mange bybopdrættere faktisk brugte disse stamtavler som deres egne.
    At de aldrig havde tilhørt den kat, det blev påstået, skal man jo være kender for at kunne gennemskue.

Der findes SÅ mange numre, til at fuppe, for at tjene...........

• #43   20. apr 2008 Anika... jeg håber at du vender dig til det.. herinde er vi nogen gange hurtge.. og ikke altid lige søde..

Så jeg håber da ikke vi har skræmt dig...

du vil finde ud af, at dem der ikke er så søde nogen steder er nogen sønne mennesker andre steder..

• #44   20. apr 2008 ~~Sine ~~SOLSKIN~~ gry ¤ JA!

• #45   20. apr 2008 Sine - ja sådan er det efterhånden... Der findes efterhånden flere og flere idioter - nej sagde jeg virkeligt det??) Der misbruger opdrætternes hårde arbejde.
    Folk der lige "låner" en kopi af en stamtavle, og vupti er deres egen kat pludseig blevet til en ægte racekat - og det er skide ligemeget om farvekoderne passer sammen i nogle tilfælde..

Folk der ønsker en kat til kæl, er jo ikke inde i de forskellige farvekoder (EMS numre) eller farvegrupper, for de har jo ikke noget at bruge stamtavlen til (siger de - og TROR de...)

Desværre...

• #46   20. apr 2008 nej nej . jeg er ikke skræmt væk . jeg er nok bare en alt for sød personlighed. har tit fået at vide at jeg skal lære ikke at tænke så meget på andre. men nej nej, der skal skam meget mere til at skræmme mig væk . kan jo godt lide dig Hanne :o)

og der er skam også mange andre jeg synes virker smadder flinke.

i kommer ikke så let af med mig. så i kan godt give op smiley

• #47   20. apr 2008 vi er faktisk ret flinke herinde, bare man ikke p****** os af. *GGG*

kald os bare kattenørder..... det dækker vist ret godt på de fleste af os "gamle"

• #48   20. apr 2008 <i> i kommer ikke så let af med mig. så i kan godt give op smiley </i>

Hvad pokker??? er du ikke skræmt væk endnu??

*GGGG*

Nej jeg skal nok være lidt sød - kan ikke love mere end det ;-)))

• #49   20. apr 2008 Kan du være sød Annette....:-)

• #50   20. apr 2008 ^~^ A N N E T T E ^~^ .

Du kan ikke engang love at være sød - vel ?

*SS*

• #51   20. apr 2008 Anika.. uha det kender jeg godt.. det kan være du lære det herinde... for vred kan du sikkeret godt blive.. du viser det bare ikke..

Vi er skam gode nok..

Takker for dine ord.. du er også en sød pige, det glæder mig du ikke er så nem at skræmme.. griner

• #52   20. apr 2008 Annette - nej . jeg bliver lige her. hehe .

• #53   20. apr 2008 Jeg siger at jeg vil PRØVE på at være sød - så har jeg ikke lovet for meget *GGGG*

• #54   20. apr 2008 michael og tina V
    Hun ligner meget ham i opbygning - hovedfacon.

Forøvrigt en flot sort pantermis :o)

• #56   20. apr 2008 forresten hanne - smid lige et kig forbi min profil og kig i mine albums . har lagt nye billeder ind af Zalsa & Whitney .

• #57   20. apr 2008 Vi har ikke ændret debatten, men svarer på specifikke spørgsmål, der stilles.

• #58   20. apr 2008 Hvor du sætter Tikki vil jeg ikke blande mig i - der er ingen regler om hvor de skal stå. ( desværre - men det er min mening *ss*)

• #59   20. apr 2008 michael og tina - sæt den hvor du selv mener den skal være . det er op til dig, det er din kat, dig der kender dens baggrund bedst.

• #60   20. apr 2008 Nej - du spurgte om hvorfor din kat ikke var racetypisk.

At jeg så synes der burde være 2 kattegorier en med tavle og en uden, er så bare min mening, de findes ikke og katten må oprettes hvor DU ønsker.

Stamtavler er beviset på hvem der er ens fædrende ophav - har man ikke den kan man ikke bevise at man er barn af den og den, flere generationer tilbage.

• #61   20. apr 2008 michael og tina V - jeg skriver det jeg ser, nå jeg ser på din kat, og i mine øjne ligner hun ikke en NFO smiley
    Jeg opdrætter NFO, og jeg elsker den race så uendeligt meget, derfor siger jeg min mening om det jeg ser smiley

Men det gør hende jo ikke til en dårligere kat af den grund.. ;-)))

• #62   20. apr 2008 Denne debat er jo egentlig håbløs da der ikke skal afleveres noget bevis ved oprettelsen af katten på at den har stamtavle....

Hvis man bare skriver ja til stamtavle så er de fleste tilfredse med mindre det er helt åbenlyst at katten ikke er typen som man siger

• #63   20. apr 2008 Synes det er værre når folk opretter deres killinger til salg som værende ægte MCO m.m., når man så kigger på forældrene og de ingen tavler har. Det er simpelthen SNYD. Men ja, det er jo de samme, som kører den sædvanlige plade med at de VEED at forældrene er ægte for de så stamtavlerne, jaja og bla bla bla.

Søger man lidt på google, kan man finde mange sjove hjemmesider med BYBere der skiver at de udleverer stamblade på deres hjemmeavl og så kan man ellers sidde og kigge på billeder af deres katte, som meget tydeligt ikke er ægte *tsk tsk*

fatter ikke at folk stadig kan hoppe på den og ikke tænker : hmm, hvorfor mon der ikke er tavle på min kat, når nu forældrene har ????????

• #64   20. apr 2008 michael og tina V - se sådan på det... Jo mere opdrætteren spørger om, jo bedre opvækst har den højest sansynligt fået ;-)))

det er kun for killingens skyld, at der stilles en masse spørgsml, og er I ærlige og oprigtige, så kan I også sagtens få en MCO ;-)))

• #65   20. apr 2008 michael og tina V
    Jeres katte ser da ellers ud til at have det skønt :o)

• #66   20. apr 2008 michael og tina V - så har I ikke fundet de helt rigtige opdrættere, for jeg kan garantere jer om, at der findes en opdrætter til enhver - hvis man søger længe nok ;-))

Og det er ikke for at forklejne de opdrættere, der måske har afvist jer, for jeres kemi har mske ikke passet gdt sammen.

Hvor mange har I snakket med????
    I øvrigt, så kan opdrættere jo ikke se jer gennem en telefon, eller på en mail ;-)))

• #67   20. apr 2008 Nu vil jeg finde min seng - kan i sove godt allesammen.

• #68   20. apr 2008 Nat nat Poly

• #70   20. apr 2008 produkt.....det er altså levende væsener..... jeg er helt enig med Karen

• #71   20. apr 2008 på egne vegne....mit nummer står på min HP

men jeg opdrætter "kun" fladnæser

• #72   21. apr 2008 Jeg er ikke opdrætter, men jeg udstiller. Jeg har talt med mange kommende katteejere på udstillinger og jeg har faktisk oplevet 2 par der efter at de så og hørte lidt om min Frederik ( Ragdoll ) besluttede sig at sådan en kat skulle det bare være. Jeg har stor respekt for de mennesker der kommer på udstillinger og gerne vil vide en masse ting inden de køber en kat.

Jeg ved at mange udstillere der har mange katte med, kan være meget stressede, så måske er det, det du har oplevet. Det har jeg som udstiller også oplevet, at man nærmest bliver afvist smiley

• #73   21. apr 2008 Nu må jeg altså lige tage Michael lidt i forsvar.

Jeg har en god bekendt, som jeg har fulgtes med på en katteudstilling.

Hun er ikke så heldig i sin fremtoning, og hun taler ikke ret godt. (hun har haft en hjerne-blødning, der bevirker at hun virker "beruset" når hun taler, og hun dingler når hun går)

Hun er et fantastisk menneske, med et stort overskud på trods af sit handicap.

Hun har ligesom mig mange katte, og de er næsten alle "genbrug".

Hun har i mange år ønsket sig en MCO med tavle, så hun har sparet op til den.

Vi var på udstilling sammen, og hun ville gerne kigge på MCO´erne, for at danne sig et indtryk af hvad retning hendes valg skulle være (farve, størrelse, køn)

Af alle de udstillere min veninde forsøgte at tale med, var der 2 der ville svare på spørgsmål, og som gav hende et kort, så hun kunne ringe og høre nærmere.

Alle de andre var meget afvisende, og det kunne jo i og for sig godt have været p.gr.a. travlhed og stress, men alle dem der afviste hende, havde tid til mig.

Så der er altså lidt om snakken med at hvis man ikke lige helt følger "normen", kan det være svært at komme i kontakt.

Hilsen Dorte og de 18 nussemisser.

• #74   21. apr 2008 michael og tina V opdrætter udstiller for at vinde og for at få ens han eller hun op i et beder kategorig så man kan avle mere rent i liner og så man for den rigtige stabdart

alle opdrætter vil utrolig gerne snakke om deres race og de kan snakke et øre af i flere timer

men lad vær på en udstilling for der er de færseste der har tiden til at stå og snakke flere timer de er der jo med et formål at vinde derfor kan det være meget stresne at stå med 3 (expl) katte der skal gøres klar til bordet de skal nå at rede dem igennem for 17 gang i de sidste 3 dage de skal pudes op osv klippe de sidste negle så man er sikker på de ikke river du skal finde bordet og den dommer du skal hen til og hvis du som sagt har 3 katte der skal op efter hinanden så kan det være svært at have overskud til lige at snakke

men alle opdrætter vil meget gerne snakke som sagt såbare ring til dem så skal du se der går hurtigt et par timer med det så ær klar til din tlf regning smiley

• #75   21. apr 2008 Så der er altså lidt om snakken med at hvis man ikke lige helt følger "normen", kan det være svært at komme i kontakt.

hmm de fleste opdrætter jeg kender ligner sq ik modeller og en hun sider i kørestol så måske ikke helt smiley

tro måske som sagt det er en bla. af stress og dårlig timing

• #76   21. apr 2008 Nop jeg ligne ikke en million, på ingen måde og det kommer jeg aldrig til..
    Ej heller når jeg er på udstilling med mine dejlige katte, at jeg så har råd til at købe en ny kat i ny og næ, det er så det...

Jeg har tit blevet sporgt til mine racer NFO og MCO.. på en udstilling og har jeg tid fortæller jeg gerne, ellers give jeg folk min kort og siger i kan kontakte mig så skal jeg nok svare på de spørgsmål i har, så godt jeg nu kan....

Dorte H... her til vil jeg da lige fortælle, at jeg på en jule-udstilling blev kontankte af en ung mand der sad i rullestol, han var næsten ikke til at forstår, plus han talte med langsomt, men en ting forstod jeg, han var blevet forelsket i en af mine killinger, og ville høre om den var til salg, dertil svaret jeg, hvis du ringer til mig i aften kan vi tale om hende.. Det gjore han, og hun bor nu sammen med ham og hans familie..

Jeg vil til hver en tid svare hvis jeg bliver kontakte pr telefon eller mail..
    Da jeg elsker at tale om katte især de racer der render rundt her omkring mig....

På udstillinger, er for det meste ret så stresset, da der er så meget jeg skal nå, især inden mine katte skal op til dommeren...

• #77   21. apr 2008 mishael og tina.... i behøver da ikke undskylde..

jep i skriver eller ringe til det sted i kunne tænke jer at købe, eller hvis i vil vide mere om den race..

• #78   21. apr 2008 michael og tina V gå ind på www.felicdanika.dk der er rigtig mange opdrætter i kan tjekke
    eller www.killingelisten.dk der er også mange

• #79   21. apr 2008 (link fjernet) de avler mest i sølv smiley

Kommentér på:
Maine coon uden tavle under blandinger

Annonce