{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
532 visninger | Oprettet:

sikke en dejlig dag :) {{forumTopicSubject}}

jeg var ved dyrlægen med capona i dag, da hun skulle have sundhedstjek og vacc.
fik dyrlægen til at dobbelttjekke, og er nu helt 100% på at hun er en pige. dyrlægen var bare så god til at rose mit lille vidunder så jeg bare strålede af stolthed på vej ud. desuden var capona cool hele forløbet og bilturen igennem. hun sad bare op og fulgte nysgerrigt med i det hele.
oveni alt det har jeg fået et malet billede af skønheden, så jeg altid har noget at markere dagen med. har sat det som profilbillde.

dagen hvor skønheden IKKE blev solg smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sikke en dejlig dag :)
  • #1   25. apr 2008 tillykke med billedet og den vel lykkede tur til doktor dyr.. smiley

• #2   25. apr 2008 tusind tak smiley
    ja nogen dage falder jeg bare for smiger. hun siger sikkert til alle at deres killinger er drønlækre, men blev altså rigtig glad alligevel, og var glad for alt rosen.... men til den pris skal de nu også rose. GG

• #3   25. apr 2008 Når dyrlægen har rost, har der været grund til det smiley
    Og hun er da også bare så lækker at se på. Jeg kan bare ikke forstå, at du på et tidspunkt troede, hun var en dreng. Selv som lille bitte havde hun da et udpræget feminint udtryk.

Også det, du fortæller om hendes adfærd.
    Det er i hvert fald min erfaring, at drengemipser er meget større krystere end pigerne.

• #4   25. apr 2008 mega: rødme rødme rødme.... tja- det føles mere rigtigt nu hvor hun er dømt pige, selvom hun ikke længere har et navn med A. hun havde dog så meget hår mellem hullerne og så lang afstand at jeg sagtens synes at der var plads til et sæt testikler

Kommentér på:
sikke en dejlig dag :)

Annonce